Хибридният УАЗ Профи е доста по-пъргав и икономичен
Юли 18, 2018
Хибридният УАЗ Профи е доста по-пъргав и икономичен
Уляновският автозавод представи ходови прототип на нов хибриден модел в рамките на изложението “Иннопром-2018”. Автомобилът е разработен от специалистите на научно-техническия център на УАЗ и ФГУП НАМИ на базата на търговския модел УАЗ Профи. На изложбата беше показан хибридният модел в най-функционалното му изпълнение – камионче с двуредна петместна кабина и надстройка във вид на фургон.Товароподемноста на тази машина достига тон и половина.
Производителят заявява, че в състава на хибридния силов агрегат влиза бензинов атмосферен мотор с ходов обем 2,3 литра с мощност 131,6 к.с. и 214 Нм максимален въртящ момент, електромотор с мощност 126,4 к.с. и максимален въртящ момент от 288 Нм. Предавателната кутия е шестстепенна автоматична. Камиончето има тягови акумулатор с капацитет от 14 кВтч. Мощният силов агррегат позволява на камиончето да се ускоряа от място до 100 км/ч за 10,7секунди.
Прес-службата на производителя заявява, че средният разход на гориво на хибридната машина в комбиниран режим на движение е едва 7,6 литра бензин на 100 км пробег, докато пробегът с едно зареждане на резервоара и акумулатора е равен на 855 км.
На електротяга автомобилът може да измине до 74 километра, но при максимална скорост от 50 км/ч. Когато скоростта нарасне електрониката на автомобила включва за работа двигателя с вътрешно горене, при което се осигурява обща максимална мощност от 258 к.с. и е наличен максимален въртящ момент от 500 Нм.
Засега уляновци не споделят нищо за старта на серийното производство и евентуалната цена на хибридния си УАЗ Профи. В прес-релиза на компанията се казва само, че “серийното производство е планирано да тръгне веднага след прилючването на всички необходими изпитания на машината.” Назад
Производителят заявява, че в състава на хибридния силов агрегат влиза бензинов атмосферен мотор с ходов обем 2,3 литра с мощност 131,6 к.с. и 214 Нм максимален въртящ момент, електромотор с мощност 126,4 к.с. и максимален въртящ момент от 288 Нм. Предавателната кутия е шестстепенна автоматична. Камиончето има тягови акумулатор с капацитет от 14 кВтч. Мощният силов агррегат позволява на камиончето да се ускоряа от място до 100 км/ч за 10,7секунди.
Прес-службата на производителя заявява, че средният разход на гориво на хибридната машина в комбиниран режим на движение е едва 7,6 литра бензин на 100 км пробег, докато пробегът с едно зареждане на резервоара и акумулатора е равен на 855 км.
На електротяга автомобилът може да измине до 74 километра, но при максимална скорост от 50 км/ч. Когато скоростта нарасне електрониката на автомобила включва за работа двигателя с вътрешно горене, при което се осигурява обща максимална мощност от 258 к.с. и е наличен максимален въртящ момент от 500 Нм.
Засега уляновци не споделят нищо за старта на серийното производство и евентуалната цена на хибридния си УАЗ Профи. В прес-релиза на компанията се казва само, че “серийното производство е планирано да тръгне веднага след прилючването на всички необходими изпитания на машината.” Назад
Галерия
Предишна статия
Виетнамски автопроизводител дебютира на Автосалон Париж 2018
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Audi
Audi Q6L e-tron с премиера на Auto China 2024
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Електромобили
Skoda