Как правилно да предложим колата за продан?
Авг 14, 2019
Как правилно да предложим колата за продан?
Ако колата изглежда отвън и отвътре добре със сигурност имате добър шанс да продадете добре напълно запазена машина втора ръка. Важно е обаче да се представи колата на борсите за автомобили в Интернет по позитивен начин - това може значително да намали времето, необходимо за сключване на договор.
Особено важни са две неща - подготовката на колата за продажба, да се наблегне на факта, че вътре и отвън е в добра форма. И да се направи подробно фотографско представяне на автомобила в рекламата.
„Въз основа на първото впечатление потенциалният купувач често решава несъзнателно и в рамките на секунди за или срещу автомобила“, казва Марк Хершбах от платформата за търговия с автомобили Carmato. - "Дори да звучи банално, употребяваните автомобили трябва минат през автомивка преди фотосесията и да се почистят старателно отвътре. Само след това трябва да се добавят допълнителните й положителни характеристики, като добре поддържана сервизна книжка, списък с оборудване и други данни важни като критерий за решение.”
„За купувача ще е добре да погледне отблизо автомобила отвън, като се обърне специално внимание на изгледа отпред и отстрани“, казва Хершбах. - “ Трябва да има поне една снимка на кабината и багажника. Всичко останало е по избор, но насърчава положителното впечатление. Плюсове носят и индивидуалното специално оборудване, което определено отваря още място за добър избор.”
Разбира се, наложително е реалистичното ценообразуване, за да се запазят сериозните перспективи. Интерес представлява също дали превозното средство е било използвано преди това за частни или служебни цели, предишният му брой притежатели, датата на следващата основна сервизна проверка и евентуални повреди получени при аварии и техните ремонти. Назад
Особено важни са две неща - подготовката на колата за продажба, да се наблегне на факта, че вътре и отвън е в добра форма. И да се направи подробно фотографско представяне на автомобила в рекламата.
„Въз основа на първото впечатление потенциалният купувач често решава несъзнателно и в рамките на секунди за или срещу автомобила“, казва Марк Хершбах от платформата за търговия с автомобили Carmato. - "Дори да звучи банално, употребяваните автомобили трябва минат през автомивка преди фотосесията и да се почистят старателно отвътре. Само след това трябва да се добавят допълнителните й положителни характеристики, като добре поддържана сервизна книжка, списък с оборудване и други данни важни като критерий за решение.”
„За купувача ще е добре да погледне отблизо автомобила отвън, като се обърне специално внимание на изгледа отпред и отстрани“, казва Хершбах. - “ Трябва да има поне една снимка на кабината и багажника. Всичко останало е по избор, но насърчава положителното впечатление. Плюсове носят и индивидуалното специално оборудване, което определено отваря още място за добър избор.”
Разбира се, наложително е реалистичното ценообразуване, за да се запазят сериозните перспективи. Интерес представлява също дали превозното средство е било използвано преди това за частни или служебни цели, предишният му брой притежатели, датата на следващата основна сервизна проверка и евентуални повреди получени при аварии и техните ремонти. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
В Германия спада интересът към купуване на електрически автомобили
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Клиенти тестват вече Mercedes-Benz eActros 600
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Електромобили