Skoda Monte Carlo

Иновативна услуга за интерактивна комуникация от BMW България

Иновативна услуга за интерактивна комуникация от BMW България

Иновативна услуга за интерактивна комуникация от BMW България

Реклама Skoda Stock
Внедряването на системата Smart Video Communication е част дългосрочна стратегия, целяща да подпомогне търговските представители на марките BMW и MINI в България да получат допълнителни възможности за контакт със своите клиенти и да се адаптират успешно към променящите се изисквания на клиентите и възможностите, които дигиталните технологии предлагат.

Иновативна услуга за интерактивна комуникация спестява време и гарантира безупречно технически състояние в оторизираните сервизи на BMW и MINI в България. Системата Smart Video Communication (или интелигентна видео комуникация), вече е неразделна част от сервизните процеси в оторизираните центрове за следпродажбено обслужване на марките BMW и MINI в България. С помощта на съвременните технологии системата позволява на сервизните специалисти да поддържат интерактивна видео връзка с клиентите, в реално време, като ги информират за всеки етап на извършваните дейности, диагностика и преглед на техния автомобил. Така се намалява до минимум необходимия престой в сервиза и се осигурява възможност за взимане на решения за текущите или допълнителни дейности в удобно за клиента време и място. За използването на системата не се изисква инсталиране на специфични програми или апликации. Клиентите получават линк, с неограничена във времето валидност, който води към кратко видео, в което сервизните специалисти представят извършените дейности и своите заключения и препоръки. В случай, че са препоръчани допълнителни ремонти се изпраща ценова оферта и оценка за необходимото време за ремонт, а клиентът може да одобри или да отхвърли предложението само с натискането на бутон.

„Внедряването на системата Smart Video Communication е част дългосрочна стратегия, целяща да подпомогне търговските представители на марките BMW и MINI в България да получат допълнителни възможности за контакт със своите клиенти и да се адаптират успешно към променящите се изисквания на клиентите и възможностите, които дигиталните технологии предлагат. Сред поставените цели са пълна прозрачност на сервизния процес, гарантиране на безупречно техническо състояние и запазване на стойността на автомобилите с марка BMW и MINI и все по-високо ниво на удовлетвореност и доверие сред клиентите“ – коментира г-н Кирил Бижев мениджър Следпродажбено обслужване в BMW България

Услугата Smart Video Communication се предоставя от всички оторизирани сервизни партньори на BMW Group: Ауто Бавария – Изток, Ауто Бавария – Запад, М Кар София, Дару Кар София, М Кар Пловдив, Бова Кар, М Кар Варна, Русе Кар и М Кар Плевен. Системата е разработена във Великобритания, където се използва активно в продължение на повече от 6 години.

*Източник: www.bmw.bg Назад


Реклама Ford Summer Sale
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии