BMW Group отново е най-успешната компания производител на луксозни автомобили
Яну 13, 2020
BMW Group 2019 sales
BMW Group обяви, че с ръст от 1.2% до 2 520 307 продадени автомобила през 2019 година, фирмата е потвърдила статута си на най-успешна компания производител на луксозни автомобили.
През изминалата година, с ръст в реализацията си може да се похвали както самата марка BMW, така и Rolls-Royce и мотоциклетното подразделение на групата- BMW Motorrad, а MINI приключва 2019-а с понижение в продажбите си от 4.1%. За 2020 година, от BMW Group очакват ръст в търсенето на продуктите си на базата на моделна офанзива- "Уверен съм, че ще успеем да поддържаме успешния си курс и да продължим с нашия печеливш ръст", коментира Питер Нота, член на управителния борд на BMW AG.
Продажбите на марката BMW през 2019 година са се подобрили с 2% до ниво от 2 168 516 автомобила, като основни двигатели за успеха са представителите на X-семейството на фирмата. Търсенето на тези автомобили през изминалата година се е повишило с 21% до 958 732 единици, а реализацията на топ-моделите- 8 Series, 7 Series и X7, се е покачила с 66% до 105 331 единици.
От BMW Group отчитат повишен интерес през 2019 година и към своите електрифицирани автомобили- +2.2%, до ниво от 145 815 единици. Специализираната продуктова гама на групата ще бъде увеличена до 25 предложения до 2023 година, като повече от половината от тях ще бъдат със 100% електрическо задвижване.
Сериозно увеличение в търсенето отчитат от BMW и към представителите на спортното си подразделение BMW M- с 32.2% до 135 826 автомобила.
През изминалата година, продажбите на MINI са били 346 639 автомобила (-4.1%), а тези на Rolls-Royce са се увеличили с 25.4% до рекордното за историята на марката ниво от 5152 единици.
Мотоциклетното подразделение BMW Motorrad е приключило 2019 година със 175 162 продажби и ръст от 5.8%. Назад
През изминалата година, с ръст в реализацията си може да се похвали както самата марка BMW, така и Rolls-Royce и мотоциклетното подразделение на групата- BMW Motorrad, а MINI приключва 2019-а с понижение в продажбите си от 4.1%. За 2020 година, от BMW Group очакват ръст в търсенето на продуктите си на базата на моделна офанзива- "Уверен съм, че ще успеем да поддържаме успешния си курс и да продължим с нашия печеливш ръст", коментира Питер Нота, член на управителния борд на BMW AG.
Продажбите на марката BMW през 2019 година са се подобрили с 2% до ниво от 2 168 516 автомобила, като основни двигатели за успеха са представителите на X-семейството на фирмата. Търсенето на тези автомобили през изминалата година се е повишило с 21% до 958 732 единици, а реализацията на топ-моделите- 8 Series, 7 Series и X7, се е покачила с 66% до 105 331 единици.
От BMW Group отчитат повишен интерес през 2019 година и към своите електрифицирани автомобили- +2.2%, до ниво от 145 815 единици. Специализираната продуктова гама на групата ще бъде увеличена до 25 предложения до 2023 година, като повече от половината от тях ще бъдат със 100% електрическо задвижване.
Сериозно увеличение в търсенето отчитат от BMW и към представителите на спортното си подразделение BMW M- с 32.2% до 135 826 автомобила.
През изминалата година, продажбите на MINI са били 346 639 автомобила (-4.1%), а тези на Rolls-Royce са се увеличили с 25.4% до рекордното за историята на марката ниво от 5152 единици.
Мотоциклетното подразделение BMW Motorrad е приключило 2019 година със 175 162 продажби и ръст от 5.8%. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Dacia
Renault
Новата Dacia Spring е "ценова декларация"!
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda
Kia
NIO
Tesla
Volkswagen
Най-четеното от изминалата седмица (16/2024)
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили