Звезди в курс на сблъсък от 60 години насам
Окт 03, 2019
Звезди в курс на сблъсък от 60 години насам
Mercedes-Benz позволява на “звездите” да се сблъскват. И то от 60 години насам. През 1959 г. производителят на автомобилите със звезда на капака от Зинделфинген прави първия си краштест. Оттогава повече от 14 000 автомобила са откарани за скрап след многобройните тестове за пасивна сигурност.
„Като пионер по сигурността, Mercedes-Benz направи решаващ принос към факта, че тестовете за катастрофи в автомобилната индустрия вече са установени по целия свят“, - казва Маркус Шефер, член на Управителния съвет на Daimler и отговорен за поделението Group Research. - “Дори в ерата на компютърната симулация подобни тестове си останат незаменими и гарантират високото ниво на защита на пътниците в нашите превозни средства.”
Mercedes-Benz поставя всички свои модели в ситуация на истинска авария. Според Daimler, моделите от марката също се представят еднакво добре в независими краштестове - в началото на септември 2019 г. EQC 400 4Matic и новите CLA са преминали с изключителни резултати тестовете на Euro NCAP и получиха максималната оценка от пет звезди.
Голямото предимство на моделираната катастрофа за разлика от оценката на автомобили при истински произшествия се крие във възможността да се записват различни измерени стойности по време на сблъсъка. За целта превозните средства са оборудвани с многобройни сензори и високоскоростни камери. Използват се и различни видове манекени, оборудвани с измервателни уреди, за да предоставят възпроизводими данни за напреженията, на които човешкото тяло би било изложено при истинска автомобилна катастрофа. Назад
„Като пионер по сигурността, Mercedes-Benz направи решаващ принос към факта, че тестовете за катастрофи в автомобилната индустрия вече са установени по целия свят“, - казва Маркус Шефер, член на Управителния съвет на Daimler и отговорен за поделението Group Research. - “Дори в ерата на компютърната симулация подобни тестове си останат незаменими и гарантират високото ниво на защита на пътниците в нашите превозни средства.”
Mercedes-Benz поставя всички свои модели в ситуация на истинска авария. Според Daimler, моделите от марката също се представят еднакво добре в независими краштестове - в началото на септември 2019 г. EQC 400 4Matic и новите CLA са преминали с изключителни резултати тестовете на Euro NCAP и получиха максималната оценка от пет звезди.
Голямото предимство на моделираната катастрофа за разлика от оценката на автомобили при истински произшествия се крие във възможността да се записват различни измерени стойности по време на сблъсъка. За целта превозните средства са оборудвани с многобройни сензори и високоскоростни камери. Използват се и различни видове манекени, оборудвани с измервателни уреди, за да предоставят възпроизводими данни за напреженията, на които човешкото тяло би било изложено при истинска автомобилна катастрофа. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Безопасност | Safety
Какво да направим когато е време мама, тате, баба и дядо да спрат да шофират?
Авто Новини
Авто глобус
Безопасност | Safety
Актуализация на директивата на ЕС за шофьорските книжки
Авто Новини
Авто глобус
Безопасност | Safety