Експерти: Газовите уредби под 800 лв. са менте

Препоръчват български, италиански или полски системи
23 авг 2016 22:21,
16
Експерти: Газовите уредби под 800 лв. са менте
Илюстративна снимка: Ройтерс

За да си спестите главоболия и проблеми, не се спирайте на газови автомобилни инжекциони с цена под 800 лева, препоръчват от българската фирма Reagas, която неотдавна анонсира своя газова система и за дизелови автомобили.

Всяко предложение под тази цена означава, че компонентите, от които е изградена газовата уредба са с ниско качество, категорични са експертите. И поясняват, че евтините системи често дефектират, не са издръжливи, автомобилът не върви гладко и му светват предупредителни лампи, като освен това разходът за гориво се увеличава значително.

Обикновено газовата уредба спестява около 50% от разходите за гориво, благодарение на разликата в цените на горивата. С нискокачествените инжекциони обаче
разходите ни за гориво и за поддръжка могат да бъдат дори по-високи от тези за бензин, категорични са от фирмата.

Експертите препоръчват да имаме предвид следните съвети при покупка на газова уредба:

Изберете инжектори, редуктори и електроника, които са създадени от български, италиански или полски фирми. Те с годините са доказали своето високо качество.

Когато се спрете на уредба, първо проучете какви са отзивите за нея в автомобилните форуми в интернет. Това ще помогне да си изградите по-добра представа за системата, още преди да сте я закупили.

Използвайте услугите на лицензирани сервизи с разрешително за монтаж на газови уредби. Така вероятността да ви предложат уредба менте е по-малка, а и ще сте спокойни, че монтажът е извършен правилно и е на ниво.

Коя е най-бързата кола с газова уредба - вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


16
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
1
 
! Отговори
Цветан Караилиев преди 7 години
До ПипиТочно така,псевдоексперти лаят преед безхаберни журналисти
14
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До Анонимен 13моята е ******. Обикновена, изпарител, бутилка и два клапана. сложих я в БГ. 500 лв. с монтажа. Минал съм 100 000 км........
13
0
 
10
 
! Отговори
Пипи преди 7 години
Платено съобщение. Както казват по радиото и телевизията: в предаването има продуктово позициониране...демек открита реклама. Та и тоя експерт така.
12
5
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Моята е принс. Излезе ми 4000лв да я сложа. Казват най доброто било. 60000км без проблеми. В българия да я сложа щеше да ми излезе по евтино, но за съжаление нямах тази възможност
11
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
До ДСФобос е доста подходящо име за газова уредба. Означава страх. Марка Деймос (ужас) няма ли?
10
3
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
А газовите уредби над 800 лв. са СКЪПО менте.
9
2
 
20
 
! Отговори
ДС преди 7 години
Аз карам с българските фобос. Сам си я сложих 400 лева частите. И ся кво не става така ли ? 70 000 съм изминал. Аман от ЕКСперти. До сега къде бяхте господа ЕКСперти. В какво сте експерти ? Кой дава тази титла ?
8
6
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
При горенето на газта се отделят въглероден двуокис и вода. Само свети нефтохим може да каже какво се отделя при горенето на дизел. При това ако знае от къде е зареждан дизела. Не забравяйте, че всичкото дето излиза от аспуха на бракмата го дишат децата ви. И вие де, ама вие не сте си важни ;))
7
2
 
11
 
! Отговори
:-) преди 7 години
То пък едни експерти...
6
4
 
22
 
! Отговори
ПорЦелан преди 7 години
Вечната борба, вечният въпрос! Кой е по-вреден за един автомобил - газаджията или алармаджията? Между другото в България съм забелязал че е най-разпространен тунинга "Супер Марио" - т.е. режат се едни тръби, други се запушват, избушват и пр. Резултата е пушеща, бръмчаща кола с намален въртящ момент - например: спортен филтър (слага се), катализатор (маха се или го крадат), ЕГР(запушва се) и пр. В този смисъл слагането на газова довежда собственика на дръгела до атомобилен оргазъм - много траби
5
28
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 7 години
Най-добре без газови,някакъв малолитражен дизел с по-*** двигател и така.най-безопасен е при катастрофа а и има нужда от малко гориво- 15 литра нафта стигат за 300-400 км.И да стане катастрофа някъде с теч на гориво не е като да возиш газовата бутилка с 40 кила под налягане и отделно още толкова бензин..Дето им трябва една искра за да избухнат в пламъци.
4
2
 
25
 
! Отговори
Язе преди 7 години
800 лева, *** за колко цилиндъра, колко коня? С OBD или без, бързи дюзи ли? Цената с монтажа ли е?
3
35
 
7
 
! Отговори
Туз преди 7 години
Газовите уредби си ги намрете в ауспуха. Аз карам М тройката с випауър нитро.
2
2
 
40
 
! Отговори
газ преди 7 години
Моя Опел е с газова Ловато,което струваше 300 лева и вече десета година карам без никакъв проблем,само един ремонт на изпарителя имах за 20 лева.Колата ми гори 5 лева газ на 100 километра. Айде да не ми дават акъл тия
1
1
 
35
 
! Отговори
смЕх преди 7 години
Значи трЕбват едни пари и хоп всичко е качествено само ,че опита е показал ,че не винаги скъпото е качествено хеле пък у нас . Всички знаят за "бутиковите" парцали които можеш да намериш на Илиянци за смешни пари .