Nissan заведе детски футболен отбор на тренировката на Real Madrid
Окт 01, 2014
Nissan заведе детски футболен отбор на тренировката на Real Madrid
Източник: www.nissan.bg
24 деца от ДЮФК Национал и техните треньори посетиха официалната тренировка на гостуващия Real Madrid, благодарение на Nissan. Инициативата е ексклузивна за Nissan и е следствие на 4-годишния договор за партньорство с UEFA Champions League. Децата на Национал (2005) успяха да видят своите идоли и да станат свидетели на тренировъчната дисциплина на шампионите.
Nissan е официален световен автомобилен спонсор на UEFA Super Cup и UEFA Champions League със сделка, която ще обхване периода от 2014/2015 до 2017/2018. Тази дейност допълнително подсилва партньорството на Nissan с най-престижния клубен футболен турнир, следвайки съобщението, че трикратният носител на титлата в UEFA Champions League, Андрес Иниеста и капитанът на Париж Сен-Жермен и Бразилия, Тиаго Силва ще бъдат посланици на Nissan. Като двама нови инженери на вълнението в Nissan, футболистите ще помогнат на компанията да представи нови иновации към преживяването на футболните фенове и ще играят ключова роля в новата глобална рекламна кампания на Nissan. Назад
24 деца от ДЮФК Национал и техните треньори посетиха официалната тренировка на гостуващия Real Madrid, благодарение на Nissan. Инициативата е ексклузивна за Nissan и е следствие на 4-годишния договор за партньорство с UEFA Champions League. Децата на Национал (2005) успяха да видят своите идоли и да станат свидетели на тренировъчната дисциплина на шампионите.
Nissan е официален световен автомобилен спонсор на UEFA Super Cup и UEFA Champions League със сделка, която ще обхване периода от 2014/2015 до 2017/2018. Тази дейност допълнително подсилва партньорството на Nissan с най-престижния клубен футболен турнир, следвайки съобщението, че трикратният носител на титлата в UEFA Champions League, Андрес Иниеста и капитанът на Париж Сен-Жермен и Бразилия, Тиаго Силва ще бъдат посланици на Nissan. Като двама нови инженери на вълнението в Nissan, футболистите ще помогнат на компанията да представи нови иновации към преживяването на футболните фенове и ще играят ключова роля в новата глобална рекламна кампания на Nissan. Назад
Галерия
Предишна статия
Успешна, атрактивна, мултифункционална – новата Шкода Октавия
Не пропускайте дори една новина!
Запишете се за нашият информационен бюлетин:
Получавайте най-новите автомобилни новини директно в пощата си. Можете да се отпишете от услугата когато пожелаете.Подобни статии
Авто Новини
Нови Модели Коли
Официални вносители- новини
Renault