Volkswagen ще губи по 3000 евро на всеки електрокар до 2025-а
Май 02, 2019
Volkswagen ще губи по 3000 евро на всеки електрокар до 2025-а
Всеки продаден елекрически хечбек от елфамилията ID. ще носи на концерна Volkswagen загуба в размер на три хиляди евро. Производството на електроавтомобили ползващи модулната платформа MEB ще стане печелившо едва към 2025-а година. Вече е определена базовата цена електрокара - 29 990 евро преди използването на евентуалните държавни субсидии от клиента.
Положението с губещото производство на електромобили не е патент на германците, а засяга всички автопроизводители, които искат да отхапят парче от новата “баница”. Те са принудени да инвестират огромни средства в разработката и производството на електромобили и акумулатори. Известно е че Fiat губи от всеки продаден компактен елмодел 500e към 20 000 долара, а Chevrolet по 9000 долара от всеки реализиран на пазара автомобил Bolt.
Volkswagen отваря приемането на поръчки за хечбека ID. Този месец. Напълно електрическият модел ще се предлага първоначално във версията Launch Edition с капацитет на акумулатора от 62 килоВатчаса, а след това на пазара ще излезята още два варианта – базовият и топ с капацитети на акумулаторите съответно от по 48 и 82 кВт. Двигателят е монтиран на задния мост и в зависимост от модификацията е с мощност от 170 или 201 к.с. Назад
Положението с губещото производство на електромобили не е патент на германците, а засяга всички автопроизводители, които искат да отхапят парче от новата “баница”. Те са принудени да инвестират огромни средства в разработката и производството на електромобили и акумулатори. Известно е че Fiat губи от всеки продаден компактен елмодел 500e към 20 000 долара, а Chevrolet по 9000 долара от всеки реализиран на пазара автомобил Bolt.
Volkswagen отваря приемането на поръчки за хечбека ID. Този месец. Напълно електрическият модел ще се предлага първоначално във версията Launch Edition с капацитет на акумулатора от 62 килоВатчаса, а след това на пазара ще излезята още два варианта – базовият и топ с капацитети на акумулаторите съответно от по 48 и 82 кВт. Двигателят е монтиран на задния мост и в зависимост от модификацията е с мощност от 170 или 201 к.с. Назад
Предишна статия
10 месеца спад в производството на нови коли във Великобритания
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Smart
Toyota