ACEA: Целта от 37.5% намаление на CO2 емисиите звучи правдоподобно, но е абсолютно нереалистична
Дек 18, 2018
ACEA: Целта от 37.5% намаление на CO2 емисиите звучи правдоподобно, но е абсолютно нереалистична
"Членовете на ACEA разбира се са отдадени на идеята за бъдещо намаляване на CO2 емисиите на своите автомобили, но тези цели ще бъдат изклрючително трудни за изпълнение за европейската автомобилна индустрия", коментира Ерик Йонаерт, главен секретар на Асоциацията на автомобилните производители в Европа (ACEA), по повод финализирането на сделката между Европейския парламент и членките на ЕС за понижаването на вредните емисии при леките автомобили и вановете, които се очаква да влязат в сила през 2025 и 2030 година. "Те ще изискат много сериозно увеличение при електрическите и другите автомобили с алтерантивно задвижване отколкото е възможно в момента", допълва той.
От ACEA изразяват силни опасения по отношение на сериозното предизвикателство, пред което автомобилните производители ще бъдат изправени до 2030 година. Според официалното изявление на асоциацията, реализирането на намаление с 37.5% на CO2 емисиите при леките коли и 31% при вановете може и да звучи правдоподобно, но е тотално нереалистично на базата на актуалната ситуация, и са продуктувани изцяло от политически мотиви, без да се вземат под внимание технологичните и социо-икономическите фактори.
"Всички наши членове ще продължат да инвестират в своите портфолиа коли и ванове с алтернативни задвижвания, но все още има няколко пречки, които пречат за по-масовото им потребителско възприемане, в това число достъпността и липсата на достатъчно добра мрежа зарядни станции и пунктове за презареждане".
"Безспорно тези екстремни цели за CO2 ще имат сеизмично влияние върху работните места в цялата автомобилна верига, по която в момента има 13.3 милиона европейски работника."
От ACEA коментират също така, че днешното споразумение трябва да бъде одобрено от Европейския съвет и гласувано в парламента. Назад
От ACEA изразяват силни опасения по отношение на сериозното предизвикателство, пред което автомобилните производители ще бъдат изправени до 2030 година. Според официалното изявление на асоциацията, реализирането на намаление с 37.5% на CO2 емисиите при леките коли и 31% при вановете може и да звучи правдоподобно, но е тотално нереалистично на базата на актуалната ситуация, и са продуктувани изцяло от политически мотиви, без да се вземат под внимание технологичните и социо-икономическите фактори.
"Всички наши членове ще продължат да инвестират в своите портфолиа коли и ванове с алтернативни задвижвания, но все още има няколко пречки, които пречат за по-масовото им потребителско възприемане, в това число достъпността и липсата на достатъчно добра мрежа зарядни станции и пунктове за презареждане".
"Безспорно тези екстремни цели за CO2 ще имат сеизмично влияние върху работните места в цялата автомобилна верига, по която в момента има 13.3 милиона европейски работника."
От ACEA коментират също така, че днешното споразумение трябва да бъде одобрено от Европейския съвет и гласувано в парламента. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Електромобили
BYD
BYD гони 20% ръст в глобалните си продажби през 2024 година
Авто Новини
Авто глобус
Lamborghini