С мощността на вятъра и водорода на път
Дек 05, 2019
С мощността на вятъра и водорода на път
Мобилност без емисии е много голяма заявка, особено по отношение на автомобилите. Но комбинацията от възобновяема енергия и алтернативно задвижване ги поставя по-близо до благородната цел. Toyota го демонстрира на практика - с помощта на енергия от вятъра и водорода направи обиколка из района на Рейн-Майн.
Тръгвайки от Франкфурт на Майн, моделът на японците работещ с горивни клетки - Toyota Mirai отиде до Energiepark Mainz, където водородът вече се произвежда устойчиво с помощта на вятърна енергия и електролиза за регионалната мрежа от бензиностанции.
Горивната клетка на автомобила по време на дългия до 500 километра пробег, не генерира вредни емисии - вместо изгорелите газове от колата излиза само водна пара. За разлика от класическите напълно електрически автомобили презареждането на Toyota Mirai става напълно в рамките на три минути.
Във Франкфурт участниците в обиколката с водородния автомобил имаха възможност да посетят и стационарната система от горивни клетки на хотел Radisson Blu. Тя дава даде възможност на хотела с над 400 стаи да покрие енергийните си нужди в бъдеще с нулеви емисии.
Развитието на технологията за движение с помощта на горивни клетки е част от програмата за устойчивост на Toyota Environmental Challenge 2050, в която японският автомобилен производител си е поставил редица дългосрочни цели за намаляване на емисиите на CO2 от своите превозни средства и заводи.
В допълнение към използването в леките автомобили като Toyota Mirai и стационарното приложение на технологията, водородът като енергиен носител е особено подходящ при транспорт на полезен товар. В момента Toyota тества камиони с горивни клетки в САЩ, например, и се готви за общонационалното разполагане на автобуси с горивни клетки за обслужване на Олимпийските и параолимпийските игри през 2020 г. в Токио. Назад
Тръгвайки от Франкфурт на Майн, моделът на японците работещ с горивни клетки - Toyota Mirai отиде до Energiepark Mainz, където водородът вече се произвежда устойчиво с помощта на вятърна енергия и електролиза за регионалната мрежа от бензиностанции.
Горивната клетка на автомобила по време на дългия до 500 километра пробег, не генерира вредни емисии - вместо изгорелите газове от колата излиза само водна пара. За разлика от класическите напълно електрически автомобили презареждането на Toyota Mirai става напълно в рамките на три минути.
Във Франкфурт участниците в обиколката с водородния автомобил имаха възможност да посетят и стационарната система от горивни клетки на хотел Radisson Blu. Тя дава даде възможност на хотела с над 400 стаи да покрие енергийните си нужди в бъдеще с нулеви емисии.
Развитието на технологията за движение с помощта на горивни клетки е част от програмата за устойчивост на Toyota Environmental Challenge 2050, в която японският автомобилен производител си е поставил редица дългосрочни цели за намаляване на емисиите на CO2 от своите превозни средства и заводи.
В допълнение към използването в леките автомобили като Toyota Mirai и стационарното приложение на технологията, водородът като енергиен носител е особено подходящ при транспорт на полезен товар. В момента Toyota тества камиони с горивни клетки в САЩ, например, и се готви за общонационалното разполагане на автобуси с горивни клетки за обслужване на Олимпийските и параолимпийските игри през 2020 г. в Токио. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota
Новата Mazda2 Hybrid 2024 - видео
Авто Новини
Техника /Technics
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics