New Dacia Duster

Технологии PEUGEOT: Euro 6 двигателите доказват своята ефективност

Технологии PEUGEOT: Euro 6 двигателите доказват своята ефективност

Технологии PEUGEOT: Euro 6 двигателите доказват своята ефективност

Реклама Nissan X-Trail
Източник: www.peugeot.bg

PEUGEOT намали бързо и ефикасно CO2 eмисиите на всичките си автомобили. Ускореното въвеждане на PureTech 3-цилиндровите бензинови и BlueHDi дизелови двигатели, успоредно с новия THP 1.6 L бензинов мотор и EAT6 скоростна кутия сега подреждат 20 автомобила PEUGEOT на върха в съответните автомобилни класове по параметъра CO2 eмисии (5 PureTech, 3 1.6 L THP и 12 BlueHDi двигателя). Най-икономичната версия на PEUGEOT 208 със 79 г/км CO2 емисии отделя най-ниското количесто вредни емисии в света за автомобил с двигател с вътрешно горене. А PEUGEOT 308, при версията, която отделя 82 г/км CO2, държи рекорда в С-сегмента.

С все по-чистите двигатели с ниски СО2 емисии PEUGEOT отстоява стандартите си за автомобилен дизайн съобразно опазването на околната среда. Екологичното представяне на PEUGEOT позволи на Групата PSA PEUGEOT CITROËN да си възвърне лидерската позиция за най-ниски СО2 емисии през 2014 със средно 110,3 г/км СО2 емисии на европейския пазар, средният показател на който е 123,7 г/км. Tози резултат бе постигнат без промяна в микса на сегмента.

Високодинамичните двигатели комбинират ефикасност и удоволствие от шофирането. Това последно поколение двигатели и EAT6 автоматичните скоростни кутии са в унисон с обещанието на марката PEUGEOT да въвежда ново, подобрено и вълнуващо удоволствие от управлението.

PureTech: Пълно и ефикасно семейство Euro 6 бензинови двигатели
Лансиран с PEUGEOT 208 през 2012, в атмосферните версии 1.0 L 68 к.с. и 1.2 L 82 к.с., 3-цилиндровото PureTech семейство бе разширено през 2014 с турбо версиите 1.2 L 110 к.с. и 130 к.с., снабдени със Stop & Start, въведени на пазара от PEUGEOT 308.

Tези нови двигатели отговарят преждевременно на стандарта 6.1 за контрол на вредните емисии, който ще бъде въведен в Европа от септември 2015. Навлизането им в гамата на PEUGEOT продължава през първата половина на 2015 с шест нови попълнения:
Новият PEUGEOT 208 1.2 L PureTech 110 S&S;
Новият PEUGEOT 208 1.2 L PureTech 110 S&S EAT6;
PEUGEOT 2008 1.2 L PureTech 110 S&S;
PEUGEOT 2008 1.2 L PureTech 130 S&S;
PEUGEOT 3008 1.2 L PureTech 130 S&S;
PEUGEOT 5008 1.2 L PureTech 130 S&S;

PEUGEOT предлага и пет Най-добри в класа си (Best in class) бензинови автомобила, които са сред моделите с най-ниски нива на отделяните CO2 на пазара. При моделите 208, 2008, 308 и 3008 PEUGEOT има поне една PureTech версия, която е лидер в своята мощностна категория, касаеща CO2 емисиите.

PureTech двигателите се предлагат с 5-степенна механична, 6-степенна механична за най-мощните версии и новата 6-степенна EAT6 автоматична скоростни кутии (Efficient Automatic Transmission 6 скорости), която е нов еталон по отношение на удоволствие от шофирането.

Новите PureTech 3-цилиндрови турбо двигатели правят истински пробив по отношение разхода на гориво, сравнен с предишното поколение, като постигат намаление на разхода с 21% спрямо двигателите, които заменят. Това бе постигнато като същевременно бе гарантирано истинско удоволствие от шофирането, с висока мощност и 230 Нм въртящ момент, налични от най-ниските оборотни режими. PureTech двигателят предлага запазване на висока мощност до 6500 об/мин. и акустичен комфорт, позволяващ ви да забравите, че двигателят въобще го има.

BlueHDi: най-ефикасната дизелова технология на пазара за двигатели с увеличена мощност
От края на 2013, с BlueHDi, PEUGEOT използва най-ефикасната технология за контрол на емисиите, предлагаща се на пазара, за да оборудва новото си поколение 1.6 L и 2.0 L дизелови двигатели, и отново изпрeварва стандарта за контрол на емисиите. Семейството двигатели 1.6 L BlueHDi 100 к.с. и 120 к.с. се увеличи с добавянето на версията със 75 к.с. Тя се характеризира с удоволствие от шофирането и рекордно нисък разход на гориво. Семейството 2.0 L BlueHDi 150 к.с. и 180 к.с. двигатели предлагат високи динамични параметри и намалена консумация.

Разгръщането на BlueHDi двигателите в гамата на PEUGEOT ще продължи през първата половина на 2015, когато ще се появят над десет версии:
Новите PEUGEOT 208 1.6L BlueHDi 75, 1.6 L BlueHDi 100 и 1.6 BlueHDi 120 S&S;
PEUGEOT 2008 1.6L BlueHDi 75, 1.6 L BlueHDi 100 и 1.6 L BlueHDi 120 S&S;
PEUGEOT 3008 1.6 L BlueHDi 120 S&S, 1.6 L BlueHDi 120 S&S EAT6 и 2.0 L BlueHDi 150 S&S;
PEUGEOT 5008 1.6 L BlueHDi 120 S&S, 1.6 L BlueHDi 120 S&S EAT6 и 2.0 L BlueHDi 150 S&S;
PEUGEOT 508 1.6 L BlueHDi 120 S&S;

Новите PEUGEOT Partner и Partner Tepee ще предлагат пълна гама от 1.6 L BlueHDi двигатели.

12 модела от гамата на PEUGEOT, оборудвани с BlueHDi двигател, са Най-добри в класа си (Best in class) в своя сегмент, с работен обем, мощност и CO2 eмисии, вариращи от 79 до 112 г/км.

BlueHDi двигателите се предлагат с 5-степенна механична скоростна кутия за версиите със 75 и 100 к.с., 6-степенна механична и/или 6-степенна автоматична EAT6 скоростна кутия (Efficient Automatic Transmission 6 скорости) за версиите със 120, 150 и 180 к.с.

SCR (Селективна каталитична редукция) вече е най-ефикасната на пазара NOx система за последващо обслужване Освен това, нейното уникално позициониране, разположена преди FAP (филтърът за твърди частици), в автомобилите PEUGEOT, я прави единсвената, която, поради ранното действие на SCR, подпомага за намаляване на NOx (азотни окиси) с 90% и отстранява 99.9% частиците, включително най-финните.
В същото време, този много ефикасен метод за намаляване на NOx подпомага оптимизирането на емисиите CO2 и за намаляване на разхода на гориво с до 4% спрямо EURO 5 двигателите, благодарение на горивна камера и специална "CO2" настройка.

Разположението на SCR пред FAP (партикуларен филтър) е станало възможно благодарение на възможността на FAP да се регенерира при много по-ниски температури, отколкото други видове FAP технологии, използвани от нашите конкуренти.

1.6 L THP: ново поколение Euro 6 двигатели, които са още по-икономични и мощни!
Представен от PEUGEOT RCZ R в началото на 2014 с версията 270 к.с., Euro 6 поколението 1.6 L THP двигатели е съставено от следните двигатели:
1.6 L THP 165 S&S и 1.6 THP 165 S&S EAT6, представени от новия PEUGEOT 508 през септември 2014;
1.6 L THP 208 S&S е представен от PEUGEOT 208 GTi 30th през ноември 2014;
1.6 L THP 205 S&S от PEUGEOT 308 GT.

Разгръщането на 1.6 THP Euro 6 двигатели в гамата на PEUGEOT ще продължи през първата половина на 2015 с:
PEUGEOT 3008 1.6 L THP 165 S&S EAT6;
PEUGEOT 5008 1.6 L THP 165 S&S EAT6;
Новият PEUGEOT 208 1.6 L THP 165 S&S
Новият PEUGEOT 208 GTi 1.6 L THP 208 S&S;
Новият PEUGEOT 208 GTi by PEUGEOT Sport 1.6 L THP 208 S&S.

Двигателят 1.6L THP 165 S&S се предлага с 6-степенна механична и/или 6-степенна EAT6 автоматична скоростна кутия (Efficient Automatic Transmission 6 скорости). Версиите на 1.6 L THP 205, 208 и 270 к.с. се предлагат с 6-степенна механична скоростна кутия.

Tрите най-спортни модела в гамата на PEUGEOT, оборудвани с двигателя 1.6 L THP, са „Най-добри в класа“ (Best in class) за емисии CO2 в съответните сегменти. Те варират от 125 до 145 г/км CO2, за мощност от 205 до 270 к.с., демонсрирайки способността на PEUGEOT да предлага автомобили, които комбинират спортна динамика с умерен разход на гориво.
Избран за „Международен двигател на годината“ за осми пореден път, двигателят 1.6 THP 200 к.с. сподели тази титла през 2014 с версията с 270 к.с., която държи рекорда на пазара за специфично съотношение мощност – работен обем със своите 125 kW/литър. Назад

Галерия



Реклама Lasurit eshop
Не пропускайте дори една новина!

Запишете се за нашият информационен бюлетин:

Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.

Подобни статии

Авто Новини Официални вносители- новини Спорт Peugeot

6-ТЕ ЧАСА НА ИМОЛА: PEUGEOT 9X8 2024 готов за състезателния си дебют

Апр 16, 2024
Авто Новини Нови Модели Коли Официални вносители- новини Авто глобус

Всичко за ... Новото C3 на Citroen

Апр 16, 2024
Авто Новини Официални вносители- новини Alfa Romeo

Alfa Romeo: Името Milano не е OK? Тогава нека е “Alfa Romeo Junior”!

Апр 16, 2024