Lasurit eshop

DACIA Logan MCV Stepway Red Line : Много за малко (Видео)

DACIA Logan MCV Stepway Red Line

DACIA Logan MCV Stepway Red Line

Реклама Nissan X-Trail
С възраждането на марката Dacia, Renault Group осъществи една мечта- потребителят да получи възможност да закуп нов автомобил без особено замисляне и последващи утежнения. Идейният проект X90, материализирал се под формата на хитовия модел Logan, се доказа на пазара като изключителен успех и отстъпва като пазарно представяне и позиции може би единствено на хитовия и най-продаван през август в Европа SUV модел- Duster.

През годините от 2004-а насам, продуктите на Dacia се доказаха не само на територията на развиващите се пазари от Източна Европа, а постепенно навлязоха на утвърдени такива от Западна Европа, привличайки към семейството си клиенти на немалка част от значително по-известни марки с дългогодишна успешна пазарна история. Стигна се дори до сложни ситуации, като огромни списъци с изчакващи клиенти във Великобритания и Франция.

След подмяна на поколения, въвеждане на нови версии и модификации, на нови модели и двигатели, Dacia се превърна от един експеримент, на който 15 години по-късно продължават да завиждат редица европейски автомобилни групи, в марка с богато портфолио и с възможност да отговори на почти всяко изискване на масовия потребител.

Към момента, най-доброто, което предлага на пазара Dacia се нарича Red Line и както подсказва името, обещава да предложи на клиентите нещо по-различно и стойностно. Акцентът тук е не само допълнителният дизайн елемент, но и богатото стандартно оборудване, в което съществуват позиции силно нетипични и невероятни за изначалната идея на компанията, но напълно адекватни на позицията й на пазара към момента.

Може би най-многофункционалният представител в семейството модели Red Line на Dacia е Logan MCV Stepway Red Line, който се явява надграждане на и без това добре оборудваната и с добавена функционалност повдигната версия на комбито Logan MCV Stepway.

Logan MCV Stepway Red Line се отличава с наистина впечатляващо оборудване за повишаване на безопасността, в което фигурират повече от 25 позиции. На фона на превърналите се в стандарт за индустрията спирачна антиблокираща система, електронно разпределение на спирачното усилие и електронна стабилизираща програма, автомобилът идва с функция за подпомагане на потеглянето по наклон, пълен набор предпазни въздушни възглавници, диодни дневни светлини, паркинг асистент, камера за задно виждане, круиз-контрол с ограничител на скоростта и други.




За повишаването на комфорта и цялостната удовлетвореност от поръчката, на борда на Logan MCV Stepway Red Line се грижат тематичните за специалната серия цветови апликации и специалното текстилно изпълнение на тапицерията, автоматична климатична инсталация, регулируеми във височина волан и седалка на водача, мултимедийна и инфокомуникационна система Media Nav Evolution със 7-инчов чувствителен на допир екран, Bluetooth, USB и AUX свързаност, подлакътници за предните седалки и други.

На фона на наистина богатото оборудване, с което идва всеки един от представителите на семейството Red Line на Dacia, от компанията залагат на още едно истинско бижу- двигателят. Във времена на гонения спрямо дизела, без оглед на това кога е произведен и как функционира, dCi95 сърцето на тестваният Logan MCV Stepway Red Line ме подсети за пореден път защо толкова харесвам именно дизеловите мотори.

Ако се абстрахираме за момент от допълнителните 20% характерен фонов шум на дизеловите мотори, dCi95 двигател на групата Renault може лесно да бъде объркан като поведение и реакция с някой аналогичен бензинов агрегат. Ускорението е плавно като цяло, а при необходимост е наличен и достатъчно голям въртящ момент за по-динамично шофиране и допълнителна сигурност при изпреварване.

Освен, че всяка една кола на групата, оборудвана с този мотор или някоя от неговите мощностни разновидности, върви отлично, тя и харчи малко. При взимане на тестовият Logan MCV Stepway Red Line, показанието за оставащ свободен пробег на колата, с нейният 50 литров резервоар, беше малко над 800 километра. Последвалите 75 километра (градско и междуградско) се превърнаха в изключително приятна изненада, като след приключването им автономността на автомобила се беше покачила до 1130 километра, а след това адекватно на изминаваното разстояние започна да намалява. Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Тестове Авто глобус Smart

Новата SKODA Superb: Флагманът стана още по-добър (Видео)

Мар 21, 2024
Авто Новини Тестове Техника /Technics Екология /Ecology BMW Hyundai Toyota

Прототип на BMW iX5 Hydrogen в практически тест

Мар 19, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Тестове Техника /Technics Бизнес /Business Toyota

Toyota C-HR: Вече и като plug-in хибрид - видео

Мар 12, 2024