CRF450L: Машина за всички пътища
Авг 15, 2018
CRF450L: Машина за всички пътища
Източник: www.honda.bg
От януари 2019 започва производството на CRF450L: дългоочакван модел, създаден да допълни On/Off гамата на Honda. Разработен на базата на CRF450R, този многоцелеви мотоциклет с лекота преодолява тежките оф-роуд терени, но подлежи на регистрация. Достатъчно удобен за движение в натоварения градски трафик, по романтичните планински пътища, стабилен и комфортен и на магистрала.
Добре познатите dual-purpose мотоциклети трябва да отговарят на много условия: за безпроблемната off-road експлоатация трябва да бъдат леки, с висококачествено окачване, лесно управление, изключително здрави и надеждни. Двигателят трябва да е мощен, с висок въртящ момент в целия работен диапазон, а сцеплението: перфектно, независимо от терена. За безпроблемното движение в градския трафик мотоциклетът трябва да е компактен и маневрен, с добро ускорение и плавно управление, да пали лесно, и да е с удължени междусервизни интервали.
Разбира се, CRF450L разполага и с фар, с подсвет на регистрационната табела, стоп-светлини и мигачи: LED, гарантиращи с над 30% по-добра осветеност от всички преки и непреки конкуренти! Иновативният и удобен дисплей предоставя цялата необходима информация.
Инженерите от развойния отдел на Honda са успели да създадат съвършения многоцелеви мотоциклет: перфектната състезателна машина, разработена на базата на безупречния CRF450R, но и адаптирана за пътната мрежа – но без това да се отрази на параметрите на модела.
Основната идея на проекта е възможността за използване на мотоциклета в изключително широк диапазон: от магистралата през града до калните планински пътеки и каменните сипеи. CRF450L покрива всички изисквания на EURO4. Това си е един наистина CRF450R, но малко по-тих, с абсолютно нов газоизпускателен тракт, с ламбда сензори. Степента на сгъстяване е леко намалена, а масата на коляновия вал увеличена за постигане на по-висока стабилност. Скоростната кутия е 6-степенна за постигане на по-плавно управление.
Спойлерите са свалени директно от CRF450R, има LED светлини и увеличен горивен резервоар от титан.
Основни характеристики:
• Въпреки че е разработен изцяло на базата на CRF450R, първият по-сериозен сервизен интервал е на 32 000 км.
• EURO4, с електрически стартер
• По-тежкият колянов вал осигурява по-голяма устойчивост и по-добро сцепление на задната гума, което води до по-голяма сигурност при управлението в тежки пътни условия
• 6-степенна скоростна кутия
Масата на коляновия вал е увеличена, което води до 13% повече инерционност, подобрен въртящ момент, и по-лесно управление. Иновациите са в ревизираното управление на клапаните, плавното управление на мощността и въртящия момент, 6-степенната скоростна кутия, и допълнителните капаци на двигателите за постигане на по-ниски нива на шума.
Подобреният стартер-генератор ACG осигурява необходимото захранване LED светлините, и зареждането на акумулаторната батерия дори и при продължителна работа на двигателя на ниски обороти.
Диаметърът и хода на буталото са същите като на CRF450R: 96 мм x 62.1 мм, но буталните пръстени вече не са 2, а 3, което удължава живота на двигателя. Степента на сгъстяване е 12.0:1 (при 13.5:1 за CRF450R). Преработената кутия на въздушния филтър осигурява достатъчно въздух за PGM-FI двигателя, а ламбда сензорите и преработеният ауспух минимизират количествата вредни отработени газове
Четириклапановият Unicam двигател е със 7,7-милиметрови смукателни, и 6,7-милиметрови изпускателни клапани. Диаметърът на клапата е 38 мм. Ъгълът на смукателните клапани е 9°, а на изпускателните: 10.5°.
Съединителят е със с 7 фрикционни диска, максималната мощност на двигателя - 18,4 кВт, а максимумът на въртящия момент - 32 Нм
Техническа спесификация
Двигател- Едноцилиндров, четиритактов, четириклапанов, uni-cam
Работен обем- 449cc
Диаметър и ход на буталото- 96.0mm x 62.1mm
Степен на сгъстяване- 12.0:1
Горивна система- PGM-FI програмируем горивен инжекцион
Резервоар гориво- 7.6 литра
Запалване- Цифрово CDI
Стартер- Електрически
Съединител- Мокър, многодисков
Крайна предавка- Верига
Рама- Алуминиева, двойнотръбна
Габарити (L´W´H)- 2,280mm x 825mm x 1,260mm
Междуосие- 1500mm
Кастър ъгъл- 28.5°
Ход- 122mm
Височина на седалката- 940mm
Клиърънс- 315mm
Тегло- 130.8kg
Предно окачване- 49mm Showa стоманена USD вилка
Задно окачване- Showa единична, Honda Pro-Link
Предна джанта- Алуминиева, със спици
Задна джанта- Алуминиева, със спици
Предна гума- 80/100-21
Задна гума- 120/80-18
Спирачки- Дискови Назад
От януари 2019 започва производството на CRF450L: дългоочакван модел, създаден да допълни On/Off гамата на Honda. Разработен на базата на CRF450R, този многоцелеви мотоциклет с лекота преодолява тежките оф-роуд терени, но подлежи на регистрация. Достатъчно удобен за движение в натоварения градски трафик, по романтичните планински пътища, стабилен и комфортен и на магистрала.
Добре познатите dual-purpose мотоциклети трябва да отговарят на много условия: за безпроблемната off-road експлоатация трябва да бъдат леки, с висококачествено окачване, лесно управление, изключително здрави и надеждни. Двигателят трябва да е мощен, с висок въртящ момент в целия работен диапазон, а сцеплението: перфектно, независимо от терена. За безпроблемното движение в градския трафик мотоциклетът трябва да е компактен и маневрен, с добро ускорение и плавно управление, да пали лесно, и да е с удължени междусервизни интервали.
Разбира се, CRF450L разполага и с фар, с подсвет на регистрационната табела, стоп-светлини и мигачи: LED, гарантиращи с над 30% по-добра осветеност от всички преки и непреки конкуренти! Иновативният и удобен дисплей предоставя цялата необходима информация.
Инженерите от развойния отдел на Honda са успели да създадат съвършения многоцелеви мотоциклет: перфектната състезателна машина, разработена на базата на безупречния CRF450R, но и адаптирана за пътната мрежа – но без това да се отрази на параметрите на модела.
Основната идея на проекта е възможността за използване на мотоциклета в изключително широк диапазон: от магистралата през града до калните планински пътеки и каменните сипеи. CRF450L покрива всички изисквания на EURO4. Това си е един наистина CRF450R, но малко по-тих, с абсолютно нов газоизпускателен тракт, с ламбда сензори. Степента на сгъстяване е леко намалена, а масата на коляновия вал увеличена за постигане на по-висока стабилност. Скоростната кутия е 6-степенна за постигане на по-плавно управление.
Спойлерите са свалени директно от CRF450R, има LED светлини и увеличен горивен резервоар от титан.
Основни характеристики:
• Въпреки че е разработен изцяло на базата на CRF450R, първият по-сериозен сервизен интервал е на 32 000 км.
• EURO4, с електрически стартер
• По-тежкият колянов вал осигурява по-голяма устойчивост и по-добро сцепление на задната гума, което води до по-голяма сигурност при управлението в тежки пътни условия
• 6-степенна скоростна кутия
Масата на коляновия вал е увеличена, което води до 13% повече инерционност, подобрен въртящ момент, и по-лесно управление. Иновациите са в ревизираното управление на клапаните, плавното управление на мощността и въртящия момент, 6-степенната скоростна кутия, и допълнителните капаци на двигателите за постигане на по-ниски нива на шума.
Подобреният стартер-генератор ACG осигурява необходимото захранване LED светлините, и зареждането на акумулаторната батерия дори и при продължителна работа на двигателя на ниски обороти.
Диаметърът и хода на буталото са същите като на CRF450R: 96 мм x 62.1 мм, но буталните пръстени вече не са 2, а 3, което удължава живота на двигателя. Степента на сгъстяване е 12.0:1 (при 13.5:1 за CRF450R). Преработената кутия на въздушния филтър осигурява достатъчно въздух за PGM-FI двигателя, а ламбда сензорите и преработеният ауспух минимизират количествата вредни отработени газове
Четириклапановият Unicam двигател е със 7,7-милиметрови смукателни, и 6,7-милиметрови изпускателни клапани. Диаметърът на клапата е 38 мм. Ъгълът на смукателните клапани е 9°, а на изпускателните: 10.5°.
Съединителят е със с 7 фрикционни диска, максималната мощност на двигателя - 18,4 кВт, а максимумът на въртящия момент - 32 Нм
Техническа спесификация
Двигател- Едноцилиндров, четиритактов, четириклапанов, uni-cam
Работен обем- 449cc
Диаметър и ход на буталото- 96.0mm x 62.1mm
Степен на сгъстяване- 12.0:1
Горивна система- PGM-FI програмируем горивен инжекцион
Резервоар гориво- 7.6 литра
Запалване- Цифрово CDI
Стартер- Електрически
Съединител- Мокър, многодисков
Крайна предавка- Верига
Рама- Алуминиева, двойнотръбна
Габарити (L´W´H)- 2,280mm x 825mm x 1,260mm
Междуосие- 1500mm
Кастър ъгъл- 28.5°
Ход- 122mm
Височина на седалката- 940mm
Клиърънс- 315mm
Тегло- 130.8kg
Предно окачване- 49mm Showa стоманена USD вилка
Задно окачване- Showa единична, Honda Pro-Link
Предна джанта- Алуминиева, със спици
Задна джанта- Алуминиева, със спици
Предна гума- 80/100-21
Задна гума- 120/80-18
Спирачки- Дискови Назад
Галерия
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Мотоциклети
BG Авто
Bentley
BMW
Honda
Suzuki