ADAC Truckservice - вече без езикови недоразумения
Яну 16, 2020
ADAC Truckservice - вече без езикови недоразумения
Услугата за помощ на камиони на ADAC ще става още по-ефективна в бъдеще. Процесите в нея се преструктурират, като записването на входящите повиквания за помощ и организацията на процесите за помощ при повреда ще бъдат организационно разделени в бъдеще. Защото вече е много ясно, че най-голямата загуба на време за изпращане на помощ идва от езикови недоразумения при приемането на случая.
По-конкретно това означава, че в средносрочен план всеки случай ще се обработва предимно през новия спътник на сервизен център в Баня Лука на север от Босна и Херцеговина. Там трябва да се създаде езиков център, където на всички входящи повиквания ще може да се отговаря денонощно на майчиния език на обаждащия се, ако е възможно. В допълнение новото местоположение ще функционира като така наречен център за преливане, който да поддържа работата на централата в Лайхинген в пиковите моменти.
Стратегически важните корпоративни функции се групират в централата в Лайхинген. Те включват така нареченото проследяване с поръчка и контрол на сервиза, фактуриране, обслужване на клиенти и продажби, разработване на продукти и стратегическо планиране.
ADAC Truckservice предлага пътна помощ на 24 езика за сектора за търговски превозни средства в 39 европейски страни. Ако шофьор на камион набере аварийния номер, системата разпознава държавата, в която е регистриран мобилният телефон. Това ще позволява директно пренасочване към служител със съответните езикови умения. Назад
По-конкретно това означава, че в средносрочен план всеки случай ще се обработва предимно през новия спътник на сервизен център в Баня Лука на север от Босна и Херцеговина. Там трябва да се създаде езиков център, където на всички входящи повиквания ще може да се отговаря денонощно на майчиния език на обаждащия се, ако е възможно. В допълнение новото местоположение ще функционира като така наречен център за преливане, който да поддържа работата на централата в Лайхинген в пиковите моменти.
Стратегически важните корпоративни функции се групират в централата в Лайхинген. Те включват така нареченото проследяване с поръчка и контрол на сервиза, фактуриране, обслужване на клиенти и продажби, разработване на продукти и стратегическо планиране.
ADAC Truckservice предлага пътна помощ на 24 езика за сектора за търговски превозни средства в 39 европейски страни. Ако шофьор на камион набере аварийния номер, системата разпознава държавата, в която е регистриран мобилният телефон. Това ще позволява директно пренасочване към служител със съответните езикови умения. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Dacia
Renault
Новата Dacia Spring е "ценова декларация"!
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda
Kia
NIO
Tesla
Volkswagen
Най-четеното от изминалата седмица (16/2024)
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили