Hyundai подготвя балансиран и икономичен двуцилиндров мотор?
Мар 20, 2018
Hyundai подготвя балансиран и икономичен двуцилиндров мотор?
Наскоро публикуван патент подсказва, че Hyundai подготвя нов двуцилиндров мотор. Заявката за патента е подадена на 15-и март 2016-а година и е публикувана на 15 март тази година. От нея става ясно че разработката има система за редуциране на вибрациите и шума, като в същото време има повишена икономичност. Според патента са показани различни начини за балансиране на мотора – с противотежести между цилиндрите, между двигателя и асистиращия мотор или опозитно на двигателя.
В заявката пише:”Силовият агрегат в единия вариант може да включва – двуцилиндров двигател с бутала във всеки от цилиндрите, колянов вал свързан с двата цилиндъра, съединител за избирателно свързване на мотора към коляновия вал, баланс с вътрешен ринг за връзка с коляновия вал, диск свързан свътрешния пръстен и един външен пръстен с определена тежест и баланси. В частностбалансовата тежест е свързана с вътрешния пръстен, диска и външния пръстен. Балансовата тежест може да се разполага симетрично в съответни позиции спрямо двете мотовилки”.
Същината на патента е преди всичко в техническата му част и това не етолкова интересно, колкото начина по който от Hyundai търсят развитие на двуцилиндров двигател в името на по-висока икономичност. Това не е първият случай на използване на двуцилиндров двигател от автомобилостроителите – такива са имали и FIAT и VW /Volkswagen XL1 с 800-кубика, турбодизел/. Дали обаче ще видим серийно изпълнение на подобен силов агрегат използван в модел на южнокорейците е доста по-различен въпрос. Назад
В заявката пише:”Силовият агрегат в единия вариант може да включва – двуцилиндров двигател с бутала във всеки от цилиндрите, колянов вал свързан с двата цилиндъра, съединител за избирателно свързване на мотора към коляновия вал, баланс с вътрешен ринг за връзка с коляновия вал, диск свързан свътрешния пръстен и един външен пръстен с определена тежест и баланси. В частностбалансовата тежест е свързана с вътрешния пръстен, диска и външния пръстен. Балансовата тежест може да се разполага симетрично в съответни позиции спрямо двете мотовилки”.
Същината на патента е преди всичко в техническата му част и това не етолкова интересно, колкото начина по който от Hyundai търсят развитие на двуцилиндров двигател в името на по-висока икономичност. Това не е първият случай на използване на двуцилиндров двигател от автомобилостроителите – такива са имали и FIAT и VW /Volkswagen XL1 с 800-кубика, турбодизел/. Дали обаче ще видим серийно изпълнение на подобен силов агрегат използван в модел на южнокорейците е доста по-различен въпрос. Назад
Предишна статия
Следваща статия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Техника /Technics
Камиони / Trucks
Електромобили
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks: Зареждане с 1000 киловата!
Авто Новини
Мотоциклети
Техника /Technics
3-колесен верижен мотоциклет не се плаши и от най-жестокия терен!
Авто Новини
Тестове
Техника /Technics
Безопасност | Safety