3D технологии за автомобилния кокпит
Авг 13, 2019
3D технологии за автомобилния кокпит
3D технологията навлиза в кабината на колата. Познатата до този момент от филмите технология дава вече много повече от забава - осигурява по-бърза ориентация и информация - и по този начин и по-голяма сигурност.
„Дисплеите на превозните средства се променят от чист дисплей към системи за взаимодействие, които все по-често отговарят на индивидуалните нужди на водача“, казва д-р Щефан Бернс председател на дивизионния съвет на Bosch Car Multimedia.
Според прогнозите на Global Market Insights, обемът на глобалния пазар на автомобилни дисплеи ще нарасне от 13,4 на 26,7 милиарда евро до 2025 година. Независимо дали е огънат, с органични светодиоди (OLED) или свободно конфигурируем - това, което се желае от клиентите може да се постигне.
В случай на 3D дисплей, водачът на автомобила ще може да забележи предупреждения, които изглежда че се появяват от дисплея. Някои от предимствата - когато паркирате ще имате по-реалистична картина на камерата за обратно виждане, а препятствията в траекторията на колата могат да бъдат открити по-рано.
Когато се движите из дълбоките градски “каньони” на големите градове, 3D ефектът също ще играе решаваща роля. Благодарение на пространственото представяне на картата, на пръв поглед е очевидно след коя сграда е следващият завой.
И тъй като Bosch използва пасивна 3D технология за показването на информацията, тя не изисква допълнителни техники като проследяване на очите или 3D очила. Bosch ще представи последните си разработки в IAA във Франкфурт от 10 до 22 септември 2019 г. Назад
„Дисплеите на превозните средства се променят от чист дисплей към системи за взаимодействие, които все по-често отговарят на индивидуалните нужди на водача“, казва д-р Щефан Бернс председател на дивизионния съвет на Bosch Car Multimedia.
Според прогнозите на Global Market Insights, обемът на глобалния пазар на автомобилни дисплеи ще нарасне от 13,4 на 26,7 милиарда евро до 2025 година. Независимо дали е огънат, с органични светодиоди (OLED) или свободно конфигурируем - това, което се желае от клиентите може да се постигне.
В случай на 3D дисплей, водачът на автомобила ще може да забележи предупреждения, които изглежда че се появяват от дисплея. Някои от предимствата - когато паркирате ще имате по-реалистична картина на камерата за обратно виждане, а препятствията в траекторията на колата могат да бъдат открити по-рано.
Когато се движите из дълбоките градски “каньони” на големите градове, 3D ефектът също ще играе решаваща роля. Благодарение на пространственото представяне на картата, на пръв поглед е очевидно след коя сграда е следващият завой.
И тъй като Bosch използва пасивна 3D технология за показването на информацията, тя не изисква допълнителни техники като проследяване на очите или 3D очила. Bosch ще представи последните си разработки в IAA във Франкфурт от 10 до 22 септември 2019 г. Назад
Галерия
Предишна статия
Доматени обелки, черупки и соя — новият материал за запчасти
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota
Новата Mazda2 Hybrid 2024 - видео
Авто Новини
Техника /Technics
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics