Полет на "България ер" закъсня над 5 часа поради техническа повреда

Скрийншот от сайта на авиопревозвача със съобщението за закъсненията на двата полета.

© Дневник

Скрийншот от сайта на авиопревозвача със съобщението за закъсненията на двата полета.

Полетът на "България ер" от София до Амстердам днес закъсня с над пет часа като обратният ще заксъснее с поне толкова. За това сигнализира читател на "Дневник", а информацията беше потвърдена от авиопревозвача, откъдето обясниха, че причината е техническа повреда на самолета.


От сайта на летище "София" се вижда, че полет FB461, обявен за 7.10 ч., е излетял от София в 12.35 ч. , а обратният FB462, който е трябвало да кацне в 13.55 ч., закъснява.


Читателят Йордан Георгиев пише, че за полета от Амстердам и закъснението му не е подавана информация към пътниците, нямало е вода и храна почти три часа. "Преди малко на пътниците е даден ваучер за 6.25 евро, с който на летището в Амстердам човек може и да успее да си купи две ябълки!" пише Георгиев с уточнението, че сред пътниците има бременни и майки с деца, а авиокомпанията не отговаря на телефонните позвънявания, нито на електронната поща.


Потърсени от "Дневник" от авиокомпанията опровергаха тази информация. Според представител на "България ер" информация към пътниците е подадена своевременно още от сутринта, обявена е и на сайта, раздавана е храна, вода и ваучери.

Ключови думи към статията: