Електрическото бъги на VW спринтира през Калифорния
Авг 21, 2019
Електрическото бъги на VW спринтира през Калифорния
Електрическото бъги на Volkswagen се появи за тестове в Калифорния. Колата ползва платформата за електрическо задвижване на VW (MEB) и ще бъде представена и на Pebble Beach Concours d'Elegance по време на Седмицата на автомобилите в Монтерей.
Модулният дизайн на машината позволява и на външни производители множество възможности за интерпретация, точно както навремето оригиналният комплект Meyers Manx направи за първите бъгита, които между другото са с родно място в полуострова.
Отказът от врати и покрив позволява “въздушно” шофиране на плажа. Компонентите за офроуд на машината включват стандартните 18-цолови джанти и BFGoodrich T / A високопроходими гуми (255/55 отпред и 285/60 отзад), налице е и плътна алуминиева защита на дъното. Две здрави червени стоманени уши за теглене са вградени в броните. Подсилената рамка на предното стъкло и ролбарът са проектирани да осигуряват висока защита на пътниците.
Вътрешноста, доколкото в отритата машина има нещо такова, е с характерната за този тип машини минималистична естетика и водоустойчиви материали. Многофункционалният волан е покрит с водоотблъскваща кожа от напа. Той има сензорни контроли, а цифровият инструментален клъстер предоставя необходимата информация на таблото за управление. Въпреки съкратеното междуосие, пътниците имат достатъчно място в превозното средство.
Задвижващият механизъм се състои от електродвигател, интегриран в задния мост със силова електроника, предавателната кутия е 1-степенна, батериите с капацитет от 62 кВтч са разположени в пода на автомобила. Електродвигателят осигурява мощност от 150 кВт/204 к.с. и максимален въртящ момент от 310 Нм. Пробегът на бъгито с едно зареждане е 250 километра мерен в цикъла WLTP. Спринтът от нула до 100 км/ч става само за 7,2 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 160 км/ч. Назад
Модулният дизайн на машината позволява и на външни производители множество възможности за интерпретация, точно както навремето оригиналният комплект Meyers Manx направи за първите бъгита, които между другото са с родно място в полуострова.
Отказът от врати и покрив позволява “въздушно” шофиране на плажа. Компонентите за офроуд на машината включват стандартните 18-цолови джанти и BFGoodrich T / A високопроходими гуми (255/55 отпред и 285/60 отзад), налице е и плътна алуминиева защита на дъното. Две здрави червени стоманени уши за теглене са вградени в броните. Подсилената рамка на предното стъкло и ролбарът са проектирани да осигуряват висока защита на пътниците.
Вътрешноста, доколкото в отритата машина има нещо такова, е с характерната за този тип машини минималистична естетика и водоустойчиви материали. Многофункционалният волан е покрит с водоотблъскваща кожа от напа. Той има сензорни контроли, а цифровият инструментален клъстер предоставя необходимата информация на таблото за управление. Въпреки съкратеното междуосие, пътниците имат достатъчно място в превозното средство.
Задвижващият механизъм се състои от електродвигател, интегриран в задния мост със силова електроника, предавателната кутия е 1-степенна, батериите с капацитет от 62 кВтч са разположени в пода на автомобила. Електродвигателят осигурява мощност от 150 кВт/204 к.с. и максимален въртящ момент от 310 Нм. Пробегът на бъгито с едно зареждане е 250 километра мерен в цикъла WLTP. Спринтът от нула до 100 км/ч става само за 7,2 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 160 км/ч. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Porsche Taycan: Първата кола с пълна интеграция на Apple Music
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Официални вносители- новини
Електромобили
MINI
MINI представя най-новият член на новото семейство на MINI: MINI Aceman по време на Auto China 2024
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Audi