Dacia печели сърцата на частните клиенти, Volvo на корпоративните
Фев 18, 2019
Dacia печели сърцата на частните клиенти, Volvo на корпоративните
JATO Dynamics публикува поредната си любопитна статистика за изминалата календарна бизнес година в Европа*, според която научаваме, че прези 2018-а, марката, която може да се похвали с най-добри продажби към частни клиенти е Dacia, а с най-сериозни позиции, като процентното съотношение, в бизнес средите е Volvo.
Данните на JATO Dynamics сочат, че през 2018 година, Dacia отчита съотношение в регистрациите си от 79% към 20% в полза на частните клиенти. Следващата марка с превес на частните потребители е с Suzuki с отношение 67% към 32%, а на трето място е Mazda с 58% към 42%.
В другия край на графиката откриваме Volvo, бизнес клиентите на която формират 71% от общата реализация на марката. Следват BMW и Audi с микс от по 31% към 69%.
Най-близо златната среда са Citroen и MINI с микс от 51% към 49% частни и бизнес клиенти.
С 86% от регистрациите си към частни клиенти, Dacia Sandero заема първото място сред най-популярните модели в Европа, след което в ТОП 5 се подреждат Dacia Duster със 76%, Kia Picanto, Ford Ka+ и Suzuki Swift с по 70%.
Средният показател за съотношението между частни и корпоративни клиенти за Европа през миналата година пък е бил 44% към 56%, равняващи се на съответно 6.63 млн и 8.35 млн коли.
Корпоративните сделки доминират в страни като Литва (76%), Унгария (75%), Словения (74%) и други, а частните клиенти са най-масовите потребители в Швейцария (63%), Италия (57%), Франция (51%) и Дания (51%).
*JATO Dynamics наблюдава общо 23 европейски пазара Назад
Данните на JATO Dynamics сочат, че през 2018 година, Dacia отчита съотношение в регистрациите си от 79% към 20% в полза на частните клиенти. Следващата марка с превес на частните потребители е с Suzuki с отношение 67% към 32%, а на трето място е Mazda с 58% към 42%.
В другия край на графиката откриваме Volvo, бизнес клиентите на която формират 71% от общата реализация на марката. Следват BMW и Audi с микс от по 31% към 69%.
Най-близо златната среда са Citroen и MINI с микс от 51% към 49% частни и бизнес клиенти.
С 86% от регистрациите си към частни клиенти, Dacia Sandero заема първото място сред най-популярните модели в Европа, след което в ТОП 5 се подреждат Dacia Duster със 76%, Kia Picanto, Ford Ka+ и Suzuki Swift с по 70%.
Средният показател за съотношението между частни и корпоративни клиенти за Европа през миналата година пък е бил 44% към 56%, равняващи се на съответно 6.63 млн и 8.35 млн коли.
Корпоративните сделки доминират в страни като Литва (76%), Унгария (75%), Словения (74%) и други, а частните клиенти са най-масовите потребители в Швейцария (63%), Италия (57%), Франция (51%) и Дания (51%).
*JATO Dynamics наблюдава общо 23 европейски пазара Назад
Галерия
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
В Германия спада интересът към купуване на електрически автомобили
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Клиенти тестват вече Mercedes-Benz eActros 600
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Електромобили