Opel Stock

ТЪРГОВСКИ РЕЗУЛТАТИ НА СИТРОЕН ЗА 2018 


ТЪРГОВСКИ РЕЗУЛТАТИ НА СИТРОЕН ЗА 2018 


ТЪРГОВСКИ РЕЗУЛТАТИ НА СИТРОЕН ЗА 2018 


Реклама Honda ZR-V
ПРОДУКТОВАТА ОФАНЗИВА НА CITROËN ОСИГУРЯВА НА МАРКАТА РЕКОРДНИ ПРОДАЖБИ В ЕВРОПА ЗА ПОСЛЕДНИТЕ 7 ГОДИНИ


Тази сутрин, групата PSA публикува официална информация за резултатите от изминалата година. По-долу ще намерите резюме на резултатите на Citroën за 2018.

« Благодарение на нашата обновена и хармонична гама, през 2018 година достигнахме рекордни за последните 7 години продажби в Европа. От 2016 година до днес лансирахме 6 модела. Миналата година увеличихме пазарния си дял както в леките, така и в товарните автомобили. Това добро представяне е доказателство за успеха на програмата за цялостно обновяване на марката Citroën, което започна преди 4 години. Очакваме динамиката да продължи и през 2019 година с лансирането на новия C5 Aircross SUV и след пускането в продажба на новия Berlingo през септември 2018. 2019 година е и годината в която Citroën чества своето столетие. По този повод предстоят различни активности в рамките на цялата година. На автомобилния салон в Женева през март предстои да научите повече ! »

Линда Джаксън, Изпълнителен директор Citroën


ЕВРОПА (30 ДЪРЖАВИ) : 825 000 продажби
• Рекорден обем на продажбите за последните 7 години (границата от 800 000 автомобила не беше прескачана от 2011 година)
• 5та поредна година на ръст => +28% в сравнение с 2013
• В регистрациите : марката набира скорост на всички фронтове :
• ЛЕКИ + ТОВАРНИ : ръст от 4,6%, който е доста по-голям от ръста на пазара (+0,3%) => +0,2 пункта увеличение на пазарния дял (4,5%)
• ЛЕКИ: ръст от 5,0% на стабилен пазар (-0,0%) => +0,2 пункта увеличение на пазарния дял (3,8%). Това е най-силният резултат като растеж на топ 12 марки в Европа (наравно с Peugeot)
• ТОВАРНИ : ръст от 3,5%, който надвишава ръста на пазара (+3,0%) => пазарен дял 9,5% / Citroën е сред 5-те най-продавани марки в Европа

РАЗВИТИЕ НА МАРКАТА БЛАГОДАРЕНИЕ НА УСПЕХА НА ПОСЛЕДНИТЕ МОДЕЛИ
• C3 : над 510 000 продажби от лансирането му през 2016. Над 240 000 от тях са реализирани през 2018.
• В Европа = 6% увеличение на продажбите в сравнение с 2017.
• Микс : 40% в най-високото ниво на оборудване ‘Shine’ / 65% с двутоново купе / 55% със защитни панели ‘Airbump’ / 25% с интериорни пакети
• C3 Aircross SUV: почти 160 000 продажби от лансирането му през октомври 2017, 120 000 от които реализирани през 2018.
• 2ят най-продаван модел в гамата Citroën (след C3)
• Микс : 50% в най-високото ниво на оборудване ‘Shine’ / 30% с интериорни пакети / 30% с двутоново купе / 25% с цветни пакети
• C4 Cactus : близо 80 000 през 2018.
• Ръст от 33% в сравнение с 2017, постигнат след обновяването на модела (в сравнение с първото поколение на C4 Cactus)
• Микс : 55% в най-високото ниво на оборудване ‘Shine’ / 55% с цветни пакети / 65% със седалки ‘Advanced Comfort’
• Jumpy/SpaceTourer : близо 140 000 продажби от лансирането на модела през 2016 от които 60 000 през 2018, което е +19% в сравнение с 2017
• Новият Berlingo Van/ Berlingo : лансиран през септември и вече с 42 000 продажби.
• Berlingo VU = лидер в своя сегмент (F1) в Европа (на базата на резултати за продажбите до ноември 2018 включително)
• C5 Aircross SUV (с изключение на Китай) : току що лансиран в Европа и вече с 6 000 продажби

КИТАЙ & ЮГОИЗТОЧНА АЗИЯ : 114 000 продажби
• Китай е 2ят пазар за Citroën в света. През 2018 той бележи спад (-2%)в сравнение с 2017, като -10% от него са във второ полугодие. Засилената конкуренция и ценова война в която участват над 100 марки доведе до спад (-13%) на продажбите на Ситроен.
• През 2018 марката продължи да разгръща своята SUV офанзива с пускането на модела C4 Aircross (китайската верския на C3 Aircross) в края на септември (вече са реализирани 2 000 продажби). От своя страна, C5 Aircross SUV, лансиран през септември 2017, надмина 50 000 продажби, 25 000 от които са реализирани през 2018.
• През 2019, Citroën продължава своята офанзива с обновения C3-XR SUV (интериор и екстериор), който беше показан на 16 януари и ще се продава от март.
ЛАТИНСКА АМЕРИКА : 60 400 продажби
• В тази зона спадът на продажбите се дължи в голяма степен на спада в аржентинския пазар (-10%/-32% във второ полугодие), който е първия пазар за марката в зоната, както и на обезценяването на валутните курсове.
• Въпреки това, продажбите на Citroën са нараснали в Бразилия (2ят пазар), Чили (3ят пазар), Еквадор и Колумбия (съответно с : +1,5%, +10%, +71%, +43%)
• Локалната версия на C4 Cactus (която се произвежда в Порто Реал в Бразилия) беше лансирана през септември и се радва на отлично посрещане от пазара с близо 9 000 продажби или обем по-голям 4,5 пъти в сравнение с 2017!
• Следва да се отбележат и ръстът на продажбите на новия C3 (+9,5%) и новия Jumpy (местно производство в Угугвай от второто полугодие на 2017), чиито продажби са нараснали повече от два пъти.
СРЕДЕН ИЗТОК И АФРИКА : 34 700 продажби
• Спадът в продажбите в този регион е до голяма степен свързан със спадането на турския пазар (-35% в годишен план, -52% във второ полугодие), който е пазар номер едно в зоната за Citroën (Турция съставлява 46% от продажбите за Citroën в региона през 2017, а през 2018 едва 23%).
• Въпреки това, в Отвъдморските департаменти и територии (които са част от този регион), продажбите на Citroën нарастват, най-вече в Реюнион (+13%), Гваделупа (+17%) и Гаяна (+2,5%).
ЕВРАЗИЯ : 6 300 продажби
• С пускането през второто полугодие на Jumpy/SpaceTourer , който се произвежда в Калуга и който е местен бестселър, марката стабилизира продажбите си на фона на забавянето на руския пазар през втората половина на годината.
• В Украйна, регистрациите на марката се увеличават почти 50% на пазар, който спада. Пазарният дял се увеличава с един пункт ( 2,8%).
ИНДИЯ & ПАСИФИК : 5 700 продажби
• След изключително успешната 2017 година (+36% в сравнение с 2016), 2018 затвърждава доброто представяне в региона : -390 регистрации по-малко в сравнение с 2017, но +27% в сравнение с 2016.
• Трябва да се отбележи, че Япония (1ят пазар в региона) = +7% увеличение на продажбите, което е рекорд за последните 20 години / Южна Корея (2ят пазар в региона) = +27% / C3 = бестселър с ръст на продажбите от + 66%.

*Източник: www.citroen.bg Назад


Реклама Dacia Duster
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Официални вносители- новини Бизнес /Business Honda Volkswagen

Honda Motor Europe обяви кадрови промени

Апр 19, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Официални вносители- новини Електромобили MINI

MINI представя най-новият член на новото семейство на MINI: MINI Aceman по време на Auto China 2024

Апр 19, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Официални вносители- новини Авто глобус BMW

Прецизно, уверено, гъвкаво: тестове на динамиката на управлението на новото BMW X3

Апр 18, 2024