Groupe Renault с ръст от 9.8% през първата половина на 2018 година
Юли 16, 2018
Groupe Renault с ръст от 9.8% през първата половина на 2018 година
Groupe Renault обяви, че продажбите на леки и лекотоварни автомобили на компанията, в това число и LADA, Jinbei и Huasong, през първата половина на годината са се увеличили с 9.8% до ниво от 2.1 милиона единици, а марките Renault и Dacia записват рекордни за първото полугодие пазарни резултати.
“С почти 2.1 милиона продадени коли през първата половина на годината, за трета поредна година поставяме нов продажбен рекорд”, коментира Тиери Коска, изпълнителен вицепрезидент на подразделението Продажби и Маркетигн на групата. “В Европа групата продължава да печели пазарен дял, а на международно ниво постигаме отлрично представяне, особено в Латинска Америка, Евразия и Африка”.
Продажбите на марката Renault през първата половина на годината са достигнали ниво от 1 378 583 единици, което представлява увеличение от 2.4% в сравнение със същия период на 2017-та.
Марката засилва лидерската си позиция при електромобилите в ЕВропа, като отчита ръст от 11.6% и пазарен дял от 21.9%. При ZOE подобрението е 1.1%, а при Kangoo Z.E. е 125%.
Dacia приключва първите шест месеца на 2018 година с подобрение в реализацията си от 13.4% до 378 095 коли, а Lada допринася със 186 526 единици (+24%).
Реализация на RENAULT SAMSUNG MOTORS е на ниво от 38 580 коли (-26.9%), а тази на Jinbei и Huasong е 85 267.
Възродената от френската група легендарна марка Alpine отчита 644 продажби от началото на годината.
Най-голямо търсене на продуктите на Groupe Renault има на територията на Франция (389 216), след това в Топ 5 на най-големите пазари на групата се подреждат Русия (240 738), Германия (124 251), Италия (118 376) и Китай (117 646). Назад
“С почти 2.1 милиона продадени коли през първата половина на годината, за трета поредна година поставяме нов продажбен рекорд”, коментира Тиери Коска, изпълнителен вицепрезидент на подразделението Продажби и Маркетигн на групата. “В Европа групата продължава да печели пазарен дял, а на международно ниво постигаме отлрично представяне, особено в Латинска Америка, Евразия и Африка”.
Продажбите на марката Renault през първата половина на годината са достигнали ниво от 1 378 583 единици, което представлява увеличение от 2.4% в сравнение със същия период на 2017-та.
Марката засилва лидерската си позиция при електромобилите в ЕВропа, като отчита ръст от 11.6% и пазарен дял от 21.9%. При ZOE подобрението е 1.1%, а при Kangoo Z.E. е 125%.
Dacia приключва първите шест месеца на 2018 година с подобрение в реализацията си от 13.4% до 378 095 коли, а Lada допринася със 186 526 единици (+24%).
Реализация на RENAULT SAMSUNG MOTORS е на ниво от 38 580 коли (-26.9%), а тази на Jinbei и Huasong е 85 267.
Възродената от френската група легендарна марка Alpine отчита 644 продажби от началото на годината.
Най-голямо търсене на продуктите на Groupe Renault има на територията на Франция (389 216), след това в Топ 5 на най-големите пазари на групата се подреждат Русия (240 738), Германия (124 251), Италия (118 376) и Китай (117 646). Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
BMW
Citroen
Dacia
Ford
Peugeot
Renault
Skoda
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Февруари 2024: Dacia Sandero е най-продаваната нова кола в Европа
Авто Новини
Бизнес /Business
Авто глобус
Alfa Romeo
Chrysler
Citroen
Dodge
DS
DS Automobiles
Jeep
Lancia
Maserati
Opel
Peugeot
Vauxhall