Opel Stock

В Mitsubishi токът не е от вчера

Окт 09, 2019
В Mitsubishi токът не е от вчера

В Mitsubishi токът не е от вчера

Реклама Opel Stock
Автомобилната индустрия се движи напред под знака на електрическата революция. Притиснати от политиката, производителите трябва да “позеленеят”, независимо от това, че този подход не е чисто по бизнес правилата.

Електрическите автомобили и хибридите с плъгини трябва и започват да играят основна роля във времена на макар и оспорвани климатични промени. Токът става все по-сериозна алтернатива на ДВГ, предизвиканите от въглеродния двуокис климатични промени, крайността на изкопаемите горива суровината за конвенционалните горива и значително по-строгите граници на емисии в градските райони налагат глобална промяна в мобилността.

Оказва се че Mitsubishi е тръгнала по пътя на бъдещето на електромобила преди повече от 50 години. През 60-те години на миналия век производителят на автомобили започва изследователска и развойна работа на превозни средства с електрически задвижвания на батерии (EV). Целта е била ясно дефинирана - да се разработят градски, без емисии и практически безшумни EV и да се доведат до готовност за серийно производство.

През 1966-а г. производителят подписва споразумение с Tokyo Electric Power Company. Двете японски компании искали заедно да построят електрическо превозно средство и след това да използват този прототип за тестови цели. Освен това е било поставено за цел да се подобри дотогавашните акумулаторни технологии.

След завършването на прототипа Mitsubishi Motors е доставила през май 1971 г. десет автомобила E12-EV на Tokyo Electric. Те били развити на базата на серийния модел Minica Van, ползвали енергия от оловни акумулатори и достигнали максимална скорост от 80 км/ч.

През април 1991 г. идва поредното сътрудничество с Tokyo Electric Power Company. Този път става дума за разработването на леко търговско превозно средство с електрическо задвижване. Резултатът - Lancer Van EV, чиито никел-кадмиеви батерии имат по-висока енергийна плътност в сравнение с оловно-киселинните батерии от отминали дни. Прогресът е демонстриран през 1993 г. от два модела на Libero-EV - единият с оловно-киселинни батерии, а другият с никел-кадмиеви батерии.

Пътуването във времето на компанията по този път доведе до днешния хибриден плъгин Outlander. Това превозно средство се счита от Mitsubishi за крайъгълен камък в еволюционната му серия от електрифицирани превозни средства и прототипи. Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Ретро Lamborghini

Колата мечта Lamborghini 350 GT - видео

Мар 25, 2024
Авто Новини Automakers press releases Ретро Mercedes-Benz

Скулптура в ярко червено: Mercedes-Benz 500 K Special Roadster

Мар 13, 2024
Авто Новини Ретро Авто глобус Ferrari

Немски автомобилен музей представя колекция Ferrari

Мар 07, 2024