Ford ще предложи хибриден 48-волтов Focus
Апр 27, 2018
Ford ще предложи хибриден 48-волтов Focus
Ford обяви, че в гамата на модела Focus през април 2020-а година ще има 48-волтов хибриден вариант. Силовото задвижване ще е от типа “мек/мild” и ще е със съществено подобрена горивна икономичност, както и с електроасистенция на 1-литровия, трицилиндров мотор EcoBoost при рязко ускоряване.
"48-волтовата инсталация е наистина сериозна работа за нас. По-нататък тя ще бъде приложена в цялата гама” - заяви наскоро Джим Фарли, гобален директор пазари на Синия овал и доскорошен шеф на Ford Europe при дебюта на новия Focus в Лондон този месец.
Как Ford ще предлага на различните си пазари зависи от условията в страните. В някои от тях той ще бъде предпочетен заради емисиите си CO2 под 100 грама на километър, граница която редуцира сериозно данъците в съответните страни с по-еологично законодателство. В други пазари хибридният вариант ще се позиционира като премиум предложение, предлагащо и по-висока мощност.
От Ford не разкриват повече детайли по 48-волтовата си система, но по всяка вероятност ще бъде използвана комбинацията стартер-генератор с ремък и литиево-йонен акумулатор.
Водещите автопроизводители интензивно развиват “мекото” хибридно задвижване с цел подобряване на горивната икономичност при бензиновите модели и намаляване на вредностите при дизеловите.
Volkswagen Group вече лансира 48-волтови системи за някои от моделите си като новото Audi A6 излизащо скоро на пазара директно с тази система и то в двата варианта – бензин и дизел. Малко по-късно ще пуснат и 12-волтово меко хибридно задвижване за четирицилиндровите си модели.
Следващата година Seat Leon ще предложи първият за марката си подобен хибрид, следващият VW Golf също да има хибридно задвижване през следващата година. Назад
"48-волтовата инсталация е наистина сериозна работа за нас. По-нататък тя ще бъде приложена в цялата гама” - заяви наскоро Джим Фарли, гобален директор пазари на Синия овал и доскорошен шеф на Ford Europe при дебюта на новия Focus в Лондон този месец.
Как Ford ще предлага на различните си пазари зависи от условията в страните. В някои от тях той ще бъде предпочетен заради емисиите си CO2 под 100 грама на километър, граница която редуцира сериозно данъците в съответните страни с по-еологично законодателство. В други пазари хибридният вариант ще се позиционира като премиум предложение, предлагащо и по-висока мощност.
От Ford не разкриват повече детайли по 48-волтовата си система, но по всяка вероятност ще бъде използвана комбинацията стартер-генератор с ремък и литиево-йонен акумулатор.
Водещите автопроизводители интензивно развиват “мекото” хибридно задвижване с цел подобряване на горивната икономичност при бензиновите модели и намаляване на вредностите при дизеловите.
Volkswagen Group вече лансира 48-волтови системи за някои от моделите си като новото Audi A6 излизащо скоро на пазара директно с тази система и то в двата варианта – бензин и дизел. Малко по-късно ще пуснат и 12-волтово меко хибридно задвижване за четирицилиндровите си модели.
Следващата година Seat Leon ще предложи първият за марката си подобен хибрид, следващият VW Golf също да има хибридно задвижване през следващата година. Назад
Предишна статия
Китайският Sitech DEV 1 ще се опита да стане масов електрокар
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Техника /Technics
Дизайн / Design
Екология /Ecology
BMW
BMW Vision New Class X - видео
Авто Новини
Нови Модели Коли
Авто глобус
Citroen