?5 млрд. в автокъщите: Непродаваемите дизелови коли

Германските автокъщи пред фалит, заради дизеловите коли
18 фев 2019 19:05,
61

Търговците на автомобили в Германия са изправени пред предизвикателството да продадат непродаваеми автомобили. По автокъщите залежават десетки хиляди дизелови автомобили, чиято цена стремглаво пада.

Акайгюн Хасан до скоро е продавал на печалба дизелови автомобили от висок клас, но новите еконорми са на път да съсипят бизнеса му.

"Този автомобил е Пасат, отговаря на нормата Евро 6. Преди половин година щеше да струва €28 000, после свалихме на €21 000, но още няма кой да го купи", обяснява търговецът пред Deutsche Welle.

Дизеловите автомобили, чиито лизинг е изтекъл, вече задръстват паркингите на автокъщите. Мнозина от автотърговците се притесняват, че ще фалират.

"Според нашите преценки при автотърговците залежават около 350 00 превозни средства, които отговарят на стандарта Евро 5", обяснява Улрих Кьостер

Общата стойност на тези автомобили се изчислява на €5 млрд., а средно колите остават при търговците по 106 дни, които обаче носят още разходи.

Колите, които отговарят на стандарта Евро 5, са на по 2-3 години и са прекалено нови, за да бъдат бракувани. Могат да се върнат на пътя, ако бъдат преоборудвани, но това струва над €3500 за автомобил.

Склонни ли са търговците да инвестират, за да продадат автомобилите?
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


61
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
44
1
 
4
 
! Отговори
Хахахахах преди 5 години
Те ви на пример за як фейк. Вижте статистиката за новорегистритраните автомоили в Германия, пък тогава. А цитираният Акайгюн Хасан от репортажа да се замисли защо много хора се отдръпнаха от автокъщите, особено като видят подобно име на търговец. Аз самият дори не отварям обяви от такива. Пък и големите производители вече са по-активни на пазара на втора ръка с допълнителни гаранции и т.н., така че няма вече кой да ходи при Хасан или Зоран, дето се чудят с какво да те излъжат
43
1
 
1
 
! Отговори
До: 12 преди 5 години
Е това са лаладжийски коментари. Това, че карате служебнте коли като кофи, щото "бе тя е служебна", не означава, че не са качествени. Ти му даваш нова кола, още не е разработена, оня кара със 120 на 3-та и се кефи к'ъв е тарикат. Аз пък от години карам коли между 3 и 5 години на различни производители - японски и немски, нямам пристрастия към марки - и масло не съм долял и 100 милилитра масло, при около 40 хил. км. пробег на година - нито много, нито малко. Ама философи много.
42
6
 
1
 
! Отговори
до 12 преди 5 години
като гледам как са служебните ни коли трябва да ти кажа,че са само по нови,но са по зле от моята дето е на 29 години.Ако си купя 2-3 годишна каквито са служебните трябва да купувам не само горивото,а и по 2-3 литра масло на 1000 км!Направо имам съмнение,че буталата и цилиндрите на новите са пластмасови!Ей богу немците коли правеха докато имаше ГДР и ГФР.Днешните немски коли пушат повече от трабантите едно време.Сега качеството на VW е направо на дъното!
41
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Имам учебник за ДВГ от 1957 година и там се споменава,че още в началото на 50-те години са изпробвали системата дюза-помпа и се е оказала неуспешна.Сега немците произвели тези двигатели прекрасно са знаели какво ще стане.Дизелът е съсипан умишлено,но не знам защо.Сега да си ги правят каквото могат-май от завода директно за скрап ще отиват!Но,че това са го направили умишлено нямам и един процент съмнение!
40
4
 
3
 
! Отговори
Гюнтер преди 5 години
Европейските дизелови автомобили трябва да се продават в България, като се напълни пазара тук, трябва да ги забранят.
39
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Преди няколко години си купих дизелов автомобил (почти) нов, но го откраднаха след няколко месеца. Чудно дали днес стои в автокъщата на някой Акайгюн...
38
1
 
9
 
! Отговори
Qwerty преди 5 години
Акайгюн ХасанИстинси ариец, дядо му е бил есесовец. Хахахахаха
37
1
 
0
 
! Отговори
УМЕН преди 5 години
Охоооо, нема да си жив да видиш.
36
2
 
2
 
! Отговори
Хахахааааа. преди 5 години
Да ги продават на црънците.ТАМ нямат ограничения.
35
4
 
1
 
! Отговори
Bobby преди 5 години
Може би не е вярна сметката 3500 автомобила по 50000 средно не прави 5 милярда...
34
4
 
13
 
! Отговори
На опашката преди 5 години
Билетите за самолетите и за автобусите в посока Германия свършиха, границите са задръстени с автомобили с BG регистрация. От България започва износ на автомобили с Евро 8 ..
33
4
 
31
 
! Отговори
Б преди 5 години
Има едно немско предаване Ауто мотор и спорт, там се представят дизелови и бензинови автомобили! Предаването е немско, да повторя, германеца никъде не споменава за спиране производството на дизели. Така, че карайте си на, който каквото му харесва. И ако можете нови или по-новички!
32
4
 
12
 
! Отговори
бре преди 5 години
Няма да е честно да правят мръсни коли за износ, а на место да карат електричките... и кого ще излъжат като въздуха циркулира. Просто искат някой да плати технологичните разходи за новата технология и този път да не са банките, а консуматорите зашеметени от басните за затопляне на климата и прочие алабализми. Методът на самоограничаване или плащане по- скъпо доброволно работи с малко психоза и медиен натиск инак няма резон да си слезнеш сам от колата на дизел.
31
4
 
3
 
! Отговори
охооо преди 5 години
До Докато Умния ,ще ходиш пеша до гроб ! Така да знаеш ! Щото си *** !
30
2
 
23
 
! Отговори
бай хасан джамбаз преди 5 години
Промоция - дизелов фолксваген + една тава безплатни дюнери.
29
18
 
39
 
! Отговори
Докато преди 5 години
Докато Боко и сие, са на власт колкото и да падат цените в света---ще са непостижимо високи за БГ. Но...народът харесва простите, защото и той е ***. Аргументи: 1. гласувах за Боко, защото няма за кой друг---по тази логика винаги ще се гласува за Тиквата. 2. гласувах за Боко, защото и другите са същите---за кой други става въпрос-за БСП, т.нар. "патриоти" , за ДПС...? 3. ми той направи магистрали - да , хълмисти пътища с ограничение от 90 км. , на цена по-висока от магистрала в Швеция
28
1
 
21
 
! Отговори
някой преди 5 години
Отстъпка от 4-4,5 хиляди си е стандартна всяка година около февруари за тия автомобили, сигурен съм, че и бензиновите са намалени. Какво се цели с тая статия не знам.
27
2
 
31
 
! Отговори
Anonim преди 5 години
*** сте от всякаде, абсолютна лъжа е това което го пишете, нито цените падат, никой не спирал да кара дизел, и специално в германия
26
11
 
31
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Аз пък живея и работя в Албания.Тук не е никъф проблем да караш дизел.90% от колите са мерцедес 80% от тях са крадени от западна европа.Регистрационни табели се продават на пазара кеф ти швейцарски,кеф ти италиански,кеф ти австрийски.Шофьорски курсове тук не се карат,бащата учи сина си от малък да шофира и после книжката се купува.Сладък живот......
25
17
 
19
 
! Отговори
j p morgan преди 5 години
До и аз да кажа: Аз пък живея в Полинезия и си купих нова яхта. Щото новото си е ново, джиткай си там в студа и да не ти пука! Поздрави!!