Новият Land Rover Defender ще се прави в Словакия
Май 02, 2019
Новият Land Rover Defender ще се прави в Словакия
Марката Land Rover потвърди официално, че наследникът на легендарния модел Land Rover Defender ще се произвежда в новия завод на компанията край град Нитра, Словакия.
Новият Defender ще е вторият модел след Land Rover Discovery, който ще се прави в завода в Нитра. Заводът е с планиран производствен годишен капацитет 150 000 автомобила. Засега няма обявена дата за началото на производството на Defender, който JLR смята да представи официално по-късно през тази година. Това означава, че серийното производство на модела ще стартира през следващата година.
Land Rover представи миналата седмица снимки от тестовете на колата в камуфлажен вариант, включително и на варианта с удължено междуосие. Моделът запазва квадратна форма на дизайна, както на първото поколение, пускането на което беше прекратено през началото на 2016-а след рекордно продължилото му 67-годишно производство.
Новият Defender ще е конкурент на пазара на такива изявени оф-роудъри като Jeep Wrangler, Toyota Land Cruiser и по-евтините версии на Mercedes-Benz G class.
В Land Rover добре знаят, че обновяването на модел като стария Defender не е никак лесно начинание - “Знаем, че представянето на ново продължение на Defender няма да е никак лесно. Всеки дебют на нов автомобил е труден. Но този на наследник на модел-икона поставя изключително високо летвата” - сподели Ралф Шпет, СЕО на JLR.Той обаче смята, че моделът ще е много търсен.
Според шеф-дизанера на Land Rover Гери Мъкгавърн, новият Defender “няма да бъде просто “факсимиле”, което продължава легитимацията на стария модел, а ще е нов Defender за ново поколение”.
JLR aнонсира плановете си за строеж на фабриката в Нитра, когато беше на върха на печалбите си и имаше нужда от повече производствен капацитет. Днес, най-вече заради Брекзит, продажбите намаляха драстично и се освободи доста капацитет. В момента JLR има общ глобален производствен капацитет от 901 000 автомобила годишно, докато продажбите му през миналата година паднаха с 4 процента дo 518 730.
В момента ръководството на JLR работи по сериозен план за спестяване на 2.5милиарда британски лири, след като отбеляза загуба от 3.7 милиарда за първите три тримесечия на фискалната 2018-19-а година. Назад
Новият Defender ще е вторият модел след Land Rover Discovery, който ще се прави в завода в Нитра. Заводът е с планиран производствен годишен капацитет 150 000 автомобила. Засега няма обявена дата за началото на производството на Defender, който JLR смята да представи официално по-късно през тази година. Това означава, че серийното производство на модела ще стартира през следващата година.
Land Rover представи миналата седмица снимки от тестовете на колата в камуфлажен вариант, включително и на варианта с удължено междуосие. Моделът запазва квадратна форма на дизайна, както на първото поколение, пускането на което беше прекратено през началото на 2016-а след рекордно продължилото му 67-годишно производство.
Новият Defender ще е конкурент на пазара на такива изявени оф-роудъри като Jeep Wrangler, Toyota Land Cruiser и по-евтините версии на Mercedes-Benz G class.
В Land Rover добре знаят, че обновяването на модел като стария Defender не е никак лесно начинание - “Знаем, че представянето на ново продължение на Defender няма да е никак лесно. Всеки дебют на нов автомобил е труден. Но този на наследник на модел-икона поставя изключително високо летвата” - сподели Ралф Шпет, СЕО на JLR.Той обаче смята, че моделът ще е много търсен.
Според шеф-дизанера на Land Rover Гери Мъкгавърн, новият Defender “няма да бъде просто “факсимиле”, което продължава легитимацията на стария модел, а ще е нов Defender за ново поколение”.
JLR aнонсира плановете си за строеж на фабриката в Нитра, когато беше на върха на печалбите си и имаше нужда от повече производствен капацитет. Днес, най-вече заради Брекзит, продажбите намаляха драстично и се освободи доста капацитет. В момента JLR има общ глобален производствен капацитет от 901 000 автомобила годишно, докато продажбите му през миналата година паднаха с 4 процента дo 518 730.
В момента ръководството на JLR работи по сериозен план за спестяване на 2.5милиарда британски лири, след като отбеляза загуба от 3.7 милиарда за първите три тримесечия на фискалната 2018-19-а година. Назад
Предишна статия
Следваща статия
10 месеца спад в производството на нови коли във Великобритания
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Dacia
Renault
Новата Dacia Spring е "ценова декларация"!
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
Honda
Kia
NIO
Tesla
Volkswagen
Най-четеното от изминалата седмица (16/2024)
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили