Шефът на Telenor отговори на серия въпроси в Twitter

Шефът на Telenor отговори на серия въпроси в Twitter

Като част от отбелязването на първата годишнина от стъпването на бранда Telenor в България, изпълнителният директор на компанията Стейн-Ерик Велан реши да направи импровизирана сесия с въпроси и отговори в популярната микроблогинг платформа Twitter. Ние също се включихме с няколко въпроса и вече сме готови да направим своеобразно обобщение на информацията. Първо попитахме дали през изминалата година Telenor е успяла да направи клиентите си свои приятели и ако не, в какво операторът се е провалил. „Да, успяваме да създадем и приятели – отговори Велан. – Преди 1 година имаше неща, които да подобрим, има и сега, но ставаме по-добри. Казват го и клиентите.“

Следващият въпрос обаче насочихме към една болна тема за потребителите на мобилни услуги – година след като КЗП заведе колективни искове срещу трите оператора заради изискваните неустойки при прекратяване на договора, само един от телекомите ги намали до поносими нива. На въпроса ни дали компанията ще последва указанията на КЗП, за да направи общите си условия в полза на потребителите, от Telenor отговарят, че компанията трябва да се фокусира върху това да не дава на клиентите си причини да прекратяват договора си с нея. Все пак разглежда внимателно препоръките на КЗП и ще вземе решение. По отношение въвеждането на 4G LTE услуги отново беше потвърдено, че мрежата на телекома е готова за това, но се очаква отпускането на допълнителен спектър от КРС.

Оферти на деня


Втора употреба с гаранция

  • Не се плащат отстъпките за целия договор, а само за времето на ползване. Ако си ползвал плана 6м, отстъпките за 6м (6*70).
    josipz
  • Плюс всички "отстъпки" за ЦЕЛИЯ срок на договора (24 х 70 лв. в моя случай - Нет енд кол, намален от 100 на 30 лв.), плюс "субсидията" за телефона ми (НТС One M 8 ). Ама иначе рекламират, че при предсрочно прекратяване се дължали само три месечни такси...
    Воден-дух
  • 3 Стандартни месечни такси срещу всички оставащи стандартни такси. Разликата е огромна. Единствено трябва да се внимава да няма включени допълнителни пакети към плана, че при тях може да се окаже, че се плщат всички оставащи (Или даже всички такси за срока на договора, независимо колко е изтекло, ако пакетите са били намалени на 0 лева) такси (Инфото на сайта им е неясно и противоречиво).
    mkpetrov
  • Зависи по кое време прекратяваш договора, дали си го подписал на промоция и взел ли си устройство. Реално не си запознат/а!
    icomamata