FCA може да спре някои от бюджетните си модели в Европа. Разчита за растеж на марката си Jeep
Май 22, 2018
FCA може да спре някои от бюджетните си модели в Европа. Разчита за растеж на марката си Jeep
Босът на FCA Серджио Маркионе ще обяви в началото на следващия месец, че предстои “радикална трансформация на производството в Италия”. Това съобщи агенция Bloomberg. Същината на новата стратегия на концерна е в отказ от производството на някои бюджетни модели или съкращаване на техните производствени обеми за сметка на разширение производството на по-скъпите модели на концерна.
Така FIAT може да остави в производство в Европа само две моделни фамилии - Fiat 500 и Panda. Луксозните марки на концерна няма да бъдат засегнати от реформата, а ще получат допълнително финансиране за увеличаване на производството. Заводът в Торино ще спре производството на хечбека Alfa Romeo MiTo и ще стартира производството на втори кросовър на марката Maserati.
Така лифтинга на Alfa Romeo MiTo от 2016-а може да се окаже лебедова песен на модела, чиито продажби в Европа непрекъснато падат. През миналата година в Стария континент са били закупени едва 11 367 машини, което е антирекорд за цялата история на тяхното производство.
Производството на субкомпакта Panda пък ще бъде пренесено изцяло в Полша, а в мощностите на завода в Помиляно-д’Арко, където се прави сега, ще започне производството на новия бейби-Jeep.
Маркионе навършва на 17-и юни 66 години и се очаква през следващата година да се пенсионира и затова сега подготвя перспективите на концерна след своето напускане. Според вътрешна информация, топ-босът не вижда бъдеще в производството на народни автомобили за страните с висока ниво на работната заплата. Но пък е уверен, че може да вдигне печалбата двойно през следващата петилетка използвайки пазарния потенциал на марката Jeep. Назад
Така FIAT може да остави в производство в Европа само две моделни фамилии - Fiat 500 и Panda. Луксозните марки на концерна няма да бъдат засегнати от реформата, а ще получат допълнително финансиране за увеличаване на производството. Заводът в Торино ще спре производството на хечбека Alfa Romeo MiTo и ще стартира производството на втори кросовър на марката Maserati.
Така лифтинга на Alfa Romeo MiTo от 2016-а може да се окаже лебедова песен на модела, чиито продажби в Европа непрекъснато падат. През миналата година в Стария континент са били закупени едва 11 367 машини, което е антирекорд за цялата история на тяхното производство.
Производството на субкомпакта Panda пък ще бъде пренесено изцяло в Полша, а в мощностите на завода в Помиляно-д’Арко, където се прави сега, ще започне производството на новия бейби-Jeep.
Маркионе навършва на 17-и юни 66 години и се очаква през следващата година да се пенсионира и затова сега подготвя перспективите на концерна след своето напускане. Според вътрешна информация, топ-босът не вижда бъдеще в производството на народни автомобили за страните с висока ниво на работната заплата. Но пък е уверен, че може да вдигне печалбата двойно през следващата петилетка използвайки пазарния потенциал на марката Jeep. Назад
Галерия
Предишна статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Бизнес /Business
Електромобили
В Германия спада интересът към купуване на електрически автомобили
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Клиенти тестват вече Mercedes-Benz eActros 600
Авто Новини
Техника /Technics
Бизнес /Business
Електромобили