КИА ПРЕДСТАВИ НОВАТА СИ СТРАТЕГИЯ ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ ДО 2025Г.
Яну 17, 2020
КИА ПРЕДСТАВИ НОВАТА СИ СТРАТЕГИЯ ЗА ЕЛЕКТРИФИКАЦИЯ ДО 2025Г.
КИА Моторс разкри подробности за дългосрочната си стратегия ‘Plan S’, насочена към установяване на лидерска позиция на марката в автомобилната индустрия по отношение на услуги за мобилност и електрификация, свързаност и автономия.
‘Plan S’ очертава прогресивното ‘преминаване’ на КИА от двигатели с вътрешно горене към електрификация на продуктовата гама и персонализирани решения за мобилност. Стратегията е предназначена да улесни иновациите на бранда и повиши рентабилността.
Едновременно с финансовата и инвестиционна политика на компанията до 2025г., подробностите за ‘Plan S’ са споделени с акционери, аналитици и агенции за кредитен рейтинг.
До края на 2025г. КИА планира представянето на 11 електрически превозни средства с акумулаторни батерии. С лансирането на новите модели компанията цели да заеме 6.6% дял от глобалния EV пазар (с изключение на Китай), като 25% от продажбите ще включват реализация на екологични автомобили. КИА планира производството на 500 000 EV автомобила и глобални продажби на 1 млн. щадящи околната среда превозни средства (с изключение на Китай).
‘Plan S’
Лансиране на BEV модел през 2021г.
Представяне на изцяло електрическа продуктова гама от 11 модела и достигане до 6.6% глобален дял от пазара на електромобили до 2025г.
Реализация на 500,000 BEV автомобила и 1 млн. щадящи околната среда превозни средства до 2026г.
Предлагане на модификации на съществуващи EV модели, както и изцяло нови автомобили;
Реализация на 20% дял от продажбите на всички модели КИА до 2025г.;
Селективно представяне на EV модели на новоразвиващите се пазари; увеличаване продажбите на ICE автомобили;
Въвеждане на иновативни методи за продажба на EV автомобили
Изграждане на мобилни хъбове в градовете със строги правила за опазване на околната среда; предлагане на услуги в сферата на екологичната мобилност;
Управление услугите за мобилност, базирани на електрически и автономни превозни средства в дългосрочен план;
За реализацията на ‘Plan S’ КИА ще инвестира общо 25 милиарда щатски долара. До края на 2025г. компанията цели 6% марж на оперативната печалба и 10.6% възвращаемост на собствения капитал за да осигури необходимия ресурс и увеличи акционерната стойност.
„Турбулентните промени в автомобилната индустрия налагат радикална трансформация. КИА Моторс планира активното въвеждане на иновации, чрез които да отговори на бъдещите предизвикателства, идентифицирайки и използвайки нови възможности като основен двигател за бъдещето развитие на компанията, „ заяви Президентът на КИА Моторс, г-н Han-woo Park и добави: „’Plan S’ е предприемчива пътна карта за бъдещия бизнес преход на КИА, която се базира на 2 основни направления: лансирането и популяризацията на електромобили, и разширяване на мобилните услуги за електрически и автономни превозни средства. Приоритет в новата ни стратегия са потребителите и тяхната удовлетвореност. Чрез поредица иновации, продукти и услуги, ще предложим нови изживявания на нашите клиенти .”
Компанията ще въведе иновация в идентичността на марката, корпоративната идентичност, идентичност на дизайна и идентичност в потребителското изживяване. Целта на КИА е да предостави възможност на клиентите директно да почувстват, изпитат и възприемат еволюцията на компанията като лидер в предлагането на електрическите превозни средства и мобилни решения.
Новата система за идентичност на КИА, която официално ще бъде въведена през втората половина на 2020г., включва постигане на лидерска позиция в производството на електрически превозни средства, превръщането й в предпочитана марка сред милениум поколението (поколението на информационните технологии, родени между 1980 и 2000г., които са свидетели на прехода от аналогова към дигитална ера) и поколение Z (пост-милениали или интернет генерация, родени след средата на 90-те), както и възприемането на компанията като символ на иновации. Назад
‘Plan S’ очертава прогресивното ‘преминаване’ на КИА от двигатели с вътрешно горене към електрификация на продуктовата гама и персонализирани решения за мобилност. Стратегията е предназначена да улесни иновациите на бранда и повиши рентабилността.
Едновременно с финансовата и инвестиционна политика на компанията до 2025г., подробностите за ‘Plan S’ са споделени с акционери, аналитици и агенции за кредитен рейтинг.
До края на 2025г. КИА планира представянето на 11 електрически превозни средства с акумулаторни батерии. С лансирането на новите модели компанията цели да заеме 6.6% дял от глобалния EV пазар (с изключение на Китай), като 25% от продажбите ще включват реализация на екологични автомобили. КИА планира производството на 500 000 EV автомобила и глобални продажби на 1 млн. щадящи околната среда превозни средства (с изключение на Китай).
‘Plan S’
Лансиране на BEV модел през 2021г.
Представяне на изцяло електрическа продуктова гама от 11 модела и достигане до 6.6% глобален дял от пазара на електромобили до 2025г.
Реализация на 500,000 BEV автомобила и 1 млн. щадящи околната среда превозни средства до 2026г.
Предлагане на модификации на съществуващи EV модели, както и изцяло нови автомобили;
Реализация на 20% дял от продажбите на всички модели КИА до 2025г.;
Селективно представяне на EV модели на новоразвиващите се пазари; увеличаване продажбите на ICE автомобили;
Въвеждане на иновативни методи за продажба на EV автомобили
Изграждане на мобилни хъбове в градовете със строги правила за опазване на околната среда; предлагане на услуги в сферата на екологичната мобилност;
Управление услугите за мобилност, базирани на електрически и автономни превозни средства в дългосрочен план;
За реализацията на ‘Plan S’ КИА ще инвестира общо 25 милиарда щатски долара. До края на 2025г. компанията цели 6% марж на оперативната печалба и 10.6% възвращаемост на собствения капитал за да осигури необходимия ресурс и увеличи акционерната стойност.
„Турбулентните промени в автомобилната индустрия налагат радикална трансформация. КИА Моторс планира активното въвеждане на иновации, чрез които да отговори на бъдещите предизвикателства, идентифицирайки и използвайки нови възможности като основен двигател за бъдещето развитие на компанията, „ заяви Президентът на КИА Моторс, г-н Han-woo Park и добави: „’Plan S’ е предприемчива пътна карта за бъдещия бизнес преход на КИА, която се базира на 2 основни направления: лансирането и популяризацията на електромобили, и разширяване на мобилните услуги за електрически и автономни превозни средства. Приоритет в новата ни стратегия са потребителите и тяхната удовлетвореност. Чрез поредица иновации, продукти и услуги, ще предложим нови изживявания на нашите клиенти .”
Компанията ще въведе иновация в идентичността на марката, корпоративната идентичност, идентичност на дизайна и идентичност в потребителското изживяване. Целта на КИА е да предостави възможност на клиентите директно да почувстват, изпитат и възприемат еволюцията на компанията като лидер в предлагането на електрическите превозни средства и мобилни решения.
Новата система за идентичност на КИА, която официално ще бъде въведена през втората половина на 2020г., включва постигане на лидерска позиция в производството на електрически превозни средства, превръщането й в предпочитана марка сред милениум поколението (поколението на информационните технологии, родени между 1980 и 2000г., които са свидетели на прехода от аналогова към дигитална ера) и поколение Z (пост-милениали или интернет генерация, родени след средата на 90-те), както и възприемането на компанията като символ на иновации. Назад
Предишна статия
SHELL СПЕСТЯВА ОКОЛО 1 МИЛИОН ТОНА ВЪГЛЕРОДНИ ЕМИСИИ НА ГОДИНА
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Официални вносители- новини
Авто глобус
Електромобили
Volvo
Изцяло електрическият Volvo EX30 е обявен за "Световен градски автомобил 2024“
Авто Новини
Официални вносители- новини
Авто глобус
Електромобили
Hyundai