Opel Stock

Abarth Days 2019-a - над 5000 фенове на Scorpion-а в в Милано за 70-годишнината - видео

Окт 07, 2019
Abarth Days 2019-a - над 5000 фенове на Scorpion-а в в Милано за 70-годишнината - видео

Abarth Days 2019-a - над 5000 фенове на Scorpion-а в в Милано за 70-годишнината - видео

Реклама Peugeot 408
От 5 до 6 октомври в Милано се проведе най-голямата среща на марката Abarth в историята, привличайки тълпи от собственици и фенове, готови да отпразнуват 70-годишнината на марката. Рекордът, поставен от последното издание на феста, беше подобрен - над 5000 фенове, повече от 3000 автомобила Abarth и 3500 тестове на моделите от новата гама от 70-та годишнина.

Събитието включваше световната премиера на Abarth 695 70 ° Anniversario, лимитирано смело издание с новия отличаващ се уникален регулируем спойлер, напомнящ легендарната състезателна история на Скорпиона. Безспорен крал на събитието, новият вариант очарова всички участници с новия си регулируем спойлер, зелената “ливрея” Монца 1958 г. и сивия комплект за купето Campovolo, отдаващи почит към състезателния свят и историята на Скорпиона.



Abarth Days 2019- премина в MIND (Милано Иновация Дистрикт), където беше създадена състезателна писта от около 3 км, предлагаща вълнуващо бърза последователност от прави, завои и шикани. Адреналинът беше на най-високо ниво за феновете, които успяха да карат собствените си превозни средства Abarth по тази градска писта, да се включат в тест драйв на новата гама Abarth „70-та годишнина“ и стъпват в обувките на копилот на борда на модела 124 рали до един от пилотите на марката. В този последен случай беше създадена специфична писта, която да предложи вкус на изпълненията на мощното 124 Abarth рали, победител в FIA R-GT CUP за втора поредна година.

Безбройните предлагани дейности характеризираха двудневното събитие, заедно с наелектризиращата музика, пускана от диджеите на главната сцена и имаше наистина нещо за почитателите от всички възрасти - каскадьорска проява на BMX, показ на превозните средства в историята на марката Abarth, новата гама Abarth, зоните за игри за млади хора и зоната за деца, както и сесията за безопасно шофиране с инструктори на Abarth и 595. Зоните, посветени на партньорите, включваха щандовете на спонсорите на Abarth Racing Sabelt, Manpower Exteris, LM Gianetti, EGV1 и Grom, както и селекция от „Abarth Authentic Accessories powered by Mopar“.

„Онлайн ден на абарта“ се проведе едновременно със срещата в реалния свят в MIND с над 1000 публикувации, започвайки от разкриването на Abarth 695 70 ° Anniversario, за първи път едновременно в цяла Европа във Facebook Première, достигнало до над 140 000 души. Онлайн общността участва с над 90 000 харесвания и коментари в социалните медии.

Освен това събитието беше домакин на Mopar® Express Care, иновативната оторизирана услуга, работеща от напълно оборудван мобилен сервиз, създаден на база Ducato.

Abarth Days 2019 несъмнено потвърди ролята си на най-нетърпеливо очакваното събитие за феновете на Scorpion-а от цяла Европа, нетърпеливи да споделят страстта си към италианската марка. Много от тези фенове са част от непрекъснато нарастващата световна общност на марката - в момента се състои от 77 официални клуба (почти двойно повече от тези за 2016 г.) с над 5000 членове, а много други принадлежат към общността „Скорпионшип“, която е активна от три години в Зоната на EMEA с над 111 000 членове Назад

Галерия



Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Авто глобус

Автомобилният парк на Европа старее

Мар 28, 2024
Авто Новини Авто глобус Безопасност | Safety

Как да се спасите, ако колата ви потъва под вода? - видео

Мар 28, 2024
Авто Новини Бизнес /Business Авто глобус Alfa Romeo Chrysler Citroen Dodge DS DS Automobiles Jeep Lancia Maserati Opel Peugeot Vauxhall

Stellantis с нова стратегическа инвестиция

Мар 28, 2024