Volkswagen обещава нови батерии с дълъг живот

След 160 000 км акумулаторите ще запазват 70% от капацитета си
29
Volkswagen обещава нови батерии с дълъг живот
Снимка: Reuters

Автомобилният гигант Volkswagen има амбицията да предлага нови батерии с идващите масови електромобили, които ще имат живот, равен или близък до този на самото возило. Прогнозите са за 8 години или 160 000 километра пробег, като компанията очаква за този период батерията да е запазила 70 процента от капацитета си.

Това обяви Франк Бломе, който ръководи центъра на VW за развитие на батерии и даде интересни насоки за бъдещата експлоатация на масовите електромобили. VW обещава те да бъдат достъпни, т.е цените им да са съизмерими с дизеловите автомобили.

"Целта ни винаги е била да предложим батерии, които да имат живот като този на колата", обясни Бломе и продължи: "Гарантираме минимален капацитет от 70% за 8 години или 160 000 километра. Но водачите също могат да повлияят на живота на батерията. Нормалното зареждане е по-доброто решение за батериите вместо бързото, а освен това зареждането на батерията на 80 процента вместо на 100, също е по-доброто решение за живота на батерията".

Бломе уточни, че с оглед масовото производство на електромобили, във VW вече са наясно, че най-добрата позиция на батериите е на пода на колата, както и че моделите от гамата ID ще са с пробег до 550 км с едно зареждане.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


29
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
24
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Бломееее, Бломе, Тесла това го предлагат от вече 6-7 години. И ти дават гаранция от 8 години на цялата кола с ънлимитед пробег. Твоите "нови" батерии трябва да държат по 15 години (нали казваш за живота на колата), да не замърсяват природата след изтичане на живота им, и да се зареждат за бързо за 4-5 минути без да им пада капацитета от това. Това е НОВА БАТЕРИЯ, мечтател! А вие всички фашаги се осрахте отдавна като изостанахте с ГОДИНИ от един предриемач който си нямаше понятие от автомобили.
23
2
 
4
 
! Отговори
Тео преди 4 години
... с пробег до 550 километра ... да бе! Това чудо повече от 300 километра няма да изкара, и ако трябва да отида от София до Варна трябва да чакам 4 часа на някоя специална електростанция пригодена за целта(а ако всички колонки са заети, ще се наложи и да пренощувам там).Нещо друго ми направи впечатление - "батериите ще достигнат живота на автомобила - 160 000 километра". Ето тук е разковничето - мечтата на капиталиста - автомобили - еднодневки! А къде се вписва думата екология тук?
22
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До къде стигнаха разработките на барерията на базата на ГРАФЕН в Испания?
21
4
 
14
 
! Отговори
Сополон Паси преди 4 години
Ислямските гости на Меркел химици, физици и инженери ще ги произведат. Но преди това ще изнасилят де що има читава германка.
20
2
 
14
 
! Отговори
Т101 преди 4 години
Това са батерииот преди 15 години Трето поколение на Тесла при разреждане до 20% и зареждане до 80% деградират под 5% за 600.000 км или 2.000 цикъла, ако се зареждат на 100% изкарват 1000 цикъла или 400.000 км с 15% деградация.Четвърто поколение батерии идват догодина...
19
6
 
12
 
! Отговори
Курти преди 4 години
Докато не се въведе единен стандарт за батериите нищо няма да се получи.Отиваш на зарядна станция вадиш касетите с изтощени батерии слагаш заредени плащаш за тока и ай чао.
18
4
 
8
 
! Отговори
шофер преди 4 години
Предпочитам куаттрото им ама без батерия а с ДВГ.
17
5
 
14
 
! Отговори
Наблюдател преди 4 години
Още са в бебешка възраст електромобилите и тепърваэше се променят много. Много недостатъци имат и все още автомобилите с ДВГ са за предпочитане.
16
1
 
16
 
! Отговори
Жо преди 4 години
НИКОЙ, обаче не казва, колко ще струват батериите, когато в световен мащаб 1 милиард автомобили с ДВГ бъдат заменени с 1 милиард електроавтомобили.Търсенето на акумулатори ще се увеличи до фантастични количества, цените на материалите за производство им също ще станат фантастични.Утилизацията на старите батерии ще скара развитите страни и по-бедните, защото богатите ще си пробутват скапаните акумулатори на по-бедните заедно с колите.
15
0
 
13
 
! Отговори
До 13 преди 4 години
Статията е за батериите на Фолксваген, обаче БСП трола пак включва Борисов !? Защо?
14
6
 
3
 
! Отговори
Иво преди 4 години
Нещастници
13
12
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
А колко от батериите ще се самозапалят както на Теслата. Гледах клип в който ел.колата е паркирана и в един момент се самозапалва. Изгоря до основи. Представете си да сте със семействотот си на път и изведнъж батерията гръмва пали се и от семейството ви остава само пепел. Карасиво нали.
12
17
 
14
 
! Отговори
Българина преди 4 години
Невероятно екологично на 8 г кола с пробег 300 км на 10 250 на 12 г до магазина и обратно... Очевидно електичките искат да се продават като телефоните.... Егати екологията. А това да се изградят масово ел станции, кабели, трансформатори и нови ел мощности... Ако всички коли са на ток, ел мощностите трябва да се удвоят! Добре че бб спря Белене... Такъв *** до сега българина не беше избирал. ... Този няма да го преживеем
11
0
 
6
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 4 години
До G550 бе, и числата ли не поэнаваш
10
8
 
1
 
! Отговори
G преди 4 години
55 км на ден? Много малко.
9
7
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Фирмата да е длъжна да си прибираза утилизация батериите.Щото ние щекупим втора ръка и бг- то ще се напълнис химикали Държавна политика требе.Ама няма държава, а подлогиии!!!
8
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Те не могат да обещаят нищо, защото това зависи от Китаците, капиш.
7
5
 
8
 
! Отговори
ДО 7 преди 4 години
Тойота нямат електрически Автомобил , не пиши фалшиви новини .
6
11
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Тойтота дава 10 г грижа за батерията.DSG е много добра кутия.
5
8
 
5
 
! Отговори
ВЪПРОС преди 4 години
Всички Автомобилопроизводители слагат срок за Добри Батерии през 2055 година . Тогава са Плановете на НАСА да докарат първия Кораб с втечнен Литии от Марс .