В Mitsubishi токът не е от вчера
Окт 09, 2019
В Mitsubishi токът не е от вчера
Автомобилната индустрия се движи напред под знака на електрическата революция. Притиснати от политиката, производителите трябва да “позеленеят”, независимо от това, че този подход не е чисто по бизнес правилата.
Електрическите автомобили и хибридите с плъгини трябва и започват да играят основна роля във времена на макар и оспорвани климатични промени. Токът става все по-сериозна алтернатива на ДВГ, предизвиканите от въглеродния двуокис климатични промени, крайността на изкопаемите горива суровината за конвенционалните горива и значително по-строгите граници на емисии в градските райони налагат глобална промяна в мобилността.
Оказва се че Mitsubishi е тръгнала по пътя на бъдещето на електромобила преди повече от 50 години. През 60-те години на миналия век производителят на автомобили започва изследователска и развойна работа на превозни средства с електрически задвижвания на батерии (EV). Целта е била ясно дефинирана - да се разработят градски, без емисии и практически безшумни EV и да се доведат до готовност за серийно производство.
През 1966-а г. производителят подписва споразумение с Tokyo Electric Power Company. Двете японски компании искали заедно да построят електрическо превозно средство и след това да използват този прототип за тестови цели. Освен това е било поставено за цел да се подобри дотогавашните акумулаторни технологии.
След завършването на прототипа Mitsubishi Motors е доставила през май 1971 г. десет автомобила E12-EV на Tokyo Electric. Те били развити на базата на серийния модел Minica Van, ползвали енергия от оловни акумулатори и достигнали максимална скорост от 80 км/ч.
През април 1991 г. идва поредното сътрудничество с Tokyo Electric Power Company. Този път става дума за разработването на леко търговско превозно средство с електрическо задвижване. Резултатът - Lancer Van EV, чиито никел-кадмиеви батерии имат по-висока енергийна плътност в сравнение с оловно-киселинните батерии от отминали дни. Прогресът е демонстриран през 1993 г. от два модела на Libero-EV - единият с оловно-киселинни батерии, а другият с никел-кадмиеви батерии.
Пътуването във времето на компанията по този път доведе до днешния хибриден плъгин Outlander. Това превозно средство се счита от Mitsubishi за крайъгълен камък в еволюционната му серия от електрифицирани превозни средства и прототипи. Назад
Електрическите автомобили и хибридите с плъгини трябва и започват да играят основна роля във времена на макар и оспорвани климатични промени. Токът става все по-сериозна алтернатива на ДВГ, предизвиканите от въглеродния двуокис климатични промени, крайността на изкопаемите горива суровината за конвенционалните горива и значително по-строгите граници на емисии в градските райони налагат глобална промяна в мобилността.
Оказва се че Mitsubishi е тръгнала по пътя на бъдещето на електромобила преди повече от 50 години. През 60-те години на миналия век производителят на автомобили започва изследователска и развойна работа на превозни средства с електрически задвижвания на батерии (EV). Целта е била ясно дефинирана - да се разработят градски, без емисии и практически безшумни EV и да се доведат до готовност за серийно производство.
През 1966-а г. производителят подписва споразумение с Tokyo Electric Power Company. Двете японски компании искали заедно да построят електрическо превозно средство и след това да използват този прототип за тестови цели. Освен това е било поставено за цел да се подобри дотогавашните акумулаторни технологии.
След завършването на прототипа Mitsubishi Motors е доставила през май 1971 г. десет автомобила E12-EV на Tokyo Electric. Те били развити на базата на серийния модел Minica Van, ползвали енергия от оловни акумулатори и достигнали максимална скорост от 80 км/ч.
През април 1991 г. идва поредното сътрудничество с Tokyo Electric Power Company. Този път става дума за разработването на леко търговско превозно средство с електрическо задвижване. Резултатът - Lancer Van EV, чиито никел-кадмиеви батерии имат по-висока енергийна плътност в сравнение с оловно-киселинните батерии от отминали дни. Прогресът е демонстриран през 1993 г. от два модела на Libero-EV - единият с оловно-киселинни батерии, а другият с никел-кадмиеви батерии.
Пътуването във времето на компанията по този път доведе до днешния хибриден плъгин Outlander. Това превозно средство се счита от Mitsubishi за крайъгълен камък в еволюционната му серия от електрифицирани превозни средства и прототипи. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Automakers press releases
Ретро
Mercedes-Benz