NEXT-DC е новата творческа агенция на Рено Нисан България
Юли 09, 2019
NEXT-DC е новата творческа агенция на Рено Нисан България
От юни 2019 г. NEXT-DC става творческа агенция на Рено Нисан България. Агенцията ще съдейства за цялостното комуникационно обслужване на марките Renault и Dacia в България.
Партньорските взаимоотношения на Рено Нисан България и NEXT-DC започват още през 2018 г., реализирайки няколко успешни проекта, сред които 3D мапинг демонстрация за лансирането на новото Renault MEGANE R.S. в България и интерактивна инсталация, разказваща 120-годишната история на марката Renault.
"Избрахме NEXT-DC за наша творческа агенция, вдъхновени от проактивността и оригиналния подход, които екипът демонстрира по време на конкурса. Като лидери на пазара за нови автомобили за последните 6 години, ние държим да поддържаме най-високо ниво в комуникацията с нашите съществуващи и потенциални клиенти. В лицето на NEXT-DC виждаме правилния партньор за осъществяването на тези цели.", сподели Мартина Христова, Маркетинг директор за марките Renault и Dacia за България.
"Последната година Renault ни дадоха възможности да реализираме творческия си потенциал и нестандартен подход чрез няколко смели съвместни проекта. Това ни показа, че двата екипа гледат в една посока, имат сходни критерии за качество и иновация, сходни амбиции. За нас това е фундаментът за добро партньорство. Вярвам, че с Рено Нисан България ни очакват успешно партньорство и много нови възможности.", допълни Мария Тодорова, Управляващ директор на NEXT-DC.
*Източник: www.renault.bg Назад
Партньорските взаимоотношения на Рено Нисан България и NEXT-DC започват още през 2018 г., реализирайки няколко успешни проекта, сред които 3D мапинг демонстрация за лансирането на новото Renault MEGANE R.S. в България и интерактивна инсталация, разказваща 120-годишната история на марката Renault.
"Избрахме NEXT-DC за наша творческа агенция, вдъхновени от проактивността и оригиналния подход, които екипът демонстрира по време на конкурса. Като лидери на пазара за нови автомобили за последните 6 години, ние държим да поддържаме най-високо ниво в комуникацията с нашите съществуващи и потенциални клиенти. В лицето на NEXT-DC виждаме правилния партньор за осъществяването на тези цели.", сподели Мартина Христова, Маркетинг директор за марките Renault и Dacia за България.
"Последната година Renault ни дадоха възможности да реализираме творческия си потенциал и нестандартен подход чрез няколко смели съвместни проекта. Това ни показа, че двата екипа гледат в една посока, имат сходни критерии за качество и иновация, сходни амбиции. За нас това е фундаментът за добро партньорство. Вярвам, че с Рено Нисан България ни очакват успешно партньорство и много нови възможности.", допълни Мария Тодорова, Управляващ директор на NEXT-DC.
*Източник: www.renault.bg Назад
Следваща статия
Стартира проект „ Подобряване на безопасността на пътищата в ЕС“
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
BG Авто
BMW
Ferrari
Lamborghini
Maserati
Mercedes-Benz
Porsche
Спортните автомобили на Премиум Рали София - Свети Влас от Банско до Солун този уикенд
Авто Новини
Нови Модели Коли
BG Авто
Subaru
Subaru Crosstrek : В името на доброто старо време (Видео)
Авто Новини
Мотоциклети
BG Авто
Bentley
BMW
Honda
Suzuki