Новите Mercedes-AMG C 43 4MATIC купе и кабриолет
Мар 22, 2018
Новите Mercedes-AMG C 43 4MATIC купе и кабриолет
Еклузивни подобрения за двувратите пърформанс модели
Скоро след премиерата на лимузината и комби версията, C 43 4MATIC купе и кабриолет (комбиниран разход на гориво: 9.8-9.2 л/100 км; комбинирани CO2 емисии: 223-212 г/км) също са актуализирани привлекателно. Общите черти са AMG радиаторна решетка с двоен ламел, мускулеста предна броня и задна броня с кръгли хромирани двойни ауспухови бленди. Интериорът се облагодетелства от напълно дигиталното табло с отличителните AMG дисплей, предлагано като опция и новото поколение волани. Трилитровият V6 битурбо двигател сега доставя 287 kW (390 к.с.). Благодарение на бързо реагиращата AMG SPEEDSHIFT TCT 9G трансмисия и системата за задвижване на всички колела AMG Performance 4MATIC с фокус на задния мост, стана възможно допълнително подобрение на динамиката и пъргавината.
"С новите C 43 4MATIC купе и кабролет, предлагаме на клиентите съществени визуални и технически подобрения, като входно ниво в пърформанс света на Mercedes-AMG," казва Тобиас Мойерс, председател на борда на директорите на Mercedes-AMG GmbH.
С поредица от внимателно координирани мерки, инженерите в AMG допълнително подобриха динамиката при шофиране. Трилитровият V6 двигател доставя 287 kW (390 к.с.), което e 17 kW (23 к.с.) повече от преди. Въртящият момент от 520 нютон метра е на разположение в голям диапазон - 2500 до 5000 оборота в минута. Новата C 43 4MATIC купе ускорява до 100 км/ч за 4.7 сек, докато кобриолетът прави същото за 4,8 сек. Максималната скорост е електрнно ограничена до 250 км.ч. Назад
Скоро след премиерата на лимузината и комби версията, C 43 4MATIC купе и кабриолет (комбиниран разход на гориво: 9.8-9.2 л/100 км; комбинирани CO2 емисии: 223-212 г/км) също са актуализирани привлекателно. Общите черти са AMG радиаторна решетка с двоен ламел, мускулеста предна броня и задна броня с кръгли хромирани двойни ауспухови бленди. Интериорът се облагодетелства от напълно дигиталното табло с отличителните AMG дисплей, предлагано като опция и новото поколение волани. Трилитровият V6 битурбо двигател сега доставя 287 kW (390 к.с.). Благодарение на бързо реагиращата AMG SPEEDSHIFT TCT 9G трансмисия и системата за задвижване на всички колела AMG Performance 4MATIC с фокус на задния мост, стана възможно допълнително подобрение на динамиката и пъргавината.
"С новите C 43 4MATIC купе и кабролет, предлагаме на клиентите съществени визуални и технически подобрения, като входно ниво в пърформанс света на Mercedes-AMG," казва Тобиас Мойерс, председател на борда на директорите на Mercedes-AMG GmbH.
С поредица от внимателно координирани мерки, инженерите в AMG допълнително подобриха динамиката при шофиране. Трилитровият V6 двигател доставя 287 kW (390 к.с.), което e 17 kW (23 к.с.) повече от преди. Въртящият момент от 520 нютон метра е на разположение в голям диапазон - 2500 до 5000 оборота в минута. Новата C 43 4MATIC купе ускорява до 100 км/ч за 4.7 сек, докато кобриолетът прави същото за 4,8 сек. Максималната скорост е електрнно ограничена до 250 км.ч. Назад
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Китай
Тестове
Авто глобус
BMW
BYD
Citroen
Geely
Mercedes-Benz
MG
Smart
Tesla
Тестовете на ADAC сочат: китайските автомобили не са това което бяха!
Авто Новини
Нови Модели Коли
Бизнес /Business
Електромобили
Dacia
Renault
Новата Dacia Spring е "ценова декларация"!
Авто Новини
Нови Модели Коли
BG Авто
Subaru