Пресконференция на Карлос Гон (на живо)
Яну 08, 2020
Пресконференция на Карлос Гон (на живо)
Карлос Гон атакува японската наказателноправна система и заяви, че е имало заговор срещу него между шефове в Nissan и високопоставени държавни лица
На пресконференцията днес, предавана на живо, Карлос Гон акцентира върху четири основни неща свързани с неговия арест в Япония за предполагаеми финансови престъпления. Той заяви, че по трудния начин е разбрал, че ще има справедлив процес и че ако не избяга ще умре в Япония. Също така че е избягал в Ливан, за да има възможност да изчисти името си.
Гон заяви, че към него са се отнасяли "брутално и безмилостно"японските прокурори, които заплашвали, че ще предприемат действия срещу семейството му, ако не признае техните обвинения. - “Бях жестоко взет от моя свят, както го знаех", каза бившият шеф на Nissan и Renault. - “Бях изтръгнат от семейството си, от приятелите си, от моите общности, от Рено, Нисан и Мицубиши."
Бившият изпълнителен директор атакува японската правосъдна система за нейната 99-процентова прокурорска успеваемост казвайки, че е фалшифицирана система, в която се предполага вината, разпространена е дискриминацията и се отказват основните права на човека.
"Чувствах се, че съм заложник в страна, на която съм служил 17 години. В продължение на 17 години се считах за модел за подражание в Япония. Изведнъж прокурорите в Япония ме характеризираха като„ студен, алчен, диктатор. Това не е наред. Харесвам Япония. Харесвам хората на Япония. Защо Япония ми отплаща със зло за доброто, което направих на страната, не разбирам. "
Гон заяви, че е бил готов да се пенсионира преди юни 2018 г., но е бил помолен да продължи. - “За съжаление приех тази оферта. Заради работата ми по интегрирането на Renault и Nissan, което трябваше да зачита автономията и на двете е имало недоверие. - "Някои от моите японски “приятели” смятаха, че единственият начин да се отърват от влиянието на Renault върху Nissan е да се отърват от мен".
Гон също заяви, че е бил в процес на преговори за сливане с Fiat Chrysler Automobiles преди неговия арест. Той каза, че е разговарял с председателя на FCA Джон Елкан, който бил благосклонен италиано-американския автомобилен производител да се присъедини към алианса Renault-Nissan. - “Имахме много добър диалог", каза Гон.
Сега FCA е на път да се слее с френската група PSA. - “Как можете да загубите тази огромна възможност?" - попита той. - “Невероятно е това, но се е случило.” Планираното сливане на FCA с PSA е "чудесна възможност" за PSA, но "голямо разхищение" за Renault, каза Гон.
Гон каза, че той е съборен от "заговор", приготвен в Nissan, много от чиито ръководители той посочи публично на пресконференцията. - “Кой беше част от сюжета? Очевидно, Хирото Сайкава беше част от сюжета, Хари Нада е част от сюжета, и Тошиаки Онума, но има и много други хора. Масаказу Тойода, член на борда, беше връзката между борда на Nissan и властите."
Той говори за затворничеството си, след като беше арестуван на летището в Токио. - "Разпитваха ме по осем часа на ден без присъстващи адвокати. Ще се влошат нещата за теб, ако не признаеш, многократно ми каза прокурорът."
В Ливан, където е гражданин, Гон е свободен да разкаже своята страна на историята, без заплаха японските власти да го арестуват и да го върнат обратно в затвора. Ливан няма договор за екстрадиция с Япония, a официални представители заявиха, че не планират да го изпращат обратно.
Назад
На пресконференцията днес, предавана на живо, Карлос Гон акцентира върху четири основни неща свързани с неговия арест в Япония за предполагаеми финансови престъпления. Той заяви, че по трудния начин е разбрал, че ще има справедлив процес и че ако не избяга ще умре в Япония. Също така че е избягал в Ливан, за да има възможност да изчисти името си.
Гон заяви, че към него са се отнасяли "брутално и безмилостно"японските прокурори, които заплашвали, че ще предприемат действия срещу семейството му, ако не признае техните обвинения. - “Бях жестоко взет от моя свят, както го знаех", каза бившият шеф на Nissan и Renault. - “Бях изтръгнат от семейството си, от приятелите си, от моите общности, от Рено, Нисан и Мицубиши."
Бившият изпълнителен директор атакува японската правосъдна система за нейната 99-процентова прокурорска успеваемост казвайки, че е фалшифицирана система, в която се предполага вината, разпространена е дискриминацията и се отказват основните права на човека.
"Чувствах се, че съм заложник в страна, на която съм служил 17 години. В продължение на 17 години се считах за модел за подражание в Япония. Изведнъж прокурорите в Япония ме характеризираха като„ студен, алчен, диктатор. Това не е наред. Харесвам Япония. Харесвам хората на Япония. Защо Япония ми отплаща със зло за доброто, което направих на страната, не разбирам. "
Гон заяви, че е бил готов да се пенсионира преди юни 2018 г., но е бил помолен да продължи. - “За съжаление приех тази оферта. Заради работата ми по интегрирането на Renault и Nissan, което трябваше да зачита автономията и на двете е имало недоверие. - "Някои от моите японски “приятели” смятаха, че единственият начин да се отърват от влиянието на Renault върху Nissan е да се отърват от мен".
Гон също заяви, че е бил в процес на преговори за сливане с Fiat Chrysler Automobiles преди неговия арест. Той каза, че е разговарял с председателя на FCA Джон Елкан, който бил благосклонен италиано-американския автомобилен производител да се присъедини към алианса Renault-Nissan. - “Имахме много добър диалог", каза Гон.
Сега FCA е на път да се слее с френската група PSA. - “Как можете да загубите тази огромна възможност?" - попита той. - “Невероятно е това, но се е случило.” Планираното сливане на FCA с PSA е "чудесна възможност" за PSA, но "голямо разхищение" за Renault, каза Гон.
Гон каза, че той е съборен от "заговор", приготвен в Nissan, много от чиито ръководители той посочи публично на пресконференцията. - “Кой беше част от сюжета? Очевидно, Хирото Сайкава беше част от сюжета, Хари Нада е част от сюжета, и Тошиаки Онума, но има и много други хора. Масаказу Тойода, член на борда, беше връзката между борда на Nissan и властите."
Той говори за затворничеството си, след като беше арестуван на летището в Токио. - "Разпитваха ме по осем часа на ден без присъстващи адвокати. Ще се влошат нещата за теб, ако не признаеш, многократно ми каза прокурорът."
В Ливан, където е гражданин, Гон е свободен да разкаже своята страна на историята, без заплаха японските власти да го арестуват и да го върнат обратно в затвора. Ливан няма договор за екстрадиция с Япония, a официални представители заявиха, че не планират да го изпращат обратно.
Назад
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Audi