Lasurit
Успехът на Dacia

Успехът на Dacia

Реклама Nissan X-Trail
На 20 януари Dacia България отпразнува успеха на марката и нейния флагман – Dacia Duster, с първото официално събитие, организирано на новооткритатата ледена писта на Димитър Илиев, посланик на Dacia в България.

През 2019 г. при растящ пазар на нови автомобили (+8,6%) марката Dacia регистрира 5451 автомобила (+16,8%) и печели лидерската позиция за седма поредна година. Dacia поставя рекорд по продажби за седма поредна година и за Европа с 564 854 автомобила (ръст от 10,4%). Този ръст е предимно благодарение на успеха на Dacia Duster, лидер по продажби сред частните клиенти.

След лансирането на изцяло обновената Dacia Duster в България през февруари 2018 моделът бележи рекорд след рекорд. През 2018 открояващият се SUV автомобил реализира продажби от над 1000 автомобила и бележи ръст от над 15% спрямо предходната година. През 2019 Duster продължава да жъне безпрецедентен успех с над 1800 продадени автомобила и ръст от 65% спрямо 2018.

Надеждността и офроуд възможностите са сред главните причини клиентите да избират Dacia Duster. Български журналисти имаха възможността да изпробват качествата на модела на първата писта за сняг и лед на Балканския полуостров. Трасето на Ice Driving Academy е с дължина 1100 метра, изцяло върху ледена и снежна настилка и включва различни видове завои и виражи. По време на събитието участниците усвоиха техники за управление на автомобил при тежки зимни условия.

*Източник: www.dacia.bg Назад

Галерия



Реклама Dacia Duster
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии