Ново и безаварийно? Не, вижте най-ненадеждните нови коли!

Лидер в антикласацията е спортният модел на Chevrolet – Camaro
23 окт 2017 19:45, Екип на Bloomberg
46
Ново и безаварийно? Не, вижте най-ненадеждните нови коли!
Снимка: Pixabay

При покупката на автомобил, особено на нов такъв, се надяваме той да ни служи вярно, като не се налага често да го "водим" на автосервиз. Докато при старите автомобили това е сериозен проблем, удрящ по джоба на почти всекиго, то при новите коли подобни ремонти биват поемани от гаранцията, предоставена от дилъра.

Но дори и така, човек, дал сериозна сума пари за току-що излязло от завода превозно средство, очаква използването му, поне в първите години, да бъде безаварийно. При някои марки коли това обаче не е така.

Кои към момента са десетте най-ненадеждни нови автомобили, намиращи се в серийно производство? Отговор на този въпрос дава Consumer Reports, цитиран от Bloomebrg TV Bulgaria. 

Лидер в антикласацията се явява спортният модел на Chevrolet – Camaro. Въпреки впечатляващото управление, потребителите, закупили колата, се оплакват от проблеми с трансмисията, електронното оборудване, както и системата за задвижване.

Второто място заема Mercedes GLC, който показва проблеми със спирачната система, кормилното управление и окачването.

Трети се нарежда Jaguar F-Pace, чиито собственици могат да се сблъскат с неприятности, свързани с честите аварии на трансмисията и електрониката. Допълнителен проблем е и недостатъчната шумоизолация на купето, непривична за автомобил от такъв висок клас.

В антикласацията също така попада GMC Acadia, чиито основни проблеми са свързани с електрониката, но не само, Fiat 500, който има проблеми със спирачките и, отново, електрониката, и Ford Focus, слаба страна на който е трансмисията и задвижващата система.

На седмо място е Ford Fiesta, който отново дава проблеми с трансмисията, а и създава неприятности, свързани с климатичната система. Осма позиция заема Volvo XC90, девета - Cadillac Escalade.

На десето място пък е електрическият кросоувър Tesla Model X, слаби звена от който са боята, климатичната система, дадени декоративни елементи и други дребни части по купето.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


46
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
43
1
 
6
 
! Отговори
фен на японските кол преди 6 години
Вземете по едно Митсубиши, правено в Холандия или Мазда, с части Фиат и гледайте сеир с пародия на автомобили. Май не разбирате, че автомобилите както всички стоки се произвеждат за определен пазар. Така е било и когато нямаше заводи на японски марки в Европа, но от онова производство който е карал кола се е возил и не знае къде са входовете на сервизите. А откакто се произвеждат в Европа- на някои марки само историята им е японска. Завода на Митсубиши в Холандия е отдавна затворен. Компромат.
42
1
 
8
 
! Отговори
Недоволен преди 6 години
Оффф като почнете спорове несмки или японски.Ми то е ясно. Японските изпофалират една по една. Остана една Тойота. Класен автомобил, но когато е джип. Корола ... ми купих си една 2015 от магазина. Не искам и да я коментирам. Имам 10 годишна немска баба, която и на дизайн и на вървене, и на возия е с 15 години напред. Авенсиса не е по различен.Мицубиши ... не знам дали ги има още.Субару не са лоши ... но не са немски.Спора е безмислен.
41
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ти си говориш като на деца тука. Мерцедеси купували на 500К., да такива като тебе може и на 800К. да им продадат като си карал 5 коли и си мислиш,че не що знаеш.Ако става на въпрос в София всеки Хюндай Елантра такси е на по 1 милион км., и ТИКО изкарваха 1 млн..Аз не ти говоря това- говоря ти ,че японските са най-здрави и се карат хиляди километри безпроблемно. Цял свят го знае,той плюе срещу вятъра. И японски се продават уж на по 180К,а реално внос от Германия на 400К,е и кво.Не се познава ли?
40
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Мухаха вървят като луди по форумите е такива като тебе пишат такива глупости. Ходи в детската градина да ги говориш такива. Японските коли са най-здрави, технически най-прецизно направени. Дори германските технически прегледи го признават. Особено Тойота окупира първите места с най-малко дефекти.Мазда също,Субару! И това и при над 12 годишни автомобили.Мерцедеси на 500К ала бала.Ти виждал ли си кола карана 500К км. с какъв салон е -седалки износени,протрити ***,скоростен лост,волан.
39
6
 
4
 
! Отговори
Reptile преди 6 години
Да, немските създават някои грижи, но, има едно голямо - НО . На километрите, на които си купуваме мерцовете японските вече са дадени на скрап, произведени и отново приключени... Иначе казано ние подкарваме едни коли на по 500К и те вървят, като луди. Изпълнение на екстри в Мазда и Мерцедес няма да коментирам..
38
1
 
7
 
! Отговори
Недоволен преди 6 години
Когато карате кола като на дядо джогана 45 години безаварийно, тогава ми хеалете марки за по 200 бона. Верно бендикса го сменя всяка седмица, но пък си пести от гуми. Модерните автомобили имат за всеки сезон. Джогана знае само 1ни.
37
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Иситната е, че една нова кола, не трябва дори да сте и отваряли и предния капак, поне 4-5 години. За маслото си има, кой да се грижи.
36
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тук всички хвалят едни или други коли, които струват по 80 000 - 100 000 лева ... АНправо да ви се чуди човек, отгде толкоз пара, при положение, че такъв автомобил, не можеш да си позволиш и с 5000 лева доход ...
35
5
 
9
 
! Отговори
СС преди 6 години
При Тойота почти няма проблеми - там е истината! :)
34
1
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Може да останеш приятно изненадан от покупката. Качеството в никакъв случай не отстъпва на прехвалените марки, а цената е различна. Мерцедес отдавна не са това което бяха, вече си плащаш само за марката.
33
13
 
6
 
! Отговори
Механика преди 6 години
Е сега отивам и си продавам Мерцедеса и ще си купя един Хюндай или една Киа явно са по добри ,щото ги няма в тази класация.Абе хора много ефтини пиари прайти ,измислете нещо друго това няма да мини ,зада си продавате хюндайчетата и кийчките,още куп *** дето се проивеждат по света,айде успех.
32
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Предлагам всички проблемни нови автомобили да се предлагат в България по две за лев....
31
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен ъъъъ фокус модел пералня ли беше ?
30
2
 
14
 
! Отговори
ДС преди 6 години
До kosHoОт 10 години съм шофьор само хонда карам. Слава богу до сега проблеми не съм имал. Жената има Ауди ....... Тия немски коли не са като едно времешните. И аз искам да му скучно с японска.
29
1
 
34
 
! Отговори
kosHo преди 6 години
- Японските голи са много здрави и надежни.- Здрави, здрави, ама са скучни.....-Е нека да ми е скучно ;)
28
2
 
20
 
! Отговори
Пепо преди 6 години
Какво да се коментира, то продажбите си показват-вече 15 год. Тойота е най-продавания автомобил в Америка! Каквито и класации да правят, хората предпочитат най-вече тази марка. Малък минус по отношение на дизайна за 4Runner,но като гледам и той се продава успешно
27
13
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Тойота Корола от 80-те години 280 000км. един болт не съм сменил,само термостат и водна помпа. Ами това е кола! Двигателят тих и пъргав, карбуратор , на старт много бърза, на магистрала прави 180 км/ч 1.3 двигател, уникална кола. Не ме интересуват мерцедеси дето ускоряват не по хронометър ,а по календар като 190-ките и 124-ките - тежки, тромави,скъпи за поддръжка.
26
15
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Немските са за *** от завода ощеПари за лъщяща боя са
25
9
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Американските класации не са безпристрастни, както споменава някой по - долу. Дори напротив - толкова са пристрастни, че чак миришат ;)-
24
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Карам Мерцедес E280 CDI 2004-та година, редови 6-цилиндров. На 450 хиляди километра е и върви гладко и дърпа силно без черен дим, а автоматика си превключва мазно. Вратите като се затворят се чува само "туп", вътре няма нищо тракащо и тропащо. Механиката и сглобката е безукорна, но ламарините почват да ръждясват и електрониката постоянно ми прави изненади с някакви бъгясали датчици току за еърбеците, току за ESP и т.н.