Subaru с огромна рекламация за 2,3 милиона коли в света
Мар 08, 2019
Subaru с огромна рекламация за 2,3 милиона коли в света
Subaru Corp. планира гигантска рекламационна сервизна кампания, включваща 2,3 милиона коли в целия свят, заради проблем със стоп-светлините, който пък може да създаде проблем със запалването. От компанията са съобщили това на агенция Reuters в петък, а самата кампания ще включва популярните им модели Impreza и Forester.
Според изследване на The Wall Street Journal специалистите на Subaru са свързали проблема с използването на някои химикали използвани и в ежедневно ползвани и в продукти като парфюми и омекотители. Тези химикали могат да оформят изолационна бариера върху някои превключватели в колата, като се възпрепятства преминаването на ток през компонентите им.
Засегнатите автомобили са произведени в периода от 2008-а до 2017-а година. Ако всички тези автомобили влязат в рекламационната компания, то тя ще е най-голямата за производителя, като изключим провежданата в момента рекламационна кампания свързана с дефектните предпазни въздушни възглавници на коампанията Takata.
От края на 2017-а година Subaru беше сполетян от доста проблеми в продуктите му, причинени от дефектни компоненти, което доведе и до спад в продажбите му, апрогнозата за финансовите резултати на компанията са за най-ниско ниво през последните шест години.
През януари Subaru спря производството си в единствената си фабрика в Япония за две седмици, заради открит дефект в компонент на серво усилването на кормилното управление. В края на миналата година беше обявена глобална рекламационна акция за боксеровите двигатели, свързана с проблем в пружините на клапаните, както и беше лансирана и серия за рекламации в Япония след като се оказа, че са фалшифицирали тестови процеси. Назад
Според изследване на The Wall Street Journal специалистите на Subaru са свързали проблема с използването на някои химикали използвани и в ежедневно ползвани и в продукти като парфюми и омекотители. Тези химикали могат да оформят изолационна бариера върху някои превключватели в колата, като се възпрепятства преминаването на ток през компонентите им.
Засегнатите автомобили са произведени в периода от 2008-а до 2017-а година. Ако всички тези автомобили влязат в рекламационната компания, то тя ще е най-голямата за производителя, като изключим провежданата в момента рекламационна кампания свързана с дефектните предпазни въздушни възглавници на коампанията Takata.
От края на 2017-а година Subaru беше сполетян от доста проблеми в продуктите му, причинени от дефектни компоненти, което доведе и до спад в продажбите му, апрогнозата за финансовите резултати на компанията са за най-ниско ниво през последните шест години.
През януари Subaru спря производството си в единствената си фабрика в Япония за две седмици, заради открит дефект в компонент на серво усилването на кормилното управление. В края на миналата година беше обявена глобална рекламационна акция за боксеровите двигатели, свързана с проблем в пружините на клапаните, както и беше лансирана и серия за рекламации в Япония след като се оказа, че са фалшифицирали тестови процеси. Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
BMW
Citroen
Dacia
Ford
Peugeot
Renault
Skoda
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Февруари 2024: Dacia Sandero е най-продаваната нова кола в Европа
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Alfa Romeo
Chrysler
Citroen
Dodge
DS
DS Automobiles
Jeep
Lancia
Maserati
Opel
Peugeot
Vauxhall