Skoda Monte Carlo

Любов от втори поглед - по-силна е при дамите

Дек 03, 2019
Любов от втори поглед - по-силна е при дамите

Любов от втори поглед - по-силна е при дамите

Реклама Renault Arkana
Колата-мечта винаги събужда сериозни емоции. Може да се каже, например, че за някои шофьори влюбването е веднага в кабриолет или всъдеход. Според изследвания обаче емоционалната привързаност към колата нараства след покупката.

Освен това жените имат по-лични отношения с колата си от мъжете. 15 процента от автомобилистите в Германия, цифра в която има повече от два пъти повече жени от мъжете (шест процента), дават име на колата си. 25 процента от анкетираните понякога говорят с колата си.

Въпреки че решението за закупуване на определен автомобил е преди всичко рационално, връзката със собствения автомобил става по-лична и емоционална след покупката. Според настоящото проучване на на агенцията Forsa - „Отношение към собствена кола“ от името на CosmosDirekt, директнияj застраховател на Generali в Германия, това се отнася особено за шофьорите жени. Назад


Реклама Dacia Duster
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Авто глобус Електромобили Honda

Honda показа новите си електромобили за Китай

Апр 16, 2024
Авто Новини Авто глобус Електромобили Nissan

Nissan с пилотен проект за производство на твърдотелни батерии (Видео)

Апр 16, 2024
Авто Новини Авто глобус Електромобили Maserati

Три мотора и 762 конски сили при електрическото Maserati GranCabrio Folgore (Видео)

Апр 16, 2024