New Dacia Duster

Новият Mustang на Ford

Май 22, 2015
Ford Mustang (Europe)

Ford Mustang (Europe)

Реклама Skoda Stock
Малко повече от 50 години след представянето на един от най-емблематичните автомобили на всички времена- Ford Mustang, моделът, и по-точно неговото изцяло ново поколение, стъпва за първи път официално на европейския пазар. Стъпката е изключително сигурна, премера и по всичко изглежда, че ще бъде излючително успешна.

За бъдещия успех на новия Mustang в Европа може да се съди и напълно първосигнално, по изключителния интерес, който предизвика той преди една година. Тогава Ford получи общо над 9300 онлайн регистрации от клиенти, желаещи да резервират първите 500 представителя на новото поколение Mustang, които бяха достъпни по време на финала на шампионската лига на UEFA. Наличната бройка беше запълнена още през първите 30 секунди на мача.

Първото, което прави впечатление в новото поколение на Mustang е това, че около него винаги има много хора. Част от тях разглеждат, други се снимат с колата, а трети сякаш се опитват да я откраднат с поглед. Това е автомобил, който привлича вниманието на секундата и го задържа за доста продължителен период от време.

Дизайнът на новия Ford Mustang се явява балансирана комбинация между класическа стилистика и модерна интерпретация, с дръзко и дори хищническо оформление на предната част и предния капак, елегантно преливащи се надлъжни линии и форми, и спортна задна част. Подобно е и положението във вътрешността на автомобила, където ни посрещат ергономични спортни седалки Recaro, които обхващат тялото изключително стабилно, но в същото време предлагат отличен комфорт при по-дълъг път. Контролните уреди и бутоните са разположени с такава ориентация, че да са максимално удобни за работа и наблюдение от страна на водача. Регулируемият във височина и дълбочина волан на новия Mustang предлага възможност за отличен захват с малки, но допринасящи за цялостното удоволствие, разширения и стеснения в областта, където по принцип трябва да попаднат палците.

В момента, в която поставите ръката си на скоростния лост и превключите на първа предавка, моментално усещате, че това е един автомобил, създаден за динамично управление. Ходът на лоста е изключително къс и прецизен, като превключването между всяка една от шестте предавки доставя силно удоволствие и дава ясна представа за буйния характер на колата.

В същото време обаче, инженерите на Ford са предвидили и напълно реалистичната възможност, новия Mustang да бъде използван и като автомобил за ежедневна употреба. Без какъвто и да било проблем, колата се движи на 5-та скорост с 50 км/ч, както и на 5-та скорост с 220 км/ч (за протокола, тестът на новия Mustang се проведе около Мюнхен, където има магистрални участъци без ограничение на скоростта на движение). Дебютният за Европа Mustang обещава и добра товарна вместимост, като свободният обем при версията Fastback е 408 литра, а кабриото обещава такъв от 332 литра.

Независимо от избора, който ще направят бъдещите собственици на новия Mustang в Европа- дали това ще бъде версията с 2.3 литров EcoBoost с 317 конски сили и 432 Нм или тази с петлитров V8 с 421 конски сили и 530 Нм, те ще могат да разчитат на наистина вълнуващо пътно поведение.

Сам по себе си, първият вариант се явява по-умерен и предлага възможност за баланс между динамика и възможност за по-икономично движение. Според официалните замервания на Ford, тази модификация е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 5.8 секунди, но и да измине всеки 100 километра с около 8 литра гориво.

В момента обаче, в който седнете зад волана на петлитровата V8 версия на Mustang и подадете дори съвсем леко газ, идеята за умереност, баланс и икономия на гориво избледняват със страшна скорост. Единственото, което намира място между двете ви уши е прекрасният звук, усещането за ускорение и желанието за още и още прекрасни и самотни германски пътища. Не че и тази версия на модела не може да се кара разумно спрямо индикацията на резервоара… но просто не е коректно спрямо наличната база. Според данните на Ford, тази модификация на Mustang "подскача" до 100 км/ч за 4.8 секунди, което прави колата най-бързо ускоряващият масов представител на компанията, който някога е бил наличен за закупуване в Европа.



Новият Mustang обещава и отлична база технологии, които варират от напълно рационалните и полезни четири режима на работа- Normal, Sport+, Track и Snow/Wet, инфо-комуникационната и мултимедийна система SYNC 2 и регулиране на реакцията и усилието във волана, до допринасящите за допълнителното покачване на адреналина, като системата за оптимално най-добро потегляне от спряло положение, "черна кутия" записваща данни от пътното поведение на колата, система Line Lock за подгряване чрез буксуване на задните гуми чрез задействане на спирачната система на предните и други.

Базовата цена на новия Mustang за България е определена на 75 000 лева с ДДС, а топ версията- кабриолет с петлитров V8 двигател и шестстепенна автоматична предавателна кутия, е оценена на 98 200 лева с ДДС. Първите автомобили се очаква да пристигнат в страната ни през юли. Назад

Галерия



Реклама Dacia Duster
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Нови Модели Коли Тестове Авто глобус Smart

Новата SKODA Superb: Флагманът стана още по-добър (Видео)

Мар 21, 2024
Авто Новини Тестове Техника /Technics Екология /Ecology BMW Hyundai Toyota

Прототип на BMW iX5 Hydrogen в практически тест

Мар 19, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Тестове Техника /Technics Бизнес /Business Toyota

Toyota C-HR: Вече и като plug-in хибрид - видео

Мар 12, 2024