CITROËN С ОТЛИЧНО ПРЕДСТАВЯНЕ В ЕВРОПА ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА!
Апр 23, 2019
CITROËN С ОТЛИЧНО ПРЕДСТАВЯНЕ В ЕВРОПА ОТ НАЧАЛОТО НА ГОДИНАТА!
Резултати на база регистрираните общо леки + товарни автомобили в Европа (30 държави) за първите три месеца на 2019 година:
• От първите 12 марки на Европейския пазар, най-голям ръст бележи Ситроен. Нещо повече, Ситроен е единствената от 12-те марки, която отбелязва ръст в продажбите на леки автомобили!
• Увеличение на пазарния дял (леки + товарни автомобили) с 0.3 пункта в сравнение с първото тримесечие на 2018 година.
• Представянето на марката на пазара я нарежда едно място по-напред в класацията в сравнение със същия период миналата година (7ма позиция към март 2019 , 8ма към март 2018).
Въпреки общия спад на автомобилния пазар в Европа, 30 държави от началото на годината (регистрациите леки + товарни автомобили бележат с спад от 2.3% в сравнение със същия период на миналата година), Citroën бележи отлични търговски резултати:
• Най-голям ръст на продажбите от първите 12 марки на пазара (леки + товарни автомобили) : +3.2%.
• Резултатите се дължат най-вече на успеха на последните модели леки автомобили Ситроен, които бележат ръст от 5.8% в първото тримесечие на годината в условията на общ пазар леки автомобили, отбелязващ спад от -3.2%.
• В допълнение, Citroën е единствената от 12-те марки, която бележи ръст в продажбите на леки автомобили! В някои държави, растежът на Citroën в регистрациите на леки автомобили за първото тримесечие е двуцифрен:
• Франция (най-големият пазар за Citroën в Европа): +10.3%
• Великобритания (4ти пазар за марката): +16.8%
• Дания (7ми пазар за марката): +26.8%
• Португалия (8ми пазар за марката): +15.4%
• Ръст от 0.3 пункта на пазарния дял в Европа (леки + товарни автомобили) спрямо първо тримесечие на 2018.
• Общият пазарен дял на Citroën (леки + товарни автомобили) в Европа към края на първо тримесечие на 2019 е 4.9%
• На френския пазар, марката бележи ръст от 0.6 пункта и достига пазарен дял от 11.8%. В Испания (3 по ред пазар) ръстът е отново 0.6 пункта, пазарният дял достига 7.4%. В Италия (3 по ред пазар) ръстът е 0.3%, а пазарният дял към края на тримесечието е 5.3%.
•
• Една позиция напред в общата класация по продажби (леки + товарни автомобили): 7ма позиция в Европа (8мо място в края на първо тримесечие на 2018
*Източник: www.citroen.bg Назад
• От първите 12 марки на Европейския пазар, най-голям ръст бележи Ситроен. Нещо повече, Ситроен е единствената от 12-те марки, която отбелязва ръст в продажбите на леки автомобили!
• Увеличение на пазарния дял (леки + товарни автомобили) с 0.3 пункта в сравнение с първото тримесечие на 2018 година.
• Представянето на марката на пазара я нарежда едно място по-напред в класацията в сравнение със същия период миналата година (7ма позиция към март 2019 , 8ма към март 2018).
Въпреки общия спад на автомобилния пазар в Европа, 30 държави от началото на годината (регистрациите леки + товарни автомобили бележат с спад от 2.3% в сравнение със същия период на миналата година), Citroën бележи отлични търговски резултати:
• Най-голям ръст на продажбите от първите 12 марки на пазара (леки + товарни автомобили) : +3.2%.
• Резултатите се дължат най-вече на успеха на последните модели леки автомобили Ситроен, които бележат ръст от 5.8% в първото тримесечие на годината в условията на общ пазар леки автомобили, отбелязващ спад от -3.2%.
• В допълнение, Citroën е единствената от 12-те марки, която бележи ръст в продажбите на леки автомобили! В някои държави, растежът на Citroën в регистрациите на леки автомобили за първото тримесечие е двуцифрен:
• Франция (най-големият пазар за Citroën в Европа): +10.3%
• Великобритания (4ти пазар за марката): +16.8%
• Дания (7ми пазар за марката): +26.8%
• Португалия (8ми пазар за марката): +15.4%
• Ръст от 0.3 пункта на пазарния дял в Европа (леки + товарни автомобили) спрямо първо тримесечие на 2018.
• Общият пазарен дял на Citroën (леки + товарни автомобили) в Европа към края на първо тримесечие на 2019 е 4.9%
• На френския пазар, марката бележи ръст от 0.6 пункта и достига пазарен дял от 11.8%. В Испания (3 по ред пазар) ръстът е отново 0.6 пункта, пазарният дял достига 7.4%. В Италия (3 по ред пазар) ръстът е 0.3%, а пазарният дял към края на тримесечието е 5.3%.
•
• Една позиция напред в общата класация по продажби (леки + товарни автомобили): 7ма позиция в Европа (8мо място в края на първо тримесечие на 2018
*Източник: www.citroen.bg Назад
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Automakers press releases
Официални вносители- новини
Ретро
DS
CITROËN ЧЕСТВА 90-ГОДИШНИНАТА НА ЛЕГЕНДАРНИЯ „АВТОМОБИЛ СЪС 100 ПАТЕНТА” ТRACTION AVANT - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Официални вносители- новини
Електромобили
Opel
Seat