Руският къстъм-байк Insomnia е световен шампион!
Ное 18, 2018
Руският къстъм-байк Insomnia е световен шампион!
Къстъм-мотоциклетът Insomnia (Безсъние), построен в московското ателие за уникални /custom/ машини Zillers Garage, беше признат за най-добър сред петдесет други подобни мотоциклети от целия свят, участвали в световния шампионат по къстъм-байк в Кьолн. За първи път руски тунингари печелят висшата награда на този престижен международен конкурс и то в най-сложната и важна категория Freestyle /свободен стил/. В този клас световните майстори на индивидуализираните машини създават истински механични скулптури на две колела!
Конкурсът има пет категории – висшата е Freestyle, Modified Harley-Davidson — за мотоциклети с рамка и двигател на прочутата американска компания, Retro/Modified - за индивидуализирани мотоциклети производство до 1984-а година, Cafe Racer – за мотоциклети в стила на състезателните машини от периода 50-60-е години на миналия век и Street Performance за мотори, които могат да се карат нормално по пътищата за общ транспорт.
Insomnia на Zillers Garage е развита на базата на едноцилиндровия двигател на ретро-байка Yamaha SR 400. В ателието с ръководител Дима Голубчиков към този мотор са добавили компресор Roots и са го качили на рама с много оригинално окачване – вместо пружини са използвали торсиони! Вниманието към изработката на детайлите и техническото изпълнение поразява – всички приводи са вкарани в полирани тръби, от същите тръби са изпълнени и маслопроводите. И всички те са монтирани строго паралелно, като по линия една спрямо друга. Назад
Конкурсът има пет категории – висшата е Freestyle, Modified Harley-Davidson — за мотоциклети с рамка и двигател на прочутата американска компания, Retro/Modified - за индивидуализирани мотоциклети производство до 1984-а година, Cafe Racer – за мотоциклети в стила на състезателните машини от периода 50-60-е години на миналия век и Street Performance за мотори, които могат да се карат нормално по пътищата за общ транспорт.
Insomnia на Zillers Garage е развита на базата на едноцилиндровия двигател на ретро-байка Yamaha SR 400. В ателието с ръководител Дима Голубчиков към този мотор са добавили компресор Roots и са го качили на рама с много оригинално окачване – вместо пружини са използвали торсиони! Вниманието към изработката на детайлите и техническото изпълнение поразява – всички приводи са вкарани в полирани тръби, от същите тръби са изпълнени и маслопроводите. И всички те са монтирани строго паралелно, като по линия една спрямо друга. Назад
Галерия
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Авто глобус
Тунинг
Mercedes-Benz
Хибридният MANHART CRE 700 идва със 725 конски сили 1120 Нм
Авто Новини
Авто глобус
Тунинг
Porsche
TECHART