Постинг
23.04.2019 10:40 -
ОТВОРЕНО ПИСМО ДО КПЛ БОРИСОВ И ОПГ НС
ДО ПРЕМИЕРА НА РБ
БОЙКО БОРИСОВ
ДО РЪКОВОДСТВОТО НА НС
О Т В О Р Е Н О П И С М О
от Николай ганчев Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл.231, ап. 39, тел. 0893 644 195
Според Конституцията Народното събрание избира министрите по предложение на министър-председателя.
И тук възниква един сериозен въпрос:
В каква стпен министрите участват в изработването на стратегия и програма за отделните министерства, които оглавяват?
Например, проблемите в МТИТС. Идва нов министър. Казва се Росен Желязов. В каква степен той е запознат с програмата на министерството след като не е участвал в изработването на програмата. Запознат ли е с изключително тежката корупция в това министерство и предложил ли е програма за премахването и? Същият този министър преди дни в сутрешно предаване на БТВ отговори спокойно и откровено, че корупция в Министерството има. Възниква естественият въпрос защо държи за свой земестник подсъдимия за корупция Ангел Попов /Геле Линейката/? Защо не търси отговорност от изпълнителния директор на ИА "Автомобилна администрация" Рановски за тежката корупция с продажбата на изпити и удостоверения за управление на МПС? Защо тихомълком подкрепя безумните и противозаконни дисциплинарни гаври със служител, който се бори с корупцията? Само това е достатъчно да бъде изхвърлен незабавно и да се избере за министър човек, който разбира от транспорт, съобщения и информационни технологии. Който има план за разчистване на корупцията. В доклада си от миналата година Главният прокурор е написал категорично, че изпити и шофьорски книжки се продават за сумата 2-4 000 лева. Сега цената е вече 6 000! Защо министърът не обясни защо не се търси решение на транспортните проблеми при автомобилния транспорт чрез системата "РО-ЛА"? Той знае ли изобщо какво означава "РО-ЛА"?
Едва ли!
Към ръководството на НС задавам следните въпроси:
Защо и досега не е приет в пленарна зала проектодокладът на Временната парламентарна комисия за корупция в ИА "Автомобилна администрация?
Защо този доклад не е достъпен за гражданите по силата на ЗДОИ?
Защо Парламентарната комисия по транспорта не си върши работата и не привика министър Желязков да обясни думите си по БТВ, че в МТИТС има корупция?
Защо не се обсъжда ефективността от въвеждането на системата "РО-ЛА"?
Защо министър Желязков подкрепя гаврата над борещите се против корупцията в ИА "АА"?
Колко души реално работят в РВД и колко са "пълнеж"?
Има ли между тях служители, които са близки или роднини на управленци, кото си нямат понятие от въздушно движение и какъв е размерът на заплатите им?
Въпросите са много и изключително тежки.
Затова настоявам да ми се отговори на въпросите в срок и в пълен обхват.
София
23.04.2019 г. Николай Колев-Босия
БОЙКО БОРИСОВ
ДО РЪКОВОДСТВОТО НА НС
О Т В О Р Е Н О П И С М О
от Николай ганчев Колев-Босия, София, ж. к. Борово, бл.231, ап. 39, тел. 0893 644 195
Според Конституцията Народното събрание избира министрите по предложение на министър-председателя.
И тук възниква един сериозен въпрос:
В каква стпен министрите участват в изработването на стратегия и програма за отделните министерства, които оглавяват?
Например, проблемите в МТИТС. Идва нов министър. Казва се Росен Желязов. В каква степен той е запознат с програмата на министерството след като не е участвал в изработването на програмата. Запознат ли е с изключително тежката корупция в това министерство и предложил ли е програма за премахването и? Същият този министър преди дни в сутрешно предаване на БТВ отговори спокойно и откровено, че корупция в Министерството има. Възниква естественият въпрос защо държи за свой земестник подсъдимия за корупция Ангел Попов /Геле Линейката/? Защо не търси отговорност от изпълнителния директор на ИА "Автомобилна администрация" Рановски за тежката корупция с продажбата на изпити и удостоверения за управление на МПС? Защо тихомълком подкрепя безумните и противозаконни дисциплинарни гаври със служител, който се бори с корупцията? Само това е достатъчно да бъде изхвърлен незабавно и да се избере за министър човек, който разбира от транспорт, съобщения и информационни технологии. Който има план за разчистване на корупцията. В доклада си от миналата година Главният прокурор е написал категорично, че изпити и шофьорски книжки се продават за сумата 2-4 000 лева. Сега цената е вече 6 000! Защо министърът не обясни защо не се търси решение на транспортните проблеми при автомобилния транспорт чрез системата "РО-ЛА"? Той знае ли изобщо какво означава "РО-ЛА"?
Едва ли!
Към ръководството на НС задавам следните въпроси:
Защо и досега не е приет в пленарна зала проектодокладът на Временната парламентарна комисия за корупция в ИА "Автомобилна администрация?
Защо този доклад не е достъпен за гражданите по силата на ЗДОИ?
Защо Парламентарната комисия по транспорта не си върши работата и не привика министър Желязков да обясни думите си по БТВ, че в МТИТС има корупция?
Защо не се обсъжда ефективността от въвеждането на системата "РО-ЛА"?
Защо министър Желязков подкрепя гаврата над борещите се против корупцията в ИА "АА"?
Колко души реално работят в РВД и колко са "пълнеж"?
Има ли между тях служители, които са близки или роднини на управленци, кото си нямат понятие от въздушно движение и какъв е размерът на заплатите им?
Въпросите са много и изключително тежки.
Затова настоявам да ми се отговори на въпросите в срок и в пълен обхват.
София
23.04.2019 г. Николай Колев-Босия
Тагове:
Цар Салтан има магарешки уши (или няколк...
Снишаването пред Русия е гибелен знак за...
Издателство „Просвета“ лъже детските гра...
Снишаването пред Русия е гибелен знак за...
Издателство „Просвета“ лъже детските гра...
Арменски фермер сънува сън копаеше упори...
Убит е ученият Фатей Шипунов, който е из...
Странни Балкански истории
Убит е ученият Фатей Шипунов, който е из...
Странни Балкански истории
Няма коментари