Triumph пуска специалните издания Alpine и Desert на Tiger 1200
Яну 23, 2020
Triumph пуска специалните издания Alpine и Desert на Tiger 1200
Triumph предлага в гамата си за нови приключения две специални издания на големия си “лош” Tiger 1200. Новият Desert Edition е перфектен за пясъчен офроуд, докато Alpine Edition е по-скоро за интересни планински пътувания.
И двете специални издания имат титаниеви изпускателни системи, които спестяват известна тежест на тези обемисти зверове и придават приятен звуков тон на двигателя, както и бързодействие нагоре и надолу в оборотния диапазон.
И двата вариантасподелят една и съща основна платформа - 1200-кубиковият Trumpy, който предлага достатъчно мощност със своите 141 к.с. и 122 Нм. Налице е добър контрол на сцеплението от електронно контролирания ABS-а, полуактивното WP окачване, избираемия режим на движениел с круз контрол. Машините са готови за приключения с опции за багаж и приятни малки луксозни докосвания като запалване без клавиши и електрически регулируеми екрани.
Desert Edition основно надгражда извънградската машина Tiger 1200 XCx със своите 32-спицови, 19-цолови джанти, комплект стикери и радиаторни значки. Алпийското издание е базирано на XRx, като добавя ауспуха, бързодействащия механизъм, боята "Snowdonia White", комплект стикери и значки на радиатора.
Тези нови допълнения означават, че гамата Tiger 1200 вече е разделена на не по-малко от седем позиции, като „стандартните“ опции са XR, XRx, XRt, XCx и XCa. Има и четири различни Tiger 800s и шест различни Tiger 900, за да ви “затрудни” избора, да не забравяме 1050 Tiger Sport и - за да го разтегнем още повече - мотоциклети Scrambler 1200. Успех в избора! Назад
И двете специални издания имат титаниеви изпускателни системи, които спестяват известна тежест на тези обемисти зверове и придават приятен звуков тон на двигателя, както и бързодействие нагоре и надолу в оборотния диапазон.
И двата вариантасподелят една и съща основна платформа - 1200-кубиковият Trumpy, който предлага достатъчно мощност със своите 141 к.с. и 122 Нм. Налице е добър контрол на сцеплението от електронно контролирания ABS-а, полуактивното WP окачване, избираемия режим на движениел с круз контрол. Машините са готови за приключения с опции за багаж и приятни малки луксозни докосвания като запалване без клавиши и електрически регулируеми екрани.
Desert Edition основно надгражда извънградската машина Tiger 1200 XCx със своите 32-спицови, 19-цолови джанти, комплект стикери и радиаторни значки. Алпийското издание е базирано на XRx, като добавя ауспуха, бързодействащия механизъм, боята "Snowdonia White", комплект стикери и значки на радиатора.
Тези нови допълнения означават, че гамата Tiger 1200 вече е разделена на не по-малко от седем позиции, като „стандартните“ опции са XR, XRx, XRt, XCx и XCa. Има и четири различни Tiger 800s и шест различни Tiger 900, за да ви “затрудни” избора, да не забравяме 1050 Tiger Sport и - за да го разтегнем още повече - мотоциклети Scrambler 1200. Успех в избора! Назад
Галерия
Следваща статия
Българка е на път да стане първата жена, обиколила света с мотор
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Мотоциклети
BG Авто
Bentley
BMW
Honda
Suzuki