CITROËN C3: 600,000 ПРОДАЖБИ ЗА 30 МЕСЕЦА!
Юни 05, 2019
CITROËN C3: 600,000 ПРОДАЖБИ ЗА 30 МЕСЕЦА!
Две години и половина след лансирането си, Citroën C3 надмина 600,000 продажби! Третото поколение на модела е истински търговски успех и в момента е абсолютният бестселър на марката. Резултатите в продажбите отреждат на Citroën C3 мястото на 3-я най-продаван модел във Франция за всички сегменти и 4-я по продажби модел в сегмента в Европа*!
Лансиран през ноември 2016, третото поколение на Citroën C3 надмина 600,000 продажби. Над 110,000 са поръчките от началото на текущата година, което означава, че моделът продължава да бележи ръст.
Резултатът: Citroën C3 е третият най-продаван автомобил във Франция (за всички сегменти) и четвъртият по продажби модел в сегамента в Европа* (сегмент B хечбек).
Бестселърът на марката, C3 има огромен принос в продуктовата офанзива на Citroën. Марката отбеляза най-голям ръст в продажбите измежду първите 12 марки в Европа.
Сред силните страни на Citroën C3 е широкият продуктов микс и възможностите за персонаизация, които се използват от клиентите:
• 40% от продажбите са в най-високото ниво на ободудване в гамата (ниво 3 ‘Shine’),
• 65% от продажбите са на автомобили с двутоново купе,
• 55% от продадените автомобили са оборудвани с протектори Airbump®,
• 25%от продадените автомобили са с опционален цветен интериор.
*на база регистрирани автомобили в Европа, 30 държави за първо четиримесечие на 2019 година
*Източник: www.citroen.bg Назад
Лансиран през ноември 2016, третото поколение на Citroën C3 надмина 600,000 продажби. Над 110,000 са поръчките от началото на текущата година, което означава, че моделът продължава да бележи ръст.
Резултатът: Citroën C3 е третият най-продаван автомобил във Франция (за всички сегменти) и четвъртият по продажби модел в сегамента в Европа* (сегмент B хечбек).
Бестселърът на марката, C3 има огромен принос в продуктовата офанзива на Citroën. Марката отбеляза най-голям ръст в продажбите измежду първите 12 марки в Европа.
Сред силните страни на Citroën C3 е широкият продуктов микс и възможностите за персонаизация, които се използват от клиентите:
• 40% от продажбите са в най-високото ниво на ободудване в гамата (ниво 3 ‘Shine’),
• 65% от продажбите са на автомобили с двутоново купе,
• 55% от продадените автомобили са оборудвани с протектори Airbump®,
• 25%от продадените автомобили са с опционален цветен интериор.
*на база регистрирани автомобили в Европа, 30 държави за първо четиримесечие на 2019 година
*Източник: www.citroen.bg Назад
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Dacia
Renault
Новата Dacia Spring е "ценова декларация"!
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda
Kia
NIO
Tesla
Volkswagen
Най-четеното от изминалата седмица (16/2024)
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили