Ново: е-скутер - сам се връща до станция за зареждане

Такива модели могат да подобрят икономиката
16 авг 2019 22:15, Петя Славова
30
Ново: е-скутер - сам се връща до станция за зареждане
Снимка: Pixabay

Segway-Ninebot Group, базиран в Пекин производител на електрически скутери, днес представи нов скутер, който може да се върне до станция за зареждане, без помощ от човек – потенциален удар за бързо развиващата се индустрия за споделени електрически тротинетки, предава Ройтерс.

Ninebot заяви, че Uber и Lyft, гиганти в предлагането на услуги за споделено пътуване, които разширяват бизнеса си в същата посока, могат да бъдат сред клиентите на новите полуавтономни скутери, които се очаква да се появят по пътищата в началото на следващата година.

Председателят и главен изпълнителен директор на Ninebot Гао Луфън коментира в интервю за Ройтерс, че работещите с изкуствен интелект скутери, контролирани от дистанция през облака, могат значително да подобрят икономиката на споделянето на такива превозни средства, пише Investor.bg.

Създадена през 2015 г. от сливането на китайската Ninebot и американския пионер в транспорта Segway, компанията без много шум се превърна в най-големият доставчик на компаниите за споделени скутери, като Lime и Bird.

През 2018 г. Segway-Ninebot Group е продала 1,6 млн. скутера, сочат документи от април.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


30
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
27
3
 
0
 
! Отговори
икономист преди 4 години
Това са поредните глупави играчки, дело на жадните за пари капиталисти, които пак ние трябва да произвеждаме! Като добавим и ресурсите, които са нужни за производството им, нещата стават още по-трагични. Точно така се създават нови работни места в икономиката, като се произвеждат такива безсмислени развлекателни играчки, вместо да се развиват средствата за масов транспорт. Но пък сигурно тяхното масово използване, ще се отрази на броя продадени колела.
26
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До Анонименправ е човека, тези играчки не са за пътя. За алеи, пътеки и сие са ОК. Пишлеметата нито знаят правилник, нито се мъчат да спазват нещо, газ до дупка и това е. Вече има 10-тина смъртни случаи в ЕС, крайно време е да има регулация.
25
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Абе прoстото, къде е затихнала могата с каруците на Мъск (нито са каруци, нито са негови, но както и да е) ?
24
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 24Виновни са пишлеметата, които не спазват правилата. Когато някой пияндурник отнесе някои случаен пешеходец, забраняваме колите ли?
23
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Бедните бегета пак завиждат ... по едно ВРМЕ искаха колите над 50000 лева, да ги обуят с ебъси данака ...
22
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Аз ходя пеша, защото си купих апартамент пред офиса, за да знаят всички, че съм по-добро човешко същество от тях... ъъъъъъ!
21
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 18Ти па, кат си толкова умен, къде са то парите? И моля те, без обиди! Надявам се, че не сме от провинцията, нали?Умните хора видяхме печалба и инвестирахме в такива компании. За разлика от Макдоналдс, това поне има някаква полза... ама и двете носят печалба, нали?
20
3
 
10
 
! Отговори
ЧИТАТЕЛ преди 4 години
Тази играчка трябва да се махне от пътищата.Всеки ден гледам как по Ерусалим слизат надолу с 45-50км скорост.На пътеките - никакво спиране.Контрол - никакъв.Човек с 80кг., при височина 18о-185, центърът на тежестта му, заедно с машинката е над 1м. Колелцата на играчката са с диаметър 15-18см., нека 20см.Е как ще спре, и с какво, и къде ще отлети "водачът" при скорост 45-50км/час, па даже и 30 да е.Глезльовците за забава си търсят белята, но и на нас създават.
19
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 19Явно имаш някаква фиксация към амбреажите. Според мен си от тяхната партия. Аз имам тротинетка...сещаш се. Хайде да се видим и да се позабавляваме?
18
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До АнонименФинансистите сте най-глупавите хора. За вас всичко е стотинки, активи и пасиви, а има още 1000 неща, за които сте коне с капаци. Ако 1млн си купят тротинетки и на 2 години изхвърляме по 1млн батерии, какво показва банковата ти сметка за околната среда, нищо защото си зомбиран в цифрите.
17
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Българин: 800 лева са прекалено висока сума, за нещо, което че вози бързо до работа.Също българин: Ще си купя последния Самсунг, за 2800 лева, че да не си мислят, че съм овца, която робува *** Apple.
16
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Само 800 лева са ... цяло лято ми беше забавно по моретата кв чужбина със скутера!
15
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Я повтори това с данъка, че не разбрах? Пак се плащало? Ами ако нямаш кола?
14
3
 
7
 
! Отговори
xiomi преди 4 години
имам ел. скутер от февруари, още като бяха по 750 лв и не бяха толкова масови - сега са по 800 и на всяко излизане срещам минимум по 7-8 такива. 10 години карах кола и не съжалявам изобщо, че минах на този скутер - изключително доволен съм - не ме спира нито синята зона, нито чакам за градски транспорт, по целия път до офиса има велоалеи, изобщо в рамките на града е супер, да не говорим, че пътуването е много по-приятно, отколкото тъпканицата в автобуса или търсенето на паркомясто с колата...
13
1
 
3
 
! Отговори
Скутер преди 4 години
По голяма глупост не бях чел.Как ги превеждате тия статии ве хора...Значи оставям тротинетката на улицата и тя се връща обратно при зарядното и то сама.Брехххх,то магия некаква ше е тва....Кат на баба Яга метлата!?!
12
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 10 от 9Сметката ти е вярна. И аз имам кола и плащам всичките данъци, такси и гориво за нея. Позволявам си да те поправя само по един показател. Данъците ги плащаш, независимо дали караш колата. Тротинетката пести само и единствено от гориво. В моя случай е около 2 лв. на ден. Тротинетката е 1200лв. т.е за 600 дни се изплаща. Абсолютно не можеш да я използваш целогодишно и всекидневно. Аз за под година съм ходил около 100 пъти на работа. Ти направи сметка колко време се избива.
11
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Умре ли му батерията, тя е половината от цената и се купува ново.Хммм - Звучи ми като огромна загуба, ако купиш нещо за 1, при положение, че е можело да възстановил старото за 1/2. Но откъде да знам ... аз съм само финансов анализатор.
10
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До 9Не че нещо, ама кака ел.скутер, който чисто нов е 800 лева, ще е по-евтин от една кола? Че на моята само данъка и е 650 лева на година, гражданската е 800. И ако работата ти е на 10км, това прави 440 км на месец, което при моята кола е 9л на 100км градско, при сегашната цена на бенза 2.30, общо излиза 91.08 лева на месец, всеки месец. Дори и да се направим на ударени, че колата ми не струва 45000 лева, сметката пак не излиза в полза на автомобила.ПП - Автомобила си го обичам!
9
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Имам тротинетка на същата фирма от малко под година. Ходя с нея на работа, около 10км на ден. Естествено не всеки ден, защото при дъжд и студ не е добра идея да се кара.Изчислих, че ми трябват поне 3 години, за да си избия парите за тротинетката, спрямо ходенето на работа с кола. Според мен ще трябва горе долу толкова на батерията да си замине и да трябва да се смени, освен това самото возило има слабости в изработката...Изводът като цяло е, че това е забавна играчка, но не е особено изгодна.
8
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Да добре.Никога няма да си купя тая глупост.