New Dacia Duster

Eкипът на Порше БГ с нови лица в началото на 2019 година

Eкипът на Порше БГ с нови лица в началото на 2019 година

Eкипът на Порше БГ с нови лица в началото на 2019 година

Реклама Renault Arkana
- Трима нови специалисти на основни позиции в компанията
- Кариерно израстване и нови попълнения
- Висока квалификация и дългогодишен опит
- Фокус върху развитието на Volkswagen леки и лекотоварни автомобили на българския пазар

София, 29 януари 2019 година. Антония Щърбева, Ивайло Кирков и Владимир Тодоров поемат позициите съответно на маркетинг мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили, бранд мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили и маркетинг мениджър Volkswagen леки автомобили и дигитален маркетинг.

В началото на новата година в екипа на Порше БГ настъпват персонални промени, насочени към развитието на Фолксваген леки и лекотоварни автомобили и засилване на представянето им на българския пазар. Сред специалистите на нови позиции има двама дългогодишни служители на компанията и едно ново лице с опит в автомобилната област.

Антония Щърбева е завършила висше образование със степен бакалавър по специалността "Международен туризъм" в УНСС, София и "Стопанско управление" със степен магистър в Техническия университет в София. Има завършена специализация по "Маркетинг комуникации" в Университета на Саарланд, Саарбрюкен. В периода 2004 -2015 година изпълнява длъжността маркетинг мениджър Volkswagen леки автомобили в Порше БГ, а от 2018 година е на позиция маркетинг мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили.

Ивайло Кирков е завършил висше образование със степен магистър в Техническия университет в София и има зад гърба си 14-годишен опит в автомобилния бранш. В екипа на Порше БГ е от 2006 година и последователно работи като диспонент Volkswagen лекотоварни автомобили и регионален мениджър на Volkswagen леки автомобили. По-късно като бранд мениджър създава Das WeltAuto - програма за употребявани автомбили с гарантиран произход към Порше Холдинг Залцбург. Има и международен опит в Порше Македония.

Владимир Тодоров е доктор по маркетинг, завършил висше образование в УНСС с магистърска степен по специалността „Маркетинг” и степен бакалавър по специалността „Международни икономически отношения”. Разполага с над десетгодишен опит в автомобилния бранш и е работил последователно на позициите мениджър маркетинг и връзки с обществеността на Hyundai за България, мениджър маркетинг и връзки с обществеността на Chevrolet за България и маркетинг мениджър на Opel за България като част от регионалните структури на GM, Chevrolet и Opel. Има опит като директор маркетинг на Нова Броудакстинг Груп и директор маркетинг и продажби в БДЖ-Карго. Преди да стане част от екипа на Порше БГ, работи като ритейл мениджър терминални устройства в Huawei за България и Македония. Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Официални вносители- новини Авто глобус BMW

Прецизно, уверено, гъвкаво: тестове на динамиката на управлението на новото BMW X3

Апр 18, 2024
Авто Новини Официални вносители- новини Авто глобус Lexus

LEXUS НА СЕДМИЦАТА НА ДИЗАЙНА В МИЛАНО 2024

Апр 17, 2024