SKODA с пет поредни рекордни години
Яну 10, 2019
SKODA 2018 sales
SKODA обяви, че продажбите на компанията през изминалата календарна година са се превърнали в петите поредни рекордни. Реализацията на компанията през 2018 година се е увеличила с 4.4% до ниво от 1 253 700 автомобила при показател от 2017-а на ниво от 1 200 500.
През изминалата година, SKODA отчита силно пазарно представяне в Европа (826 800 коли, +4.9%), Китай (341 000, +4.9%), както и в Русия (81 500, +30.7%), като основни двигатели за пазарния си успех през 2018-а от марката посочват SUV моделите KODIAQ и KAROQ, а OCTAVIA продължава да бъде най-продаваната в моделното портфолио на компанията.
"През 2018 доставихме повече автомобили от когато и да било", коментира Бернхард Майер, изпълнителен директор на SKODA. "Този резултат демонстрира, че ŠKODA Strategy 2025 е ефективна, нашата продуктова кампания разгръща силата си в целия свят. SKODA се развива устойчиво и контролирано въпреки факта, че 2018 година предложи множество предизвикателства за цялата индустрия, в това число и промяната към WLTP", споделя той. "През 2019 ние ще продължим нашата продуктова кампания с няколко нови модела, като SCALA, серийната версия на VISION X и много други. Успоредно с това лансираме електрификацията в SKODA през тази година с нашия първи plug-in хибрид и с първата изцяло електрическа кола, което е много специален момент в нашата 124-годишна история".
Най-продаваната кола на SKODA през изминалата година отново е OCTAVIA с обща реализация от 388 200 единици. След нея се подреждат RAPID със 191 500, FABIA със 190 900, KODIAQ със 149 200, SUPERB със 138 100, KAROQ със 115 700, CITIGO с 39 200, KAMIQ с 27 900 и YETI с 13 100. Назад
През изминалата година, SKODA отчита силно пазарно представяне в Европа (826 800 коли, +4.9%), Китай (341 000, +4.9%), както и в Русия (81 500, +30.7%), като основни двигатели за пазарния си успех през 2018-а от марката посочват SUV моделите KODIAQ и KAROQ, а OCTAVIA продължава да бъде най-продаваната в моделното портфолио на компанията.
"През 2018 доставихме повече автомобили от когато и да било", коментира Бернхард Майер, изпълнителен директор на SKODA. "Този резултат демонстрира, че ŠKODA Strategy 2025 е ефективна, нашата продуктова кампания разгръща силата си в целия свят. SKODA се развива устойчиво и контролирано въпреки факта, че 2018 година предложи множество предизвикателства за цялата индустрия, в това число и промяната към WLTP", споделя той. "През 2019 ние ще продължим нашата продуктова кампания с няколко нови модела, като SCALA, серийната версия на VISION X и много други. Успоредно с това лансираме електрификацията в SKODA през тази година с нашия първи plug-in хибрид и с първата изцяло електрическа кола, което е много специален момент в нашата 124-годишна история".
Най-продаваната кола на SKODA през изминалата година отново е OCTAVIA с обща реализация от 388 200 единици. След нея се подреждат RAPID със 191 500, FABIA със 190 900, KODIAQ със 149 200, SUPERB със 138 100, KAROQ със 115 700, CITIGO с 39 200, KAMIQ с 27 900 и YETI с 13 100. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Ford
GM
Tesla
Още един сериозен играч в класа на EV-пикапите - GMC Sierra EV - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Бизнес /Business
Mazda
Toyota