Opel Stock

Хибридни влекачи на Scania ще ползват лира и жици като тролейбуси – видео

Хибридни влекачи на Scania ще ползват лира и жици като тролейбуси – видео

Хибридни влекачи на Scania ще ползват лира и жици като тролейбуси – видео

Реклама Peugeot 408
Хибридните влекачи на Scania ще бъдат ползвани на немските електроаутобани eHighway. Решението е прието от Федералното министерство на околната среда, охрана на природата и ядрената безопасност на ФРГ след провеждане на открит конкурс. Scania ще предостави своите хибридни камиони за тестове на три електроаутобана (eHighway) в Германия. Тестовете ще започнат през следващата година.

Хибридният влекач на Scania с дозареждане чрез пантограф на покрива като градските тролейбуси, беше представен тази година на автосалона IAA-2018 в Хановер. Доставката на първия хибриден автомобил Scania R450 за Хесен е планирана за май 2019-а година. Освен доставката на транспортната техника Scania ще осигури и техническото обслужване и събиране на данни по време на изпитанията.

Те ще стартират в провинция Хесен на автобана А5, в който вече има протегнати жици на електромрежа с дължина 5 километра. Тя представлява контактна електрическа мрежа в двете посоки на автобана и позволява подаване на ток в пантографи на хибридни или напълно електрически търговски транспортни средства за дозареждането им по време на движение.

Следващият участък ще е на аутобана А1 в посока Любек с допълнителна стационарна станция за дозареждане в морското пристанище. Тази секция ще трябва да започне да функционира през следващото лято. Третата елмрежа за аутобан ще бъде във федералния окръг Баден-Вюртемберг на автобана B462 и ще заработи в началото на 2020-а година.

15-е тестови машини на Scania ще са оборудвани с пантографи на фирмата Siemens, които се монтират зад кабината и могат да се активират и включват към контактната елмрежа по време на движение. Товарните камиони ще се ползват от транспортни компании за осъществяване на реални доставки на товари.



“За разлика от леките коли, които обикновенно са паркирани през по-голямата част на деня, камионите работят почти непрекъснато доставяйки товари. Заради това спирането за дозареждане на електрокамионите ще има негативни последствия за транспортните операции. Електроаутобаните предлагат рационално и ефективно решение с възможноста за дозареждане по време на движение. Това позволява да се запазва капацитетът на акумулаторите и да се намали натоварването на електропреносната мрежа” - сподели Магнус Хоглунд, ръководител на системата за електрически пътища в Scania. Назад


Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Мотоциклети Техника /Technics

3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!

Апр 19, 2024
Авто Новини Тестове Техника /Technics Безопасност | Safety

Проучване - ниско е доверието в автономното шофиране!

Апр 19, 2024
Авто Новини Техника /Technics Бизнес /Business Камиони / Trucks Електромобили Mercedes-Benz

Клиенти тестват вече Mercedes-Benz eActros 600

Апр 19, 2024