Проектът Nissan Energy Home помага на собствениците на коли да пестят
Дек 07, 2018
Проектът Nissan Energy Home помага на собствениците на коли да пестят
В рамките за развитие и популяризация на бъдеща своя електрическа екосистема, обединяваща енергийни мрежи и електроколите, Nissan построи демонстрационен щанд с име Energy Home. Това е макет на къща показващ кооперацията на елетроколата с нея. Преди дни действащият макет заработи в щаб-квартирата на компанията в Йокохама.
Системата дава възможност на колата и къщата да си подават енергия една на друга според нуждите от захранване. Този принцип на работа в Nissan наричат Energy Share /споделяне на енергия/ и той е част от стратегията на Nissan - Intelligent Integration, предвиждаща по-широка интеграция на автомобилите в обществената инфраструктура.
Nissan North America пък пусна програма по интеграция на електрически коли и офиси, стартирайки от собствените си във Франклин и Сан-Диего. Проектът е реализиран в кооперация с Fermata Energy, специализираща се в системи от типа Vehicle-to-Grid. Батериите на електроколите Nissan Leaf се зареждат по време на ниско потребление на ток и подпомагат офисите в пика на натоварване на мрежата. Икономията на средства идва от разликата в цената на киловатчас в тези различни часови диапазони.
В случай, че електромобилът е паркиран в къщата, акумулаторът му се ползва като резервоар на енергията събирана от слънчевите панели на къщата. Японците предлагат освен автомобилният акумулатор и стационарни. Тази схема, засега е ограничена по възможности, защото ако колата не е в къщи, а край офиса, тя не се ползва като енергиен резервоар. Но пък вечерта като се върне, може да захранва цялата къща – от осветелението до битовата техника. Според авторите на проекта подобно захранване ще отнема сравнително неголяма част от капацитета на акумулатора. А с настъпването на утрото отново започва набирането на енергия от слънчевите панели на къщата. Назад
Системата дава възможност на колата и къщата да си подават енергия една на друга според нуждите от захранване. Този принцип на работа в Nissan наричат Energy Share /споделяне на енергия/ и той е част от стратегията на Nissan - Intelligent Integration, предвиждаща по-широка интеграция на автомобилите в обществената инфраструктура.
Nissan North America пък пусна програма по интеграция на електрически коли и офиси, стартирайки от собствените си във Франклин и Сан-Диего. Проектът е реализиран в кооперация с Fermata Energy, специализираща се в системи от типа Vehicle-to-Grid. Батериите на електроколите Nissan Leaf се зареждат по време на ниско потребление на ток и подпомагат офисите в пика на натоварване на мрежата. Икономията на средства идва от разликата в цената на киловатчас в тези различни часови диапазони.
В случай, че електромобилът е паркиран в къщата, акумулаторът му се ползва като резервоар на енергията събирана от слънчевите панели на къщата. Японците предлагат освен автомобилният акумулатор и стационарни. Тази схема, засега е ограничена по възможности, защото ако колата не е в къщи, а край офиса, тя не се ползва като енергиен резервоар. Но пък вечерта като се върне, може да захранва цялата къща – от осветелението до битовата техника. Според авторите на проекта подобно захранване ще отнема сравнително неголяма част от капацитета на акумулатора. А с настъпването на утрото отново започва набирането на енергия от слънчевите панели на къщата. Назад
Галерия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Техника /Technics
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics
3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!
Авто Новини
Тестове
Техника /Technics
Безопасност | Safety