Hyundai “наелектризира” отново Tucson
Май 09, 2019
Hyundai “наелектризира” отново Tucson
Hyundai продължава да развива електрификацията на автомобилния си парк. След Tucson 2.0 CRDi Mildhybrid, корейската компания ще пусне втори модел от тази серия с 48-волтова технология през лятото на 2019 година.
“Мекият” хибрид на Tucson 1.6 CRDi е с мощност 130 кВт/180 к.с. Средният разход на гориво е от 4,4 до 4,9 литра на 100 километра. Емисиите на CO2 са от 117 до 130 г/км. Системата, според автомобилния производител, включва 48-волтов акумулатор, лек хибриден стартер и DC-DC конвертор, който свързва конвенционалната 12-волтова електрическа система с 48-волтовата система.
Електрическият стартер подпомага дизеловият двигател с мощност от 12 кВт и допълнителен въртящ момент от 55 Нма. Ако водачът натиска "умерено" на газта, 48-волтовият генератор спира от работа дизела и използва енергия от 0,44 кВтч литиево-йонна полимерна батерия, която е поставена под пода на багажника.
Hyundai обещава да намали емисиите и разхода на гориво с до седем процента според WLTP, като се има предвид 48-волтовата използвана технология. Функцията старт-стоп се активирана при скорост 30 км/ч. Така дизеловият двигател се изключва по-рано, отколкото при конвенционалните системи за старт-стоп, казват инженерите на компанията и дават като пример от ежедневния трафик приближаването към червен светофар. Назад
“Мекият” хибрид на Tucson 1.6 CRDi е с мощност 130 кВт/180 к.с. Средният разход на гориво е от 4,4 до 4,9 литра на 100 километра. Емисиите на CO2 са от 117 до 130 г/км. Системата, според автомобилния производител, включва 48-волтов акумулатор, лек хибриден стартер и DC-DC конвертор, който свързва конвенционалната 12-волтова електрическа система с 48-волтовата система.
Електрическият стартер подпомага дизеловият двигател с мощност от 12 кВт и допълнителен въртящ момент от 55 Нма. Ако водачът натиска "умерено" на газта, 48-волтовият генератор спира от работа дизела и използва енергия от 0,44 кВтч литиево-йонна полимерна батерия, която е поставена под пода на багажника.
Hyundai обещава да намали емисиите и разхода на гориво с до седем процента според WLTP, като се има предвид 48-волтовата използвана технология. Функцията старт-стоп се активирана при скорост 30 км/ч. Така дизеловият двигател се изключва по-рано, отколкото при конвенционалните системи за старт-стоп, казват инженерите на компанията и дават като пример от ежедневния трафик приближаването към червен светофар. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.