Турбодизел с мек хибрид и за Audi S5
Апр 22, 2019
Турбодизел с мек хибрид и за Audi S5
Премиера от Инголщат - Audi S5 има за първи път вече и дизелов двигател V6 под капака и "мека/mild" хибридна система. Използването на 3.0 TDI в моделите S5 е най-силният етап на разширяване на дизеловата серия V6 в марката. Мощността му е 255 кВт / 347 к.с., а въртящият момент от 700 Нм е достъпен между 2500 и 3100 оборота в минута.
С това моделът на Audi подобри енергийната си ефективност - потреблението на NPL, което е свързано със стойностите на WLTP, трябва да достигне само 6,2 литра дизел на 100 километра, CO2 еквивалентът, както за S5 Coupé TDI, така и за S5 Sportback TDI, въпреки значително по-високата моност е 161 грама на километър.
Според Audi, новите модели S са по-добри от своите предшественици с V6 бензинов двигател по отношение разхода на гориво, въпреки по-високия с около 19% въртящ момент. Дизеловият двигател също предлага спортен звук, както и мощен и плавен ход.
Шестцилиндровият дизелов двигател позволява на S5 Coupé да се ускорява от място до 100 км/ч за 4,8 секунди, а S5 Sportback за 4,9 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно на 250 км / ч.
Моделите S-TDI интегрират компресор с електрическо задвижване (EAV) и лека хибридна технология. И двете системи са на базата на вече стандартната 48-волтова основна бордова елмрежа. За първи път в S5 TDI мощният 48-волтов стартов генератор е и сърцето на леката хибридна система с максимална рекуперационна мощност до осем киловата. Енергийният център е компактна, с въздушно охлаждане литиево-йонна батерия с капацитет от 0,5 kWh, която се намира под пода на багажното отделение. Назад
С това моделът на Audi подобри енергийната си ефективност - потреблението на NPL, което е свързано със стойностите на WLTP, трябва да достигне само 6,2 литра дизел на 100 километра, CO2 еквивалентът, както за S5 Coupé TDI, така и за S5 Sportback TDI, въпреки значително по-високата моност е 161 грама на километър.
Според Audi, новите модели S са по-добри от своите предшественици с V6 бензинов двигател по отношение разхода на гориво, въпреки по-високия с около 19% въртящ момент. Дизеловият двигател също предлага спортен звук, както и мощен и плавен ход.
Шестцилиндровият дизелов двигател позволява на S5 Coupé да се ускорява от място до 100 км/ч за 4,8 секунди, а S5 Sportback за 4,9 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно на 250 км / ч.
Моделите S-TDI интегрират компресор с електрическо задвижване (EAV) и лека хибридна технология. И двете системи са на базата на вече стандартната 48-волтова основна бордова елмрежа. За първи път в S5 TDI мощният 48-волтов стартов генератор е и сърцето на леката хибридна система с максимална рекуперационна мощност до осем киловата. Енергийният център е компактна, с въздушно охлаждане литиево-йонна батерия с капацитет от 0,5 kWh, която се намира под пода на багажното отделение. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Техника /Technics
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics
3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!
Авто Новини
Тестове
Техника /Technics
Безопасност | Safety